|
|
Сүтқоректілердің көптүрлілігі.
абақтың тақырыбы: Сүтқоректілердің көптүрлілігі.
Сабақтың мақсаты: Оқушыларда сүтқоректілер класының түрлері мен шығу тегі туралы түсінік қалыптасыру.
Міндеттер: а) Білімділік: Оқушыларға сүтқоректілер класының түрлері және маңызы туралы білім беру
Ә) Тәрбиелігі: Оқушыларды сүтқоректілер класының кейбір өкілдерін қорғауға тәрбиелеу
Б) Дамытушылығы : Сүтқоректілер класының кейбір өкілдерінің ішкі және сыртқы құрылысындағы ерекшеліктері туралы оқушы ойын дамыту
Күтілетін нәтиже:
1. Оқушылардың сүтқоректілер туралы түсініктері кеңейеді, танымдық қызығушылықтары артады;
- Оқушыларға сүтқоректілер класының түрлерін білуге құштарлықтары оянады;
3. Топпен жұмыс істеуге, бірін-бірі тыңдай білуге, ынтымақтастыққа, өз ойларын еркін айтуға үйренеді, басқалардың пікірімен санасуға, шығармашылыққа бейімделеді;
4. Бірін-бірі және әркім өзінің білімін әділ бағалауға төселеді;
Сабақтипі: Аралас сабақ
Сабақтүрі: Зерттеу сабағы
Сабақәдісі: Сұрақ-жауап, пікірталас, топтастыру, пікіралмасу, ойтолғау, ойлауқабілетіндамыту,шығармашылық жұмыс,зерттеушілік диалог,тыңдаптүсіну.
Дерек көздер жәнежабдықтар: Интернет, газет-журналдар,электрондық оқулық, плакаттар,суреттер, мақал-мәтелдер, нақыл сөздер, « Сүтқоректілер класының түрлері » слайды.
Пән аралық байланыс: химия, математика, валеология, медицина, физика,әдебиет.
Сілтеме: // httpwww.google.kz/. Оқулық
Сабақтыңбарысы:
№ |
Сабақтың этаптары |
Жұмыс түрлері |
Қолданылған модульдер |
Оқушының іс-әрекеті |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
1 |
Ұйымдастыру /3 минут/ |
Тренинг. «Шаттық шеңбері». Оқушылар шеңбер бойына тұрып, бір-біріне жақсы тілектер айтады. Қайырлы күн, достым! Қайырлы күн болсын! Бүгінгі күніміз біздің, Сәттілікке толсын! Топқа бөлу. Оқушылар төрт топқа бөлінеді. «Орман құстары », «Жыртқыш құстар», «Жүзетін құстар », « Жыл құстар»
|
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер
Сыни тұрғыдан ойлау. Талантты және дарынды оқушылармен жұмыс.
|
Оқушылар шеңбер бойына тұрып, бір-біріне жақсы тілектер айтады.
Әр оқушы өзінің карточкасындағы сурет бойынша өз тобындағы оқушыларға қосылады Әр топ өз арасынан топ басшысын, бағалаушы, таймспикерді сайлайды. |
Сабақты психологиялық дайындықтан бастай отырып, оқушылардың зейінін сабаққа шоғырландырады
Оқушыларды топқа бөлінеді |
2 |
Үй тапсырмасын тексеру. /5 минут/ |
Әртоп басшысы топтың тапсырмасын алады 1-топ: Орман құстарының қандай ерекшеліктері бар? 2-топ: құстарының қандай ерекшеліктері бар? 3-топ:құстарының қандай ерекшеліктері бар? 4-топ: құстарының қандай ерекшеліктері бар?
|
Сыни тұрғыдан ойлау.
Диалогтік оқыту. Көшбасшылық. Өзін және өзгені бағалау.
|
Оқушылар кезектесіп сұрақтарға жауап береді, үйде интернет жүйесі арқылы алған ақпараттарымен бөліседі және әр топтан бір оқушыдан шығып үй тапсырмасын слайд-презентациясын қорытындылайды,тест тапсырмасын орындайды |
Мұғалім сұрақтар қоя отырып оқушылардың сыни тұрғыдан ойлануына жағдай жасайды.
|
3 |
Жаңа материалды түсіну. /10 минут/ |
1. Ой қозғау. Тақырыпқа қарап бүгінгі мақсаттарың қандай? - Неге класс сүтқоректілер деп аталады?
2. Топтарға тақырыпшалар бөлініп беріледі. Кітаппен жұмыс. Мәтінді оқу, талдау. 1-топ Сүтқоректілер класына сипаттама 2-топ Сүтқоректілердің ішкі құрылысы 3-топ Сүтқоректілердің сыртқы құрылысы 4-топ Сүтқоректілердің түрлері мен өкілдері Слайдты, постерді көрсете отырып болатын құбылыстар жайлы оқушылармен ой бөлісу.
|
Талантты және дарынды оқушылармен жұмыс Сыни тұрғыдан ойлау. АКТ- ны көрнекілік ретінде пайдалану. . Диалогтік оқыту. Оқу мен оқытудағы жаңа тәсілдер. Бірінші топ-екіншіні, екінші топ-үшіншіні, үшінші топ-төртіншіні, төртінші топ-бірінші топты бағалайды.
|
Оқушылар ойларымен бөліседі. Әр топ өзіне берілген бөлікті оқып, талдау жасайды және оқушылар үйде интернет жүйесі арқылы алған ақпараттарымен бөліседі, постерге ойларын түсіреді.Әр топтан бір оқушыдан шығып сыныппен постер қорғап, ойларымен бөліседі. Әр топтың бағалаушысы бағалау парағына баға қояды.
|
Оқушылардың зейінін мазмұнына шоғырландырады Сүтқоректілер жайлы жаңа мағлұматтарды оқушылардың өздері түсіне отырып білім алуына ықпал етеді. Оқушылардың белсенділігін арттырады. Оқушылардың танымдық іс-әрекетін белсендіреді.Топтардың тақырыптарын дұрыс қорғауын қадағалап, бағыттап тұрады |
4
|
Жаңа материалды бекіту /15 минут/
|
1-тапсырма: Топтар берілген сұрақтарға жауап береді: « Не жоқ?» ойыны 1.Таста тамыр жоқ 2. Жыланда аяқ жоқ 3.Бақада қабырға жоқ 4. Балықта қабақ жоқ 5.Тасбақада талақ жоқ 6..Құста тіс жоқ 7. Аққуда сүт жоқ 8.Акулада торсылдақ жоқ 9. Жылқыда өт жоқ 10.Сиырда күрек тіс жоқ 11.Итте бұғана сүйек жоқ 2-тапсырма: Терминдермен жұмыс «Кім жылдам?» : Сәйкестік тесті 1. Микология 1. Жануарларды 2.Бриология 2.құстарды 3.Лейхенология 3.Саңырауқұлақ 4.Гельминтология 4. Мүк 5.Зоология 5. Сүтқоректілерді 6. Ихтиология 6. Құрттар 7.Орнитология 7. Жорғалаушыларды 8.Энтомология 8. Қына 9.Териология 9. Балықтарды 10.Герпетология 10.Бунақденелілерді (1-3,2-4,3-8,4-6,5-1,6-9,7-2,8-10,9-5,10-7) слайдын көрсету. 3-тапсырма «Жұмбақ жануар» суреттегі жануарларды анықтау.
|
Топтық жұмыс. Сын тұрғысынан ойлау.
Топтық жұмыс. Сын тұрғысынан ойлау. Зерттеушілік диалог. Талантты және дарынды оқушылармен жұмыс
|
Алдымен жұппен жұмыс жасайды. Содан соң ортақ шешімге келеді.
Жұппен жұмыс жасайды: сіріңкедегі мақтаны сілекейге батырып алып,крахмалданған дәкенің ортасына әріп жазады, дәкені алақандарына алып 2-3минут ұстайды.содан кейін иод ертіндісіне салады.Дәкеде болған өзгерісті топта талдайды, тәжірибеге қортынды жасайды, дәптерлеріне жазады. |
Әр топқа тапсырма бере отырып, оқушылардың әр байланысты білімдерін, пікірлерін еркін ортаға салуына бағыт-бағдар береді.
Техника қауіпсіздігін сақтай отырып зертханалық жұмыстың жасалуын бақылайды, бағыт-бағдар береді.
|
5 |
Сергіту сәті. /2минут/ |
Тренинг «Ауа - райы». Оқушылар музыка әуенімен жұп болып қозғалады, жүргізуші «жаңбыр» дегенде үштен үй жасап тұра қалады да, «күн шықты» дегенде бес-бестен шеңбер жасап айналады. |
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
|
Әр команда берілген кезде шатаспай тез тұра қалу керек. |
Оқушыларға түрлі команда бере отырып бірлесе жұмыс істеуге шақырады |
6 |
Сабақты қорытындылау /5 минут/
|
Қорытынды пысықтау сұрақтары. 1-топ.Суда мекендейтін сүтқоректілерді ата? 2-топ.Ұшатын сүтқоректілерді ата? 3-топ.Топырақ астында мекендейтін сүтқоректілерді ата? 4-топ.Құрлықта мекендейтін сүтқоректілерді ата?
|
Сыни тұрғыдан ойлау Көшбасшылық. Талантты және дарындылық
Диалогтік оқыту. Сыни тұрғыдан ойлау. |
Оқушылар өзіндік түйген ойын, пайымын, көзқарасын ортаға салады, ақпараттарымен бөліседі. Оқушылар сұрақтарға жауап бере отырып бүгінгі сабағымызға қортынды жасайды, түсінеді |
Оқушылардың танымдық белсенділіктері мен ой-өрісінің дамуын бақылайды, өз ойларын толық жеткізе білуге мүмкіндік туғызады. |
7 |
Үйге тапсырма /2 минут/ |
1. 290-292- бет.мәтінді оқу, мазмұндау. 2. Сүтқоректілер туралы қосымша жұмбақтар, мақал-мәтелдер, өлеңдер жинастыру
|
Сыни тұрғыдан ойлау. |
Оқушылар күнделіктеріне үй тапсырмасын белгілейді. |
Үй тапсырмасын түсіндіре отырып береді. |
8 |
Бағалау Кері байланыс /3минут/ |
Әр топ өзін, топ мүшелерін бағалайды. Әр оқушы бүгінгі сабақта алған әсерімен бөліседі, ұнаған жақтары мен тағы не туралы білгілері келетінін жазады. Тақтада тұрған «Тілек ағашына» өзінің ойын жеткізеді.
|
Бағалау. Топ басшыларының бағалауы. |
Әр топтың бағалаушысы топ мүшелерін бағалау парағына сәйкес бағалап, ортақ бағасын айтады. |
Мұғалім барлық оқушыларды тыңдап, соңында қорытынды бағаны қояды |
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |