<h1 style="text-align: center;"><strong>Гимнастика</strong></h1>
Білім беру саласы: «Денсаулық»
Оқу іс – әрекет түрі: Дене шынықтыру
<strong>Тақырыбы: Гимнастика</strong>
Мақсаты:
а) гимнастикалық қабырғаға өрмелеп шығуды үйрету;
ә) шашыраңқы жүріп, жүгіруге жаттықтыру;
б) күштілік, ептілік, икемділік қасеиттерін дамыту;
Қолданылатын құрал саймандар: гимнастикалық төсеніш, гимнастикалық скамейка, гимнастикалық қабырға.
Мотивациялық – қозғаушы
Балалар әдемі әуен ырғағымен шеңберге тұрады.
Шеңбер бойымен жүру, қолға арналған жаттығулар жасап жүру – алдыға, жан-жаққа, белге, иыққа – шынтақты әр жаққа 5 реттен айналдыру. Қол жоғарыда аяқтың ұшымен – «күнге созыламыз», өкшемен – «балапандар»; балапандар өсті, қораздар тәрізді тізені жоғары көтеріп жүреміз. Жүру, дем алу жаттығулары, 3 саптізбек құру.
Ұйымдастырушы-ізденуші:
1. Басқа арналған жаттығулар
1. Алға
2. Бастапқы қалыпқа келу
3. Артқа ию
4. Бастапқы қалыпқа келу (2 - рет)
2. Иыққа арналған жаттығулар
1. Оң иықты көтеру.
2. Бастапқы қалып
3. Сол иықты көтеру
4. Бастапқы қалыпқа келу (2 рет)
3. Қолға арналған жаттығулар
1. Қолды алға созу
2. Жоғары созу
3 Жанға созу
4 Бастапқы қалыпқа келу (2 рет)
4. Белге арналған жаттығулар
1. Оңға иілу
2. Бастапқы қалыпқа келу
3. Солға иілу
4. Бастапқы қалыпқа келу
5. Аяққа арналған жаттығулар
1. Аяқты қосу
2. Тізені бүгу
3. Бастапқы қалыпқа келу
Негізгі қимылдар:
1. Гимнастикалық скамейкадан секіру;
2. Гимнастикалық төсеніште алға домалау.
3. Гимнастикалық қабырғада мініп-түсу. Жаттығуларын жасату.
Қимылды ойын: «Балапандар»
Ойыншылар үш топқа бөлінеді. Әрбір топта – отырған тауық және оның балапандары бар. Таңдап алынған үш лашын құстар балапандарға алақандармен тигізуі қажет, содан кейін ойыннан қуып шығылады. Отырған тауық өз балапандарын қорғайды. Шабуыл кезінде балапандарын қорғаған тауықтың қолы лашынға тисе, ол ойыннан шығып қалады.
Рефлексивті – коррекциялаушы:
Саптізбекте бір-бірден жүру,дем алу жаттығулары, нүктелі массаж
Ойынды қорыта келе: сендерге не ұнады?
Не қиын болды? –деп балалардан сұрау.
Күтілетін нәтиже:
Нені білу керек: гимнастикалық скамейкадан секіруді, гимнастикалық қабырғада мініп-түсуді;
Машықтандыру: гимнастикалық орындық үстінде еңбектеуге;
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Бөлім: Уроки / Балабақша |
Көрсетілім: 6777 |
|
|
|
Гимнастика
Білім беру саласы: «Денсаулық»
Оқу іс – әрекет түрі: Дене шынықтыру
<strong>Тақырыбы: Гимнастика</strong>
Мақсаты:
а) гимнастикалық қабырғаға өрмелеп шығуды үйрету;
ә) шашыраңқы жүріп, жүгіруге жаттықтыру;
б) күштілік, ептілік, икемділік қасеиттерін дамыту;
Қолданылатын құрал саймандар: гимнастикалық төсеніш, гимнастикалық скамейка, гимнастикалық қабырға.
Мотивациялық – қозғаушы
Балалар әдемі әуен ырғағымен шеңберге тұрады.
Шеңбер бойымен жүру, қолға арналған жаттығулар жасап жүру – алдыға, жан-жаққа, белге, иыққа – шынтақты әр жаққа 5 реттен айналдыру. Қол жоғарыда аяқтың ұшымен – «күнге созыламыз», өкшемен – «балапандар»; балапандар өсті, қораздар тәрізді тізені жоғары көтеріп жүреміз. Жүру, дем алу жаттығулары, 3 саптізбек құру.
Ұйымдастырушы-ізденуші:
1. Басқа арналған жаттығулар
1. Алға
2. Бастапқы қалыпқа келу
3. Артқа ию
4. Бастапқы қалыпқа келу (2 - рет)
2. Иыққа арналған жаттығулар
1. Оң иықты көтеру.
2. Бастапқы қалып
3. Сол иықты көтеру
4. Бастапқы қалыпқа келу (2 рет)
3. Қолға арналған жаттығулар
1. Қолды алға созу
2. Жоғары созу
3 Жанға созу
4 Бастапқы қалыпқа келу (2 рет)
4. Белге арналған жаттығулар
1. Оңға иілу
2. Бастапқы қалыпқа келу
3. Солға иілу
4. Бастапқы қалыпқа келу
5. Аяққа арналған жаттығулар
1. Аяқты қосу
2. Тізені бүгу
3. Бастапқы қалыпқа келу
Негізгі қимылдар:
1. Гимнастикалық скамейкадан секіру;
2. Гимнастикалық төсеніште алға домалау.
3. Гимнастикалық қабырғада мініп-түсу. Жаттығуларын жасату.
Қимылды ойын: «Балапандар»
Ойыншылар үш топқа бөлінеді. Әрбір топта – отырған тауық және оның балапандары бар. Таңдап алынған үш лашын құстар балапандарға алақандармен тигізуі қажет, содан кейін ойыннан қуып шығылады. Отырған тауық өз балапандарын қорғайды. Шабуыл кезінде балапандарын қорғаған тауықтың қолы лашынға тисе, ол ойыннан шығып қалады.
Рефлексивті – коррекциялаушы:
Саптізбекте бір-бірден жүру,дем алу жаттығулары, нүктелі массаж
Ойынды қорыта келе: сендерге не ұнады?
Не қиын болды? –деп балалардан сұрау.
Күтілетін нәтиже:
Нені білу керек: гимнастикалық скамейкадан секіруді, гимнастикалық қабырғада мініп-түсуді;
Машықтандыру: гимнастикалық орындық үстінде еңбектеуге;
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |