Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Жүйке жүйесінің құрылысы мен қызметі


Жүйке жүйесінің құрылысы мен қызметі

Сабақтың тақырыбы: Жүйке жүйесінің құрылысы мен қызметі

Мақсаты: жүйке жүйесінің, жүйке ұлпасының, нейрондардың құрылысы мен қызметтері туралы түсінік беру.
Міндеті: жүйке жүйесінің құрылысы мен қызметтері туралы білімді қалыптастыру; атқаратын қызметтерінің жүйке жасушаларының ерекшеліктеріне байланысты екендігін, жүйке жүйесінің жұмысының рефлекстік принципін, жүйкелік реттелу механизмін түсіндіру. Оқушылардың ақыл-ой еңбегіне үйрену дағдыларын дамытуды жалғастыру: салыстыру, талдау, қорытындылау; кітаппен жұмыс істеу, өзін-өзі бақылау. 
Құрал – жабдықтар: жүйке жасушалары мен ұлпалары, жүйке жүйесінің бөлімдерінің, рефлекс доғасының құрылысы көрсетілген көрнекі кестелер; нақпішіндер, бейнематериалдар; интерактивті тақта.. 
Сабақ типі: Жаңа білімді хабарлау. 
Әдістемелік шешім: оқулықтағы суреттерді, кестелерді пайдалана отырып баяндау-сұхбаттасу, жұмыс дәптерлеріне тірек -сызбанұсқаларын құру. 
І. Ұйымдастыру кезеңі.
ІІ.1..Мүше дегеніміз не? 
2.Мүшелер жүйелері дегеніміз не?
3.Нейрон қандай жүйенің жасушасы?
4.Жүйке жүйесінің организдегі ролі қандай?
5.Неліктен организм  біртұтас болып қызмет атқарады?
ІІІ. “Жүйке жүйесінің құрылысы мен қызметтері” атты жаңы материалды сызбанұсқалар арқылы оқыту. (6 сыныпта өткен «Тірі организдер»туралы білімдеріне сүйене отырып жаңа білім беру )
1. Жүйке ұлпасының негізін жүйке жасушалары-нейрондар түзеді. Олар ақпаратты қабылдау,беру және сақтау қызметін атқарады.Жүйке жасушалары дене,өсіндіжәне жүйке ұштарынын тұрады.
-Дендрит дегеніміз не?
-Аксон дегеніміз не?
 Синапс. Синапстың түрлері,медиатор туралы түсінік беру.
Тірек сызбанұсқаларын дәптерге құру. 
 
 
“Тізе рефлексін зерттеу және тәжірибе жүзінде тізе рефлексін бақылау” 
1. Жүйке жүйесі қызметінің рефлекстік принципі.
Рефлекс, рефлекстің түрлері, инстинктер.
Рефлекс доғасы (рефлекс доғасының тірек сызбанұсқасын жазу).
2. Жүйке жүйесінің қызметідегі тура және кері байланыс принципі.
3. Адамның жүйке жүйесніңі эволюциясы. Жануарлардың жүйке жүйесімен салыстыру.
4. Рефлекстер туралы ілімнің дамуындағы И.П. Павлов пен И.М. Сеченовтің рөлі.
 ІV. Тақырып бойынша білімді қорыту және жүйелеу.
І.Сызбалар арқылы жұмыстану.
1. Жүйке ұлпасының  негізін ата?
2. Мидың сұр және ақ заты неден құралған?
3. Нейрондардың құрылысы,түрлері.қызметі?
4. Синапс дегеніміз не?
5.Рефлекс дегеніміз не?
6.Рефлекс доғасы дегеніміз не?
ІІ. Биологиялық диктант.
Жүйке жасушалары ..….. ,…….және …… ……. тұрады.Организмнің тітіркендіргіштерге жауап реакциясы……….. деп аталады.Рефлекс ……..     ………арқылы іске асырылады. Ең қарапайым рефлекс…………рефлексі.
ІІІ. Кітаптағы(47 бет) сәйкестік тестісімен жұмыс.
    V. Үй тапсырмасы. 
14 параграф мәтінін  оқып-білу, сұрақтарға жауап беріп, тест құрастыру.
ҮІ. Оқушыларды бағалау.

Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Ми. Мидың сұр және ақ заттары, мидың қыртысы және ядролары, мидан шығатын 12 жұп жүйкелер
Жүйке жүйесі тарауы бойынша қайталау тапсырмалары
“To be’’ етістігінің қолданылуы.
Жүйке жүйесінің құрылысы мен қызметі
Жүйке жүйесінің бөлімдері. Жұлын
Жүйке жүйесінің бөлімдері. Жұлынның құрылысы мен қызметі
Ми бөліктері және үлкен ми сыңарлары қыртысының аймақтары
Мидың организм қызметін реттеудегі маңызы
Жасуша құрылысы және атқаратын қызметтері тарауына қорытынды
Жүйке жүйесінің құрылысы мен қызметі
Бөлім: Уроки / Биология | Көрсетілім: 3430 | Қосты: NA | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык