|
|
Тұқымның сыртқы және ішкі құрылысы
6 сынып |
Күні: 3.10 |
Сабақ -10 |
Сабақтың атауы: |
Тұқымның сыртқы және ішкі құрылысы |
|
Сілтеме: |
Биология 6 сынып ресурстар презентация, плакаттар |
|
Жалпы мақсаты: |
Тұқымның типтерімен танысу |
|
Оқыту нәтижесі: |
Тұқымның ішкі және сыртқы құрылысын білу |
|
Негізгі идеялар: |
Тұқым туралы түсінік |
|
Дереккөздер: |
Оқулық,электронды оқулық, парақшалар,www.google.kz |
|
Тапсырмалар: |
«Миға шабуыл» «Жигсо» стратегиясы «Топтастыру» стратегиясы «Хаттар» стратегиясы «Ортадағы қаламсап» старатегиясы |
|
Кейінгі тапсырмалар: |
Даражарнақты және қосжарнақты өсімдік құрылысымен танысу |
|
Сабақ бойынша мұғалім жазбалары: |
Уақыты |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушылардың іс-әрекеті |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ұйымдастыру. Оқушылармен амандасу. Топқа бөліу: Атомдар және молекулалар.Тренинг (сабақ басталарда оқушыларға психологиялық дайындық жасаймын) - Менің көңіл-күйім жақсы - Мен сабақты жылдам орындаймын - Мен сабақты жақсы оқимын - Менің тәртібім жақсы т.б. v Үй тапсырмасын тексеру: «Кім жылдам» стратегияссы 1) Ұлпа дегеніміз не?___________________ 2) Мына ұлпалар өсімдіктің қай мүшесінде кездеседі? Түзуші ұлпа немесе меристема_____________________ Жабын ұлпа____________________________ Негізгі ұлпа____________________________ Бөліп шығарушы ұлпа ___________________
«Мағынаны тану» бөлімі Жаңа сабақ Жаңа сабаққа барар жол: Тренинг
Тұқым-жатынның тұқым бүршігінен дамиды Ι топ Қосжарнақты тұқым ΙΙ топ Даражарнақты тұқым
IМұғалім сөзі «Артық болмас білгенің, көкірекке түйгенің» жасушалық құрылымдар туралы қосымша материалдарды интерактивті тақтадағы слайдтарды пайдалана отырып түсіндірем «Топтастыру» стратегиясы 1-топ 2-топ Хаттар стартегиясы (тірек сөздер арқылы түсіндіру) Ұрық, үрмебұршақ, қауызы, эндосперм, бір жарнақ, тамырша, бүршікше «Ортадағы қаламсап» стратегиясы: (Дарынды оқушыларды анықтау)
Қорытынды: (Топтастыру стратегиясы) Бағалау Кері байланыс: Рефлексия Бағалау критерийі «5» ұпай-барлық тапсырманы өте дұрыс әрі түсіндіруімен орындаса; «4» ұпай-тапсырманы дұрыс орындаған бірақ түсіндіруі жоқ; «3» ұпай-тапсырмалар жартылай орындалған «2» ұпай-тапсырманы өзі орындаған бірақ қатесі көп
Үйге тапсырма: Даражарнақты және қосжарнақты тұқымның құрылысымен танысу |
Оқушылар мұғаліммен амандасады, топқа бөлінеді Сабаққа психологиялық дайындық жасайды.
Үш топ өздеріне берілген тапсырмаларды орындайды
Оқушылар әр топқа барып түсіндіреді.
Постер арқылы қорғайды
Мұғалім түсінігі
Дарынды оқушымен жұмыс
|
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |