Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Ұлттық аспаптар


Ұлттық аспаптар

Сабақ тақырыбы  Ұлттық аспаптар

Кезектес салалас
Білімділік  мақсаты:  жаңа тақырыпты  оқушыларға өз бетінше оқытып,  меңгерту. Кезектес салалас сөйлемнің басты белгілерін ажырата білу. 
Тәрбиелік: білімді өздігінен игеруге тәрбиелеу,   оқушылардың рухани -   эстетикалық талғамын дамыту, музыкаға қызықтыру. 
Дамытушылық: алған білімдерін өмірде пайдалана білуге ықпал жасап, қазақ тілінде сөйлеу білігін дамыту, сөздік қорды молайту. 
Сабақтың түрі: жаңа білімді игеру
пәнаралық байланыс:тарих,музыка, әдебиет
Сабақтың барысы:   І Ұйымдастыру
                                      ІІ Үй жұмысы
                                      ІІІ Жаңа сабақ
Жетекші сұрақтар арқылыжаңа сабаққа көшу.
1. Қандай  музыкалық ұлттық аспаптарды білесіңдер?
2. Қазақтыңатақтыкүйшілерінатаңдар?
3. Қазақкүйшілерініңқандайкүйлерінбілесіңдер?
4. Оқулықпенжұмыс.
А) Домбырамәтіні
Ә) Музыка аспаптары.
Кезектессалаласжайсөйлемдеріндегііс -  қимылдыңкезектесіпкелетінінбілдіретінсалаластыңтүрі. 
Жалғаулықтар: бірде, біресе, кейде. 
1. Оқып, өзтүсінгеніңдіайт.
2. Ерекшелігіната. 
3  Ұқсасжақтары.
• Жаттығужұмысы: 
Асқардомбыраменбіресеәнайтты, біресекүйтартты. 
Теледидарданкейде концерт көрсетеді, кейдеқызықтыбағдарламакөрсетеді.  
Күй ойналады. «Адай» күйі.
Күйді тыңдағанда алған әсерлерің, күйге  байланысты өздеріңнің пікірлеріңді білдіріңдер. 
Күй тыңдағанда көз алдыма қазақтың  кең даласы елестеді.  Жалпы бұл шығарма музыка өнерінің ең жоғарғы төрінен орын алады. Өзім күй тыңдауды өте жақсы көремін.
Бұл күйді  орындаушы эстрадаға қосып, тартты. Оған мен келіспеймін, өйткені мұнда батысқа еліктеушілік бар. 
Біз яғни, қазіргі жастар өне бойы  шетел музыкасын тыңдай бермей, бір уақыт қазақ тілінде әнді, күйді тыңдап, бағалап, мақтан етуіміз керек. 
Сан ғасырлықы тарихы бар музыка аспаптары , музыка  өнері атақты күйшілердің орындаушылардың арқасында мәңгі жасай бермек. 
ІІІ. Шығармашылықжұмыс. 
1. Өлеңұйқасын табыңдар.
2 Жұмбақ жауабын шешіп, кезектес салалас шылауын көрсетіндер. 
      3    Сәйкестендір. 
Өлең ұйқасын табыңда
Арманым – ең жоғары алсам білім,
Үйренсем ұлы ақын Абай тілін.
Күйлерін Құрманғазы, Динаның,
Домбырада шебер тартсам деймін.
Жұмбақтың шешуін табыңдар 
Алты қаз, жеті үйрек, бір бөдене,
Кейде орта, кейде толы сарытегене. 
Тұнық пен лайдыңарасынан,
Біраққушықтықанаткере. 
(Үркер, Жетіқарақшы, Шолпан, Күн)‏
Музыкалық аспаптарды ойналу сипатына, дыбысына қарай төрт топқа сәйкестендір. 
 
Шекті аспаптар                         дабыл, асатаяқ, желбуаз 
Үрлемелі – уілдек                      домбыра, қобыз,  жетіген 
Дабылды – шулы                       сырнай, ауызсырнай 
Сарнамалы                                  сыбызғы, сазсырнай, керней 
Бекіту: кесте бойынша сұрақ-жауап 
Үй тапсырмасы: атақы күйшілер туралы реферат жазу.

Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Сазды аспаптар сыры.
Музыка әлемнің рухани елшісі. Орта Азия халықтарының музыкасы.
Музыка сабағында қазақтың ұлттық аспаптары арқылы оқушыларды шығармашылыққа баулу
Қазақтың ұлттық музыкалық аспаптары
Қазақтың ұлттық музыкалық аспаптары.
Қазақтың ұлттық аспаптары
Кезектес салалас құрмалас сөйлем
Кезектес салалас құрмалас сөйлем
Кезектес салалас
Салалас құрмалас сөйлемді қайталау
Бөлім: Уроки / Бастауыш сынып | Көрсетілім: 1918 | Қосты: NA | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык