|
|
Барыс септік
Пәні: қазақ тілі
Сыныбы: 4
Сабақтың тақырыбы: Барыс септік
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: барыс септігі туралы (сұрақтары, жалғаулары) туралы мағлұмат беру, сөйлемде етістіктен болған мүшемен тікелей байланысатынын, толықтауыш, пысықтауыш қызметтерін атқаратынын түсіндіру, зат есімнің септелуі туралы білімдерін жетілдіру;
Дамытушылық: оқушылрадың ойлау, сөйлеу қабілеттерін дамыту, сауаттылықтарын арттыру;
Тәрбиелік: адамгершілікке, мейірімділікке, отансүйгіштіккетәрбиелеу, білімалуғадегенқұштарлықтарынарттыру, жауапкершіліктісезінугебаулу.
Әдіс-тәсілдер: дамытаоқытутехнологиясы, сұрақ-жауап, түсіндіру, талдау, ойландыру, ойын
Көрнекілік: интерактивтітақта, слайд
Сабақтыңбарысы:
І Бағадарлау-мотивациялықкезең
1.1. Амандасу
- Балалар, біздіңбүгінгісабағымызеркшеболмақ. Қане, өздеріңайтыңдаршы, бүгінгісабақнесіменерекше? (Балалардыңжауабы)
- Дұрысайтасыңдар, бүгінбіздіңсабағымызғақонақтаркеліпотыр. Біздіңбұлсабағымызғакелемдеушілергеесігімізашық, яғнибұл–ашықсабақ. Олайболса«Сәлем–сөздіңанасы»дегенмәтелдіескеріп, еңалдыменамандасыпалайық (5-слайд)
Мейірімдіжүрекпен,
Ақпейілдітілекпен
Амандасыпалайық,
Біржадырапқалайық!
1.2. Психологиялықдайындық
- Балалар, бізқаймемлекеттетұрамыз? Иә, бізҚазақстандепаталатынтәуелсіз, үлкенмемлекеттетұрамыз. Сендер - осымемлекеттіңазаматысыңдар, еліміздіңболашағысыңдар. ЕлбасымызН.Назарбаев«Еліміздіңболашағыбілімдіұрпаққолында»депсендергезорүмітартыпотыр. Себебіеліміздіңертеңікелешектесендердіңқандайадамболатындарыңабайланысты, алсендердіңболашақтарыңқазіргіалғанбілімдеріңебайланысты. Яғнисендеркелешектемемлекетіміздіңөркендеуінеүлесқосамыздесеңдержақсыбілімалуларыңкерек. Олүшінсабақтыжақсыоқуларыңкерек. Біздіңмемлекетіміздіңжерікең-байтақ. Сендербүгінгіалғанбілімдеріңарқылыосыжеріміздің, еліміздіңгүлденуінеүлесқосасыңдар. (6,7-слайдтар)
1.3. Тірекбілімдерінбелсендіру
- Морфология ненізерттейді?
- Затесімдеген не?
- Затесімніңсептелуідегенне?
- Қазақтілінденешесептікбар? Атапберіңдер.
- Атаусептігі
- Іліксептігі
1.4. Жаңатақырыппентаныстыру
Сөйлемдердегіқараменжзылғансөздердіңтүбіріменжалғауынтапқызып, сұрақтарқойғызу. Қайсөзбенбайланысыптұрғанынанықтау. Сөйлеммүшелерінеталдап, барыссептіктегісөздердіңқайсөйлеммүшесіекенінанықтау. (9-слайд)
Абай кітапханаға барды. Марат Ерболға сыйлықберді. Анам кесеге сүтқұйыпберді.
Талдауданқортындышығару (10-слайд):
- Барыссептіктіңсұрақтары: Кімге? Неге? Қайда?
- Барыссептіктіңжалғаулары: -ға, -ге, -қа–ке
- Барыссептіктегісөздеретістіктенболғанмүшелерменбайланысады.
- Сөйлемдетолықтауыш (Кімге?Неге?), пысықтауыш (Қайда?) қызметтерінатқарады.
- Барыссептікжалғауларысөзмағынасынөзгертпейді, тексөзбенсөздібайланыстырыптұрады.
ІІ Операционалдық-орындаушылықкезең
2.1. Оқулықпенжұмыс
3-жаттығу. Мәтінненілік, барыссептіктегісөздердітауып, өздерібайланысқансөздеріментеріпжазу.
Омар Есілөзенініңжағалауынансауысқанныңбалапанынтауыпалды. Олбалапандыүйгеалыпкелді. Балапнғананныңүгіндісінберді. Омар балапандытауыққорағаорналастырды. Балапанауладағыитпендедостасты. Оләуелітауықшақыт-қыттап, алкейінитшеүретінболды. Итбалапанғаүйдікүзетудіүйретті. Біркүнібасқасауысқанбалапандышықылықтапшақырды. Итсауысқанғаүріп, оны үркітіпжіберді.
Өзенніңжағалауынан, сауысқанныңбалапанын, үйгеалыпкелді, балапанғаберді, тауыққорағаорналастырды, балапанғаүйретті, сауысқанғаүріп.
2.2. Мәтінменжұмыс
Асқардыңкүшігі
Біркүнікөкесі Асқарға қараалакүшікалыпкелді.Асқардың қуанышындашекболмады. Ол күшікке атқойғаншаасықты. Асқар күшігінАқтөсдепатағандыжөнкөрді. Күшікке сүт құйыпберді. Күшігі сүтке тойыпалыпұйқығакетті.
1-тапсырма. Мәтіндіоқып, қараменжазылғансөздердіңсептігінанықтау (13-слайд)
2-тапсырма. Көпсөздердіңорнынатиістісөздердіқойыпжазу, солсөздіңтүбіріменжалғауынажырату. (15-слайд)
1.Көкесі Асқарға ... алып келді. 2. ... қуанышында шек болмады. 3. ... сүтқұйыпберді. 4. Күшігісүткетойыпалып, ... кетті.
Сергіту сәті (17-слайд)
Аспанды бұлт торлады,
Жаңбыр жауды себелеп.
Жапырақта жамылып,
Бұға қалды көбелек.
2.3. Топтық жұмыс (18-слайд)
1-топқа тапсырма: Берілген тұрақты сөз тіркестерін қатыстырып сөйлем құрап жазу.
Аяғы жерге тимеді, көзге түртсек өргісіз, шаттыққа бөленді.
2-топқа тапсырма: Берілген суреттердегі зат есімдерді барыс септік күйінде қатыстырып сөйлем құрап жазу.
2.4. Көру сынақ хаты (20-слайд)
Оқушылар тақтадағы тыйым сөздерді оқып, талдап, сонан соң қарамай жазады.
Нанды жерге тастама. Атқа теріс мінбе. Суға түкірме. Үйге қарай жүгірме.
ІІІ Рефлексиялық-бағалаукезеңі
3.1. «Сақбол, жаңылма»ойыны
Оқушылар шеңбер құрып тұрады. Олардың ортасында тұрып, бір сөз айтып, балалардың біріне доп лақтырамын. Допты қағып алған бала Сол сөзге барыс септігінің жалғауын жағап, допты кейін лақтырады.
3.2. Оқушылар өзін өзі бағалау парағы бойынша жинаған ұпайларын есептеп, өз бағаларын қояды. 27-30 ұпай–«5», 21-26 ұпай–«4», 15-20 ұпай–«3».
ІҮ Үйге тапсырма (23-слайд)
- 5-жаттығу. 93-бет (міндетті тапсырма)
- Барыс септіктегі сөздері бар мақалдар жазу.
- Барыс септік туралы ертегі жазу. (өз қалауымен орындайтын тапсырмалар)
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
|
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |