|
|
«Шалқан ертегісі»
Тақырыбы: «Шалқан ертегісі» (көлеңкелі театр қойылымы)
Мақсаты: балалардың сөйлеу, ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту мен қатар тілін, сөз қорын жетілдіру, жан – жақты білімдерін кеңейтіп, өзін – өзі көпшілік мәдени ортада, әдепті, әдемі болуға үйрету, достық пен сыйластыққа үйрету.
Көрнекіліктер: адам мен аңдардың бет перделері
Әдіс тәсілдері: сұрақ, жауап көрініс.
Іс әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс әрекеттері |
Балалардың іс әрекеттері |
Мотивациялық қозғауыш
Іздену-барлау
Рефлексия түзету кезеңі |
Ұйымдастыру кезеңі:
Жылулық шеңбері: Амандасу рәсімі (Біреу есік қағады) - Балалар бізге қонаққа қоян келді. Амандасайық.
- Балалар, қарандаршы мынау не? - Көкөністер туралы қандай тақпақ білеміз? Кім айтады?
- Қазір мен сендерді «Шалқан» ертегісін көруге шақырамын. Тәрбиеші: Атай шалқан егіпті. Шалқан үйдей болып өсіпті. Атай шалқанды жерден суырып алмақ боп, шалқалай тартады. Олар тартқылайды, былай тартқылайды, суыра алмайды. Атай әжейді шақырады. Әжей атайдың, белбеуінен ұстайды, атай шалқанның желегінен ұстайды. Олар тартқылайды, былай тартқылайды, тартып суыра алмайды. Әжей немере қызын шақырады. Немере қызы әжейдің белінен ұстайды. Атай шалқанның желегінен ұстайды. Олар тартқылайды, былай тартқылайды, тартып суыра алмайды. Немересі күшігін шақырады. Күшік мысықты шақырады. Мысық күшіктің құйрығынан ұстайды, күшік немере қыздың етегінен ұстайды, қыз әжейдің белінен ұстайды, әжей атайдың белбеуінен ұстайды, атай шалқанның желінен ұстайды, олай тартқылайды, былай тартқылайды,суыра алмайды. Мысық тышқанды шақырады, тышқан мысықтың құйрығынан ұстайды, мысық күшіктің құйрығынан ұстайды, күшік немере қыздың етегінен ұстайды, қыз әжейдің белінен ұстайды, әжей атайдың белбеуінен ұстайды, атай шалқанның желінен ұстайды, қатты тартып қалғанда, шалқанды суырып алыпты. -Балалар біз қандай ертегіні тамашаладық? -Шалқан қайда өсті? -Ол қандай болды? -Атайға кімдер болысты? -Міне қандай тату – тәтті отбасы! Бір – біріне көмектесіп, өз туысқандарына қамқорлық көрсетеді. -Ал сендар бір – бірлерімен доссыңдарма? Ендеше дос болайық! Тыныс алу жаттығуы: «Балал әтеш қанат қағады» . Ата шалқан егіпті, Шалқан үп – үлкен болып өсіпті. Шалқанды ата тартыпты Жұлалмапты, көмекке ол шақырды Үйде жүрген кемпірін Кемпір шалдан тартады,жұлалмады Шалқанды Екеуі тартты ырғады жұлалмады ой-ой....... Шақырады көмекке немересін Келеді екен жүгіріп немересі көмекке Жұлалмапты шалқанды ой-ой....... Шақырады көмекке күшіктерін өздері Келеді енді күшігі Ары-бері ырғады жұла алмады шаршады Ойланып олар тұрады, енді қайтіп жұлады Түсіп кетті есіне үйде жүрген мысығы Арлы-берлі ырғады, жұлып алды Мысық келді көмекке Түк шықпады тартқанмен Ойланайық балалар енді тағы кім қалды? А-А мында екен тышқанда, шақырайық көмекке, ол да келді көмекке. Арлы-берлі ырғады, жұлып алды шалқанды
Фланелеграф ойыны «қоянның үйшігі» ертегі кейіпкерлерін орындарына дұрыс қою.
|
Балалар хормен, қимыл іс әрекет арқылы көрсетеді. Сәлем саған алтын күн! Сәлем саған көк аспан Сәлем саған жер ана Сәлем саған достарым Сәлеметсізбе қонақтар Жылуыма жылу қосқан, Міне менің қолым. - Сәлеметсіңбе қоян! - Көкөністер (картоп, сәбіз, қызылша, пияз, шалқан) Балалар бір бірден тақпақ айтады Картоп: Мен ұялшақ картоппын Мен емеспін мақтанар Мені жақсы көреді Үлкендермен балалар Қызанақ: Піскен кездеқызанақ Көз тастар қызыл түсімен Бар ма адам сүйсінбей Томат шырының ішпеген . Пияз: Боламын мен дәмдеуіш, Барлық барлық тағамға . Көкөністер ішінен Мен пайдалы адамға . Қырыққабат: Мақтанғаннан не пайда Менсіз дәмді щи қайда Мені қосса самсаға Бәрі жейді тамсана! Сәбіз: Кім бар сәбіз шырынын Жастайынан ішпеген Мені жеген адамдар Кем болмайды күшке де Шалқан: Кім білмейді шалқанды ? Талайлар маған таң қалды. Бәріне сый боламын Тауып көр менен дарханды !
Балалар орындықтарына жайғасып отырады, көлеңкелі шалқан ертегісін көреді.
-«Шалқан» ертегісі
-бақшада -үлкен -әжей, немере қызы, т.б.
қолды бос жіберіп, тік тұрамыз. Қолымызды жоғары көтеріп,жанымызға ұстап, жамбасқа қойып қанат қағамыз. Демді ішке тартып «Ку-ка-ре-ку»-деп шақырамыз. Сергіту сәт: (ары-бері, іс-қимылмен көрсетеді)
( қолдарын былғап шақырады)
(қимылмен көрсетеді)
(бастарын ұстап ойланады)
( қимылмен көрсетіп шақырады) (үшеуі шалқанды тартады)
.(бастарын ұстап ойланады) ( қол былғап шақырады)
(күшіктің даусын салады) ( көңіл-күйлерін білдіреді)
(ойланып көреді) (мысықты шақырады)
(мияу-мияу қане деп тартысады шалқанды) (ренжиді)
(бастарын ұстап ойланады)
(қуанып шақырады) (құлайды,қуанады) Балалар орындап шығады. |
Күтілетін нәтиже.
Білу: Ертегінің мазмұнын, не туралы екенін білу керек.
Болу: Дос болуға, бірін – бірі сыйлауға, құрметтеуге, түсінігі болу керек. Кейіпкерлерді сахналау туралы түсініктері болу керек.
Істей білу: Сұраққа толық жауап беруге, ертегідегі кейіпкерлердің іс әрекетін істей білу керек.
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |