Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Страница 10

VЖырдың нұсқалары, зерттеушілер
«Қыз Жібек» жыры арқау болған өнер туындылары.
«Қыз Жібек» кинофильмі жайлы зерттеу. Жұптық жұмыс
Ізденіс жұмыстары
«Қыз Жібек» жыры жайлы баяндау
Презентация сабақ (зерттеу жұмыстары).
Веб -сайтпен жұмыс (Уикипедия)
Материалы / Әдебиеттен ашық сабақтар | Көрсетілім: 5329 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 7-04-2015, 09:11 |


2. 1841, 1850 , 1857, 1859, 1860, 1864,1876, ,1879 1889
.(Слайдтағы сандар арқылы Ыбырайдың өмірбаяны мен шығармашылығын айтып беріңдер)


Топқа бөлінеді
Материалы / Әдебиеттен ашық сабақтар | Көрсетілім: 2428 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 7-04-2015, 09:09 |


Қолдану «Жазушы шеберлігі» Жеке жұмыс
Әңгімеден үзінді Мақал-мәтел Көнерген сөздер Атаулы сөйлем Тұрақты сөз тіркестері
Тау іші. Иен дала.
Бармағын шайнап, мойын бұрғызған жоқ
Шоқай, шекпен лашық
«Өлмегенге өлі балық кездеседі», «Түз несібесі-тәңірден».
Кестемен жұмыс жасай отырып, жазушы шеберлігін тани біледі.
Материалы / Әдебиеттен ашық сабақтар | Көрсетілім: 3816 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 7-04-2015, 09:07 |


Ученики отвечают, что они разделились
таким образом, потому что будем изучать «Песню о Соколе»
М.Горького.
Темой нашего урока будет: «Песня о Соколе»
М.Горького,ацель –знакомство произведением «Песня о Соколе»
А.М.Горького
Материалы / Уроки литературы | Көрсетілім: 2071 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 7-04-2015, 09:01 |


Отты жылдар елесі

Жылытып бауырымды ып – ыстық қан,
Кезімде өлі досты баып құшқан.
Үстіме сен кеп төніп тұрғандай- ақ,
Болушы ем, туған жерім Қазақстан!

Жоспар
I «Бәрі де майдан үшін, Жеңіс үшін!»
II Негізгі бөлім
1. Ел үшін туған ерлер
2. Майдандағы Қазақ қыздары
3. Соғыс елесі ақындар шығармаларында
III Қорытынды.
Біз - бейбіт елдің ұланымыз
Материалы / Оқушымен жұмыс | Көрсетілім: 5148 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 7-04-2015, 08:38 |


Сын есіммен және оның 5 белгісімен танысып болған соң, оқушылардың жейдешелеріне (өздеріне көрсетпей) жасырын атаулар жапсырылады. Жүргізуші ойынға қатысушы ойыншыдан :- Бүгін осы жерге бардың ба? -Кіммен бардың? - Неге бардың? - Ол жер қандай? - Ол жерде қандай тамақ іштің? - Тамақтың дәмі қандай? Ол жерде қанша уақыт болдың? -Тағы барғың келе ме? -Неге?
Ойынға қатысушылар осы сұрақтарға жауап беру керек, және осы жауаптардың ішінде сын есімді сөздер орынды, көп қолданылуы керек. Ойын өте тартымды. Себебі, оқушылар арттарында жазулы тұрған сөзді көрмегендіктен кейбір жауаптары сәйкес келмей, тыңдаушыларды күлкіге қарық қылады. Атаулар (кітапхана, атқора, аула, асхана т.с.с.)
«Орындықтан тұрғызу» ойынын ойнаттым. Оқушылар топқа бөлінген соң
Материалы / Авторлық бағдарлама | Көрсетілім: 1978 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 7-04-2015, 08:34 |


Бұл біріншіден- біздің уақытымызды дұрыс пайдалана алмауымыз. Көп уақытымыз бос, пайдасыз, шай ішу, қонақ шақыру, көшеде жүру, бос пайдасыз әңгіме айтылу , екіншіден- баланың танымдық көзқарастарын дамытатын қосымша материалдардың болмауы: бірді –бір қазақ отбасында энциклопедиялық кітаптар, танымдық ойлауын қамтамасыз ететін газет-журналдар,компьютерлер мен ноутбуктардың болмауы, болса да баланың
Материалы / Қазақ тілінен ашық сабақтар | Көрсетілім: 1644 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 7-04-2015, 08:31 |


Тема урока: Род имён существительных

Цель: а) научить выделять грамматический род у имён существи-
тельных,различать род имён существительных, употреб-
лять нужные окончания мужского,женского и среднего
рода;
Материалы / Открытие уроки по русскому языку | Көрсетілім: 2000 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 7-04-2015, 08:24 |


Тәрбие сағатының жоспары:
І. Кіріспе: «Шыңғыс пен шындық»
ІІ. Негізгі бөлім:
1. «Экстермизм, терроризм» туралы таныстырылым арқылы оқушылармен осы теріс бағыттар туралы пікіралмасу: Экстремизм деген не? Қоғамға тигізер әсері қандай?
2. Залдағы көрермендермен сұрақ-жауап
Материалы / Тәрбие сағаты | Көрсетілім: 14489 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 6-04-2015, 20:09 |


сұрақ жауап, топтастыру:
Дамып келе жатқан ұрықтың дене бөліктері туралы толық мағлұмат алады, тақырыпты толық меңгереді.
Топтық жұмыс жасау барысында пікір алмасуды үйренеді.
Сыни ойлауға дағдыланады.
Пәнаралық байланыс: география, экология, химия.
Материалы / Биологиядан презентациялар | Көрсетілім: 4838 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 6-04-2015, 20:04 |


Бөлімдер
Авторлық бағдарлама
Коучинг жоспарлары
Мектеп әкімшілігі
Мектептен тыс мекемелер
Сыныптан тыс жұмыс
Оқушымен жұмыс
Тәрбие сағаты
Ата-аналармен жұмыс
Қосымша жинақтар
Бастауыш сыныпқа арналған ашық сабақтар
Қазақ тілінен ашық сабақтар
Әдебиеттен ашық сабақтар
Открытие уроки по русскому языку
Уроки литературы
Ағылшын тілінен ашық сабақтар
Биологиядан ашық сабақтар
Химиядан ашық сабақтар
Физикадан ашық сабақтар
Математикадан ашық сабақтар
Информатикадан ашық сабақтар
Тарихтан ашық сабақтар
Географиядан ашық сабақтар
Адам және қоғам пәнінен ашық сабақтар
Психологиядан ашық сабақтар
АӘД пәнінен ашық сабақтар
Өзін-өзі тану пәнінен ашық сабақтар
Құқықтан ашық сабақтар
Экономикадан ашық сабақтар
Музыкадан ашық сабақтар
Технологиядан ашық сабақтар
Дене шынықтыру пәнінен ашық сабақтар
Сызу сурет пәндерінен ашық сабақтар