|
|
Математика бастауыш сынып.
Сабақтың мақсаты:
1. Оқушылардың алған білімдерін және есептеу дағдыларын дамыту.
2. Есепті дұрыс шығаруға дағдыландыру, ойлау қабілеттерін дамыту.
3. Ұжымда бір-біріне көмектесе білуге тәрбиелеу.
Сабақ түрі: ойын сабақ.
Әдіс-тәсілдер: сұрақ – жауап, топта.
Көрнекілігі: оқулық, карточкалар.
Сабақтың барысы:
I .Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
Психологиялық дайындық Қайырлы күн досым, Қайырлы күн болсын. Сәрсенбінің сәтіндей Сәттілікке толсын. Біздің алар бағамыз, Кілең бестік болсын. – Балалар , қазір бізде қандай сабақ болады? - Математика сабағының ұраны қандай еді? Мақсатымыз – білім алу, Міндетіміз – еңбектену. Сынып оқушыларын 3 топқа бөлу. II. Үй тапсырмасын сұрау. «Бәйге» ойынын ойнату.
10 |
30 |
50 |
20 |
40 |
60 |
- Сол жақтағы 10 – 1дм неше см бар? (10см)
- Ортадағы 30 – Қосудың компоненттерін ата (қосылғыш, қосылғыш, қосындының мәні)
- Оң жақтағы 50- Азайтудың компоненттерін ата (азайғыш, азайтқыш, айырманың мәні)
- Сол жақтағы 20- Санды өрнектер дегеніміз не?
- Ортадағы 40- Әріпті өрнек дегеніміз не?
- Оң жақтағы 60 – 1 сағатта неше минут бар?
- Сергіту сәті: (балақан) Бала, бала , балақан, Кәне, қайсы алақан? Саусақтарың әйбат, Былай-былай ойнат.
- III. Тақтамен жұмыс. «Кім шапшаң» ойыны. 1. Теңдеулерді шеш.
- I топ
- II топ
- III топ 3 + а = 10 а - 3 = 7 10 - а = 3 Математикалық диктант алынады.
- 2. «Балық аулау» ойыны. Балық аулау арқылы 79 бен 81- дің арасындағы сандарды өсу ретімен жазу. Оларды салыстыру. 3. Қалқанқұлақ мысалдар шығарды. Тексер. (3+2)+60= 63 80-(30+40)=90 (5+4)+30=35 70+(60-40)=90 60+(70-50)=70 90-(50+20)=20
- 4. Мәселе есептер шығару (оқулықпен жұмыс). I топ. Бір табында 90 жылқы бар,ал екінші табында одан 7 жылқы артық . Екінші табында қанша жылқы бар? II топ. Екінші табында 97 жылқы бар, ал бірінші табында одан 7 жылқы кем. Бірінші табында қанша жылқы бар?
- III топ. Бір табында 90 жылқы бар, ал екінші табында 97 жылқы бар. Екінші табында бірінщі табынға қарағанда қанша жылқы артық? 5. Ұзындығы 13 см кесінді сыз. Енді осыдан 2см, 3см, 10 см қысқа кесінділер сыз. 6. Оқулықтағы № 6 есепті орындарында орындайды.
+ = 10 10- =
IV .Суретте бесбұрыш бар ма?
|
|
Кел, ойнайық! Сөз құрастыр. 36-4 л 28-20п 34-4и 95-10а
18+1т 65+20а 61-40р
8 |
85 |
32 |
30 |
19 |
21 |
85 |
|
|
|
|
|
|
|
V. Қортындылау. VI . Бағалау: жұлдызшаларды санай отырып , әр топтың , әр оқушының білімдерін бағалау. VII. Үйге тапсырма: №7 есеп
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |