|
|
60 м жүгіру
Сабақ жоспары
Дене тәрбиесі сабағынан 7а классқа арналған
Тақырыбы 60 м жүгіру
Күні:
Уақыты: 45минут
Сабақтың мақсаты:
1. Оқушыларға жеңіл атлетика жаттығуларының адам өміріне қажеттілігін түсіндіру
2. Жеңіл атлетика жаттығуларының түрлерін, әдіс-тәсілдерін,техникасын үйрету.
3. оқушылардың жылдамдық, күш, икемділік т.б. қасиеттерін дамыту.
Өтетін орны: спорт алаңы
Керекті құралдар: секундомер, ысқырық.
Сабақ бөлімі |
Сабақ бөлімі |
Уақыты |
Әдістемелік нұсқау |
I
Ұ Й Ы М Д А С Т Ы Р У
Б Ө Л І М І
|
- Сапқа тұру. Рапорт. Сәлемдесу. - Түзел! Тік тұр! - Оңға, солға, кері айнал! - Сабақтың тақырыбын айтып мақсатымен таныстыру - Алаңды айналып жүру Жүру жаттығулары:
2. Қол желкеде өкшемен жүру
5. Қол белде толық отырып жүру 6. Қол белде отырып екі жанға секіріп жүру Жүгіру жаттығулары:
Ж.Д.Ж 1. Б.қ. н.т. қолымыз белімізде, аяқ иық деңгейінде, басымызды 1 дегенде алға 2 артқа 3 оңға 4 солға еңкейтеміз. 2. Б.қ. н.т. қол белде, аяқ иық деңгейінде басымызды оңға 4 рет солға 4 рет айналдырамыз. 3. Б.қ. н.т. қолымыз иығымызда, аяқ иық деңгейінде, йығымызды алға 4 рет артқа 4 рет айналдырамыз 4. Б.қ. н.т. қолымыз кеуде тұсында аяқ иық деңгейінде 1 – 2 қолымызды артқа сермейміз. З – 4 оң жаққа сермейміз. Келесі З – 4 сол жаққа сермейміз. 5. Б.қ. н.т. қол белде аяқ иық деңгейінде 1 –артқа шалқаямыз, 2–алға иілеміз (қолымызды аяғымызға тигіземіз), 3–қолымызды жазып отырамыз, 4–б.қ. 6. Б.қ. н.т. оң қол жоғарыда сол қол төменде 1 –2 қолымызды артқа серменйміз. 3–4 қолымызды ауыстырамыз. 7. Б.қ. н.т. қол белде аяқ иық деңгейінде. 1 –2–3–4 белімізді оңға айналдырамыз, келесі 1 –2–3–4 солға айналдырамыз. 8. Б.қ. н.т. қол белде, аяқ иық деңгейінен алшақ. 1 –оң аяққа қолымызды тигіземіз. 2 –сол аяққа қолымызды тигіземіз. 3 – ортаға еңкейеміз 4 – Б.қ. 9. Б.қ. н.т. қол белде, аяқ иық деңгейінен алшақ. 1 –оң аяққа отырамыз. 2 – Б.қ. 3 –сол аяққа отырамыз. 4 –Б.қ. 10. Б.қ. н.т. қол тізеде, аяқ иық деңгейінде, тіземізді ішке қарай 4 рет, сыртқа қарай 4 рет айналдырамыз. 11. Б.қ. н.т. қол тізеде аяқ қосылған тіземізді оңға 4 рет, солға 4 рет айналдырамыз. 12. Б.қ. н.т. қол белде оң аяққа 4 рет, сол аяққа 4 рет, қос аяққа 4 рет секіреміз. |
5-10 мин 4-5 рет
1айналым
1айналым 1айналым
1айналым
1айналым
1айналым 1айналым 1айналым 1айналым 1айналым
4-5 рет
4-5 рет
4-5 рет
3-4 рет
3-4 рет
5-6 рет
5-6 рет
4-5 рет
4-5 рет
4-5 рет
4-5 рет
4-5 рет |
Спорттық кимдеріне көңіл бөлу Дұрыс бұрылуын қадағалау
Қолымыз ішке қарайды, шынтағымыз бүгілмейді Денемізді тік ұстаймыз
Тіземіз бүгілмейді
Тіземізді барынша жоғары көтереміз
Жаттығудың дұрыс орындалуын қадағалау
Алақан жайылған күнінде
Қолымызды аяғымызға тигіземіз
Шынтақты бүкпейміз
Тізе бүгілмейді
Аяқтың ұшына секіреміз |
II
Н Е Г І З Г І
Б Ө Л І М
|
60 м қашықтықты уақыт бойынша жоғары шапшаңдықпен жүгіру төменгі сөрелік қалыптан орындалады. Сөреде тұру, одан жүгіріп шығу, сөрелік екпін алу тәсілдері жоғарыда айтылғандай, қашықтықтың бастапқы кезіндегі, алғашқы 15-25 м жерді аяқты жерге қатты тірей басып жүгіру арқылы орындалады. Серпілу қуатын арттыру үшін санды шапшаң жоғары әрі ілгері көтеру маңызды рөл атқарады. Алғашқы жаттығудан бастап қысқа қашықтыққа жүгіргенде өкшені жерге тигізбей, табанның ұшымен басып жүгіруге тырысу керек. Өзге қашықтықтарға қарағанда, Қысқа қашықтықта адым кеңірек болады. 60 м жүгірудің соңында шапшаңдықты төмендетпестен мәреден өту керек. Бұл сәтте жылдамдықты бәсеңдету үлкен қателік болып табылады. Қашықтықтың ең соңғы адымдарында мәре кермесіне барынша қатты ұмтылып жеткен дұрыс. Жүгіруді тек мәреден өткеннен кейін ғана баяулату керек. Жүгірудің жеңіл, дұрыс орындалуы: аяқты жерге жұмсақ тіреу, жүгірген кезде денені шылқайтпай ұстау тез жүгіру мен төзімділіктің кепілі.
|
25-30 минут |
|
III
Қ Б О Ө Р Л Ы І Т М Ы Н Д Ы |
- Сапқа тұрғызу. - Сабақты қортындылау. - Жақсы қатысқан оқушыларды өте жақсы деген бағамен мадақтап бағалау. - Оқушылардың тыныс алуын қалпына келтіру - Үйге тапсырма беру. - Оқушылармен қоштасу |
5-7 минут
2айналым |
Сапқа дұрыс тұруын, тыныс алу жаттығуларын дұрыс жасауды қадағалау.
|
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |