Оқушылармен амандасу, сыныптың тазалығына мән беру. II.Үй тапсырмасын тексеру. А)Карточкамен жұмыс. Ә)Тестпен жұмыс Б)Өзіндік жұмыс. III.Жаңа сабақ.
Материалы / Қазақ тілінен ашық сабақтар |
Көрсетілім: 10162 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 10-04-2015, 19:06
|
Пікірлер (0)
|
Бағалау критерийлері: 1. өз ойын жеткізе білуі 2. физикалық тілде сөйлеуі 3. өмірмен байланыстыра алуы. Қарсы топ мүшелері бағалайды.
Материалы / Физикадан ашық сабақтар |
Көрсетілім: 8966 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 10-04-2015, 19:00
|
|
Сабақтың тақырыбы: Аққалалар Мақсаты: Балалардың қыс мезгілі және оның ерекшеліктері туралы түсініктерін бекіте отырып, ойлау және есте сақтау қабілеттерін арттыру. Аққаланы құрастыруға, оны ұжыммен бірге желімдеуге үйрету. Адам мен табиғат арасындағы қарым-қатынас арқылы еңбек сүйгіштікке, татулыққа, бірлікке тәрбиелеу. Оқу іс-әрекетінің кезеңдері Тәрбиешінің іс-әрекеті Балалардың іс-әрекеті ҰОІӘ дайындық ҰОІӘ ұйымдастыру. Аспан түрді түндігін Жерге сәуле шашылды Неткен ашық күн бүгін Қайырлы күн қайырлы ҰОІӘ өткізілуі -Балалар көңіл-күйлеріңіз қандай? Олай болса «тамаша» ойынын ойнап жіберейік. Ойынның шарты: Мен сендерге жақсы сөз айтсам, сендер тамаша деп жұдырықты түйіп, бас бармақтарыңды көтересіңдер. 1. Мектеп қандай? 2. Даярлық тобының балалары қандай? 3. «Қыс»мезгілі қандай? 4. «Қар» жауған қандай? 5. Аружанның күлкісі қандай? 6. Менің айтып тұрған сөздерім қандай? Жақсы балалар бүгінгі күнімізде осындай тамаша өтсін. -Балалар қазір жылдың қай мезгілі? -Қыста күн қандай болады? Ендеше, боран соққанды қимылмен қалай көрсетеміз. -Жақсы балалар бүгін мен сендерді екі топқа бөліп, білімдеріңді тексеремін. Әр дұрыс сұраққа бір жұлдызшадан беріп отырамын, қай топ көп жинаса, сол топ жеңімпаз болады. Балалар мұғаліммен бірге тақпақты қайталап, қимыл жасайды. Берілген сұрақтарға жауап ретінде жұдырықты түйіп, бас бармақтарын көтереді. Боранды қимылмен көрсетеді. Екі топқа бөледі. Жұлдызша арқылы бағалап отырады.
Материалы / Авторлық бағдарлама |
Көрсетілім: 7131 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 10-04-2015, 18:58
|
|
Жақсы оқып сабақты Әдеп сақтау сәніміз. Сәлем бердік сіздерге, Басты иіп бәріміз. а) Психологиялық дайындық. Ана тілі өмірімнің бастауы, Ана тілі өмірімнің асқары. Ана тілі Абай тілі ұлы тіл, Намысты бол қазағымның жастары. ә) Үйге тапсырманы сұрау. «Көкшенің көрінісі» - мазмұндау. Слайдта «Көкшетау» суреті. (С. Мұханов)
Материалы / Әдебиеттен ашық сабақтар |
Көрсетілім: 6927 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 10-04-2015, 18:54
|
|
Дамытушылығы-біріншіден оқушының ұшқыр ойлау белсенділігін арттыру,екіншіден өз ойын анық толық жеткізуге үйрету,үшіншіден қазақша жазу және сөйлеу тілін дамыту,тереңдету,төртіншіден шығармашылық қабілетін шыңдата отырып талантты оқушылардың қабілетін арттыра отырып оны күрделендіре білу.
Материалы / Қазақ тілінен ашық сабақтар |
Көрсетілім: 7329 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 10-04-2015, 18:48
|
|
Аяқты иіп қолды алға созып, жиырлыу және алға қарай қолды сермеу жаттығуларын орындау. Үй тапсырмасын мұқият тыңдауды қадағалау
Материалы / Дене шынықтыру пәнінен ашық сабақтар |
Көрсетілім: 10198 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 10-04-2015, 18:45
|
|
Түсіндіру, көрсету, үйрету, қателіктерін түзету. Сабақтың дамытушылық мақсаты: Оқушылардың жылдамдығын, шыдамдылығын, ептілігін, шығармашылық қабылетін және төзімділігін арттыру Өткізілетін орны: колледж спорт залы Керекті құралдар: Уақыт өлшегіш, ысқырық,
Материалы / Дене шынықтыру пәнінен ашық сабақтар |
Көрсетілім: 9169 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 10-04-2015, 18:27
|
|
Бүгінгі сабағымыздың мақсаты: Сөз таптары туралы меңгерген білімімізді тиянақтау барысында жаттығу жұмыстарын жүргізіп,қазақ тіліне деген қызығушылығын арттыру. Үй тапсырмасы:
Материалы / Бастауыш сыныпқа арналған ашық сабақтар |
Көрсетілім: 8006 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 10-04-2015, 18:23
|
|
Бүгінгі сабағымыздың мақсаты: Сөз таптары туралы меңгерген білімімізді тиянақтау барысында жаттығу жұмыстарын жүргізіп,қазақ тіліне деген қызығушылығын арттыру. Үй тапсырмасы:
Материалы / Бастауыш сыныпқа арналған ашық сабақтар |
Көрсетілім: 7662 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 10-04-2015, 18:22
|
|
- модульдік қасиетке ие болуы керек (яғни, алгоритмді қарапайым кіші бөліктерге бөлу мүмкіндігі болу керек); - белгілі бір уақыт аралығында бір нәтижеге келу, яғни, алгоритм қадамдарының саны шексіз болмауы керек; - бір тектес есептерге жалпы бір ғана алгоритмді қолдану. Сергіту жаттығулары (2 мин)
Материалы / Информатикадан ашық сабақтар |
Көрсетілім: 7360 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 10-04-2015, 18:17
|
|
Бөлімдер