Сабақ тақырыбы: Нәтиже сабақСабақ мақсаты: а) білімділік: Оқушылардың дос, достық туралы білімдерін тексеру, өткен материалды қайталау, балалардың «достық» құндылығы туралы түсініктерінкеңейту.
ә) дамытушылық: нақты мысал келтіру арқылы оқушының сөйлеу дағдысын дамыту, қисынды ойлау қабілетін қалыптастыру.
б) тәрбиелік: достықты бағалай білуге баулу, әдептілікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу.Сабақ типі:қорытынды Сабақтың түрі: пысықтау сабағы (нәтиже сабақ)
Сабақтың әдісі: әңгімелеу, талдау,ойын, сөйлем құрастыру.
Сабақтың көрнекілігі:венндиаграмма, үй суреті, мақал-мәтел, жүрек бейнесі, шарлар, тапсырмалар.Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Балалармен амандасу, оқушыларды сабаққа дайында
Уроки / Ашық сабақтар |
Көрсетілім: 3991 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 25-05-2014, 07:55
|
Пікірлер (0)
|
Сабақтың тақырыбы: Кіші допты алысқа лақтыруСабақтың мақсаты:
• Теориялық: Кіші допты алысқа лақтырудың мазмұндылығымен ерекшелігін көрсету арқылы допты алысқа лақтыруды жетілдіре үйрету.
• Дамытушылық: Оқушылардың дене бітімінің дұрыс қалыптасуын, ептілік пен икемділігін дамыту.
•Тәрбиелік: Спортқа деген қызығушылығын арттыра отырып сымбаттылыққа тәрбиелеу
Міндеті: Кіші допты алысқа лақтыруға үйрету
Әдісі: Түсіндіру, көрсету, үйрету
Құрал жабдықтар: Кіші доп, ысқырғыш, секундомер. |
Сабақтың тақырыбы: Екпінмен ұзындыққа секіруСабақтың мақсаты:
• Білімділік: Оқушыларға ұзындыққа секірерде екпін алуды, аяқ алысты дұрыс орындауға үйрету.
• Дамытушылық: Оқушыларға жылдамдықты, шапшаңдықты, қимыл – қозғалыс дағдыларын кеңейту, дамыту.
• Тәрбиелік: Жігерлікке , қайсарлыққа ,батылдыққа, төзімділікке, шапшаңдыққа тәрбиелеу.
Міндеті: Ұзындыққа алысқа секіруді жетілдіру, үйрету.
Әдісі: Түсіндіру, көрсету, үйрету
Құрал жабдықтар: Ұзындық өлшегіш, ысқырғыш, мәре және сөре сызығы.
Сабақтың мазмұны Орындалу уақыты Әдістемелік нұсқаулар
I.Ұйымдастыру бөлімі: |
The theme of the lesson: Step 2. How much juice? How many apples?Тема урока:. Шаг 2 Сколько сока? Сколько яблок?The aims of the lesson: Educational: To develop the students’ skills in oral speech, listening, reading speaking, writing. Development aim: To develop students’ memory thinking creative abilities and vocabulary. Practical aim: To enrich students’ knowledge concerning the theme. |
Краткосрочное планирование урока музыки в 4 «а» классе на тему: Музыка народов Кыргызстана Учителя музыки Туребекова К. Т. пос. Жосалы Урок№1 Предмет : Музыка |
Сабақтың тақырыбы: Доминанталық үшдыбыстық мажорда айналымымен шешімі V- т5, VII- к3.Сабақтың мақсаты: Ладтағы басты үшдыбыстықтардың ролі. Олардың интервалдық
құрылымы мен үндік бояуы, құрылымы әндете білу.
Білімділігі: Интервал құру, әндету, дауыс ырғағын қалыптастыру, білім дағдысын
ұйымдастыру.
Сабақтың әдіс- тәсілдері: Сольфеджио айту, диктант жазу, интервал құру және
айту.Дауыс ырғағының жаттығулары.
Көрнекілік құралдар: Таблица, қосымша жаттығулар, карточкалар арқылы берілген
интервал, аккордтарды құру, қандай түрі екендігін табу.
Сабақтың жоспары: 1. Ұйымдастыру. |
Сабақтың тақырыбы: Жартылық нота, өлшем 2/4.Сабақтың мақсаты: Музыкалық шығарманы, ән-күйді орындағанда, оның өлшемін,
дыбыс ұзақтықтарын санап, ойнау немесе айту керектігін түсіндіру.
Білімділігі: Оқушылардың жаттығуларды әндеткенде, олардың дыбыс ұзақтықтарын
дәл санау арқылы теориялық білімін арттыру.
Сабақтың әдіс- тәсілдері: Дауыс ырғағының жаттығулары, сольфеджиолау, нота жазу
тәсілдерін қалыптастыру.
Көрнекілік құралдар: Нота ұзақтықтарының, үзілістердің таңбалар салынған
карточкалар, домбыра, қобыз аспаптарын шешуге арналған ребус,
музыкалық математикалық есеп. |
Сабақтың тақырыбы: с-moll ( табиғи, үйлесімді ), t.s.d, D7- айналымы шешімімен.т4,т5 басқыштарда V-к7.Сабақтың мақсаты: Үндестік айту арқылы минордың үн беруін, оқушылардың есту
қабілетін, есте сақтау қабілетін арттыру, интервал, аккордтар құру
арқылы теориялық білімін жетілдіру.
Білімділігі: Интервал құру, олардың үнін ажырату, әуендеп айтуды үйрету.
Сабақтың әдіс- тәсілдері: Дауыс ырғағының жаттығулары, тыңдағанды ажырату, |
Brain –ring! “The United Kingdom of Great Britain and the Republic of Kazakhstan”.Aim: To enlarge students scope for the United Kingdom of Great Britain and The Republic of Kazakhstan’s geography, state symbols ,culture, Nature, customs and traditions, meals.
Type: an integrated competition
Grade: 10 “B” form
Good afternoon, pupils, teachers, guests. I am very glad to see you. You’re welcome to our competition ‘’Brain -ring’’ .The theme of today’s game is devoted to’’ The United Kingdom of Great Britain and the Republic of Kazakhstan’’. Today we shall see your knowledge in English language. |
Сабақтың тақырыбы: Адырбек Сопыбеков . Сапар мен ПартаСілтеме Ана тілі оқулығы : С Рахметова Т. Әбдікәрімова
Р.Базарбекова. Орта мерзімді жоспарлау
Жалпы мақсаттар Мысалды түсініп оқуға, мазмұнын жүйелі әңгімелей білуге жаттықтыру;
Оқыту нәтижесі Мысалдың мазмұнын жете ұғынып, әр мүлікті күтіп ұстау керектігін түсінеді
Тапсырмалар 1. "Тыңдайтын үшбұрыштар"
2." Күту уақыты"
3." Серпілген сауал"
4.Шығармашылық жұмыс
5. Ой толғау
Сабақ барысы |