|
|
Сөйлем.
Сабақтың тақырыбы: Сөйлем. 7 – 12 - жаттығулар
Сабақтың мақсаты: 1 Сөйлем туралы білімдерін кеңейту.
. 2. Тапсырмаларды орындау арқылы сөздік қорын арттырып,
сауаттылығын, ойлау жүйесін дамыту.
3. Оқушыларды сауатты, көркем жазуға тәрбиелеу.
С/көрнекілігі: Кесте, жұмбақтар, қ/т өзіндік жұмыс дәптері.
кезең |
Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті |
||||||||||||||||||||||||||||
I.Ұйымдастыру
|
1. Бағдарлау – мотивациялық кезең. « Оқушы қызығушылығын ояту.» Сөздерді оқып,сөйлемдер құрау,сөйлем мүшелеріне талдау.
Ұшақ биікке көтерілді. Түн ұзарды. Мұғалім сыныпқа кірді. Динара қуанды. |
||||||||||||||||||||||||||||
II Жаңа тақырып Оқушылардың оқулықпен жұмыс жасау дағдысын қалыптастыру бойынша тапсырмалар |
1Табиғи дарын, ерекше қабілет. 2.Тор құратын жәндік. 3.Пойыз жүретін темір жол. 4.Сан. |
||||||||||||||||||||||||||||
III кезең Деңгейлік тапсырмалар
|
I деңгей 7 –жаттығу. Жалаң сөйлемдерді жайылма сөйлемдерге айналдырып жаз. II деңгей 8 -жаттығу. Жайылма сөйлемдерді сөйлем мүшелеріне талда. III деңгей 10 -жаттығу. Жайылма сөйлемдерді салыстырып, айырмашылығын тап. 11 -жаттығу.Сурет бойынша әңгіме құрастыру.
Сабақты қорытындылау. Сұрақ – жауап: Үйге: 12 - жат. Б/бағалау.
|
Модуль №1
Сабақтың тақырыбы: Құрмалас сөйлем . 13 – 18 - жаттығулар
Сабақтың мақсаты: 1. Құрмалас сөйлем туралы түсінік беру, жай сөйлемнен
өзгешелігін байқату.
2. Ауызекі сөйлеу, ақыл-ой, шығармашылық қабілеттерін
арттыру.
3. Оқушыларды сауатты, көркем жазуға тәрбиелеу.
С/көрнекілігі: Кесте, жұмбақтар, қ/т өзіндік жұмыс дәптері.
кезең |
Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті |
I.Ұйымдастыру
|
1. Бағдарлау – мотивациялық кезең. 2. «Оқушы қызығушылығын ояту.» Сөйлем туралы не білеміз? Сөйлемдердің айтылу мақсатына қарай қандай түрлері бар? Сөйлем құрамына қарай нешеге бөлінеді?
|
II Жаңа тақырып
Оқушылардың оқулықпен жұмыс жасау дағдысын қалыптастыру бойынша тапсырмалар |
3. Ережемен жұмыс:
Екі немесе одан да көп жай сөйлемнен құралған сөйлемді құрмалас сөйлем дейміз. Мыс: Қамажай келіп, мені театрға ертіп кетті. Құрмалас сөйлем
Салалас Сабақтас Аралас
4. Негеш пен Білгішбектің диалогы |
III кезең Деңгейлік тапсырмалар
|
I деңгей 13 –жаттығу. Бағанның екі жағындағы сөйлемдердің әрқайсысында қанша ой берілгенін анықта, олардың тыныс белгілеріне көңіл бөл.
II деңгей 15-жаттығу. Мәтінді көшіріп жаз. Мәтіндегі сөйлемдердің қайсысы жай сөйлем, қайсысы құрмалас сөйлем екенін айт. Құрмалас сөйлемнің жай сөйлемнен өзгешелігін тұсіндір. III деңгей 16 -жаттығу. Өлеңде неше құрмалас сөйлем бар екенін анықтап, 1 – шумағын жатқа жаз. 17 -жаттығу. Ребусты шеш. Екі жай сөйлемдерді құрмалас сөйлемге айналдырып жаз.
Сабақты қорытындылау. Топтық жұмыс: 1-топ; 2-топ; 3-топ; Жай сөйлем Жай сөйлем Құрмалас сөйлем
Үйге: 18- жат. Б/бағалау.
|
Модуль №1
Сабақтың тақырыбы: Құрмалас сөйлем. 19 – 23 - жаттығулар
Сабақтың мақсаты: 1. Құрмалас сөйлем туралы берілген ұтымды жаттығу
жұмыстары арқылы кеңейту, құрмалас сөйлем құрауға және
оның тыныс белгілерін қоя білуге үйрету.
. 2.Оқушылардың байланыстырып сөйлеуін жетілдіру.
3. Оқушыларды сауатты, көркем жазуға тәрбиелеу.
С/көрнекілігі: Кесте, жұмбақтар, қ/т өзіндік жұмыс дәптері.
кезең |
Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті |
I.Ұйымдастыру
|
1. Бағдарлау – мотивациялық кезең. 2. Үй тапсырмасын тексеру: 18 – жаттығуды ауызшак тексеріп шығу. |
II Жаңа тақырып
Оқушылардың оқулықпен жұмыс жасау дағдысын қалыптастыру бойынша тапсырмалар |
3. Ой қозғау. Берілген жай сөйлемдерден құрмалас сөйлем жаса.
Жаңбыр да жауды, ...............................................: Күн шыққан соң, ............................................... Айгүл қалаға бармады, .......................................... Раушанды көрген соң,............................................. Жерді жыртқан біледі, ...........................................
|
III кезең Деңгейлік тапсырмалар
|
I деңгей 19–жаттығу. Сөйлемдерді тиісті тыныс белгілерін қойып, көшіріп жаз.Сөйлемдердің қайсысы жай сөйлем, қайсысы құрмалас сөйлем екенін анықта.
II деңгей 20-жаттығу. Жай сөйлемдерді құрмалас сөйлемге айналдырып жаз. 21-жаттығу. Сөйлемдерді көшіріп жаз. Кестені пайдаланып, ойыңды дәлелдей білуге үйрен. III деңгей 22-жаттығу. Сөйлемдерді көшіріп жаз. Құрмалас сөйлем екенін дәлелде.
Сабақты қорытындылау. Сұрақ – жауап: Үйге: 23- жат. Б/бағалау.
|
Модуль №1
Сабақтың тақырыбы: Құрмалас сөйлем. 24 – 28 - жаттығулар
Сабақтың мақсаты: 1. Құрмалас сөйлем туралы берілген білімді бекіту, құрмалас
сөйлем құрамындағы жай сөйлемдерді сөйлем мүшесіне
талдату, сызба бойынша сөйлем құрастыра білуге баулу.
. 2.Оқушылардың байланыстырып сөйлеуін жетілдіру.
3. Оқушыларды сауатты, көркем жазуға тәрбиелеу.
С/көрнекілігі: Кесте, жұмбақтар, қ/т өзіндік жұмыс дәптері.
кезең |
Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
I.Ұйымдастыру
|
1. Бағдарлау – мотивациялық кезең. 2. Үй тапсырмасын тексеру: 23 – жаттығуды ауызшак тексеріп шығу.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
II Жаңа тақырып Оқушылардың оқулықпен жұмыс жасау дағдысын қалыптастыру бойынша тапсырмалар |
3. Ой қозғау. Берілген сызба бойынша сөйлем құрастыр.
.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
III кезең Деңгейлік тапсырмалар
|
I деңгей 24–жаттығу.Мақалдарды жатқа жазып, құрмалас сөйлемдердің құрамындағы жай сөйлемдерді сөйлем мүшелеріне талда. II деңгей 25-жаттығу. Мәтінді оқып, құрмалас сөйлемдерді көшіріп жаз. 26-жаттығу. Берілген сызба бойынша сөйлем құрап жаз.
III деңгей 27-жаттығу. Өтірік өлеңнің құрмалас сөйлем екенін дәлелде. Сабақты қорытындылау. Сұрақ – жауап: Үйге: 28 - жат. Б/бағалау.
|
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |