Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Жүсіп Баласағұни

6-06-2014, 17:38
Жүсіп Баласағұни

Сабақтың тақырыбы: Жүсіп Баласағұни

Сабақтың мақсаты. 
1.Білімділік: Оқушыларды ислам дәуіріндегі әдебиеттің өкілі Жүсіп Баласағұнидің өмірі мен шығармашылығымен таныстыру
2.Дамытушылық: Оқушының тіл байлығын жетілдіру , балаларды тез ойланып, жауаптарын тиянақты айта білуге дағдыландыру.
   3.Тәрбиелік: халқымыздың мұрасын бағалай білуге,тарихымызды қадірлеуге тәрбиелеу
 Сабақтың көрнекілігі: Оқулық, дидактикалық материалдар,  т.б.
Сабақтың түрі: жаңа сабақ
Сабақтың әдіс-тәсілдері:  әңгімелеу, өз бетімен жұмыс,сұрақ-жауап
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылармен амандасу
Оқушыларды түгелдеу
Сыныптың сабаққа дайындығын тексеру
ІІ.Үй тапсырмасын пысықтау
Жатау сұрау
ІІІ. Жаңа сабақты түсіндіру.
Сабақтың тақырыбын мақсатын хабарлау.
. . 9-13 ғ.ғ. (840-1212) Қарахандар дәулетінің дәуірлеген тұсы. Өмірі
Жүсіп Хас Хажиб Баласағұн өмірі туралы там-тұм деректерді негізінен шығарма мәтінінен табамыз. Қарахандар мемлектінің Баласағұн("Тауарих хамса": "Бала"-көрікті қашалған тас, "сағұн"-қала деген монғол сөзі) шаһарында 1015-1016 жылдары дүниеге келген. 
"Құтты білік". 1069 жылы жазылған. Дастанды Баласағұнда бастап, Қашқарда аяқтайды. Еңбекті Бограханға (Табғаш Қара Богра хан, Қарахан мемлекетінң қожасы) тарту етеді. Бұған разы  болған Бограхан Хас Хажип атағы, береді (патша сарайындағы қызметкерлердің  басшысы).
Онда әлеуметтік, саяси, мораль, этика, адамгершілік мәселелері қамтылған. Бұл дастан-мемлекет басқару әдістерін, адамгершілік принциптерін, қоғамдық-саяси мәні бар түрлі ережелер мен заңдарды, әдет-ғұрыптар нормасын қамтыған, энциклопедиялық дәрежеде жазылған көркем  туынды. Дидактикалық сарында жазылып, уағыздарды бейнелі көркем тілмен жырлайтын бұл дастанда қарапайым халықтан бастап, Бограханға дейінгі түрлі дәрежедегі әеулеттік топтардың, түрлі кәсіп  иелерінің мінез-құлық нормалары қандай болу керек, олардың әрқайсысының қоғамның алатын орны қалай болу тиіс екені баяндалады 
ІV. Cабақты меңгерту

Өлеңдерін мәнерлеп оқу

V. Сабақты қорытындылау.   
    Құтты білім кейіпкерлерін ата
 VІ. Үйге тапсырма беру        .
Жаттау
VІІ. Бағалау


Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Оғыз қаған жыры
Оғыз қаған жыры
Ислам дәуіріндегі әдебиет
Әл-Фараби өлеңдері
Әл-Фарабидің лирикалық өлеңдері
Махмұт Қашқари өмірі мен шығармашылығы
Рағузи өмірі мен шығармашылығы, Лұқман –Хәкім
Сәйф- Сараи өмірі мен шығармашылығы
Сүлейменов Арғымақ, Қыз қуу, Махамбетке
Айбергенов, Ана, Аруана – бауыр дүние
Бөлім: Уроки / Қазақ тілі | Көрсетілім: 1540 | Қосты: NA | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык