|
|
Компьютерлік графика түрлері
С. Байжанов атындығы № 162 мектеп-гимназия
Сабақтың тақырыбы: Компьютерлік графика түрлері. Векторлық және растрлық графиктерді құру және өңдеу бойынша программалары. Графикалық файлдардың пішімі. Векторлық графика. Векторлық графиканы өңдеу бойынша программасының интерфейсі
Сыныбы: 7 «Б» сынып
Информатика пән мұғалімі:А.С.Халенова
Алматы 2014
Пәні |
Информатика 7 сынып |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Компьютерлік графика түрлері. Векторлық және растрлық графиктерді құру және өңдеу бойынша программмалары. Графикалық файлдардың пішімі. Векторлық графика. Векторлық графиканы өңдеу бойынша программасының интерфейсі. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жалпы мақсаты |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқу нәтижесі: |
-Нақты пікір айтуға,басқаның ойын тыңдауға үйренеді. -Сыныпта диологтік әңгіме өрбиді -Топпен жұмыс жасай отырып,балалар бір-біріне тапсырмалық жұмыстарда көмектеседі. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Туындайтын идеялар |
І – топ Растрлық графика ІІ - топ Векторлық графика ІІІ- топ Фракталды графика |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сілтеме |
Информатика 7 сынып «Мектеп» 2012, қосымша әдебиеттер |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың барысы |
Мұғалімнің іс әрекеті |
Оқушы іс-әрекеті |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1.Сәлемдесу 3 мин. |
Амандасу сыныпты түгендеу,оқушыларды сабаққа әзірлеу |
Жоқ оқушыларды мұғалімге ескертеді |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сыныпты топқа бөлу 1 мин. |
Оқушыларды топқа бөлу.Графикалық бағдарламамен |
Әр түрлі графикалық бағдарлама бойынша топтастырады |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Үй жұмысын тексеру 5 мин |
Доп лақтыру ойынының элементі арқылы өткен материал бойынша сұрақ - жауап алу |
Оқушылар өткен тақырып бойынша сұраққа жауап береді |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қызығушылықты ояту Жаңа сабақ Оқулықпен жұмыс 20 мин |
Сыни тұрғыдан ойлау. «Ой толғау» әдісі арқылы «Компьютерлік графиканы» қалай түсінетіні туралы шағын эссе жазғызу Блум таксономиясы 1-білім.Класстер.Тірек сөздер стратегиясы. Берілген тірек сөздің мағынасын ашу
Блум таксономиясы 2-Анаграмма. Бүгінгі сабаққа қатысы бар сөзді тауып сызу Бүгінгі сабаққа қатысы бар сөзді тауып сызыңыздар!
|
Оқушылар берілген мәтінмен жұмыс жасайды. Берілген тірек сөздің мағынасын ашады
Сабаққа қатысы бар сөзді тауып сызады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Деңгейлік тапсырмалар 10 мин |
І. Міндетті деңгей (5 ұпай) ІІІ. Жоғары деңгей (15 ұпай) 1 Paintnet графикалық редакторында төмендегі нысанды салыңыз!
2. Paintnet графикалық редакторында төмендегі нысанды салыңыз! Түстер палитрасын қолданыңыз!
Күрделі тапсырмалар:
|
Топ оқушылары өз деңгейлеріне қарап жұмыстар жасайды (сурет салу арқылы)
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Рефлексия 1 мин |
Не білдім? Білгім келеді?Не білемін? |
Оқушылар алған әсерлерін жазып,жабыстырады |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Үй тапсырмасын түсіндіру 1 мин |
Графика түрлері. Шығу тарихы туралы реферат жазу |
Күнделікке үй тапсырмасын жазып алады |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау 4 мин |
Түсіндіре сараптай отырып бағалау |
Барлық «ұпай» санын санап мұғалімге айтады |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
критерия |
|
|
|
Айтылым |
Термин сөздердің дұрыс айтылуына Тексті оқып түсінік айта алуына |
Термин сөздердің дұрыс айтылуына Тексті оқып түсінік айта алуына Өз пікірін қосып айта алуынаТермин сөздің дұрыс айтылуына ережелерді дұрыс айта алуына,
|
Терминдердің, сөздің дұрыс айтылуына ережеге сай дұрыс айта алуына, Тексті оқып түсінік айта алуына Өз пікірін қосып айта алуына Алған білімдерін шынайы өмірмен байланыстыра алуына |
Оқылым |
Термин сөздерді дұрыс айтылуына, естігенінен не түсінгенін айта алуына |
Термин сөздерді дұрыс айтылуына, естігенінен не түсінгенін айта алуына жаңа сөздерді, тексті түсіне отырып оқуына көңіл бөлу |
Сөзді дұрыс айтылуына, естігенінен не түсінгенін айта алуына тексті түсіне отырып оқуына көңіл бөлу, өздігінен пікір айтуға көңіл бөлу, мысалдар келтіруге |
Жазылым |
Практикалық жұмыстың дұрыс орындалуына Сауатты жазуына
|
сауатты жазуына қағаз бетіне өз ойын жетік жеткізе алуына көңіл бөлу, ойын жеткізе білуге,
|
сауатты жазуына қағаз бетіне өз ойын жетік жеткізе алуына көңіл бөлу АКТ-ны дұрыс пайдалануға, тапсырманың ретімен орындалуына, жасалған жұмысын қорғай білуге |
Тыңдалым |
естігенінен не түсінгенін айта алуына,
|
естігенінен не түсінгенін айта алуына, берілген тапсырманы ортындағанына (сұрақтарға жауап бере алуына)
|
естігенінен не түсінгенін айта алуына, берілген тапсырманы ортындағанына (сұрақтарға жауап бере алуына) Тыңдау арқылы диолог құра алу |
Мұғалімнің бағалау парағы
№ |
оқушы аты-жөні |
баға |
Айтылым |
Оқылым |
Жазылым |
Тыңдалым |
||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
1 |
Агитаев Мирас |
5 |
1 |
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
2 |
Архарбеков Азат |
4 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
3 |
Асетова Ажар |
5 |
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
4 |
Ақылбек Ботагөз |
4 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
5 |
Ажарбеков Алмат |
4 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
6 |
Әзімхан Аружан |
5 |
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
7 |
Батырбеков Мирас |
3 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
|
1 |
|
1 |
|
8 |
Койгельдина Асем |
4 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
|
1 |
|
1 |
|
9 |
Көпбосын Бекзат |
5 |
1
|
|
|
1 |
|
|
|
1 |
|
1 |
|
|
10 |
Нурбаева Анель |
5 |
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
11 |
Сатыбалдиева Анар |
3 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
12 |
Туймебаев Мади |
3 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
13 |
Шәлтенова Зарина |
4 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
Сабаққа талдау Бүгінгі сабағым туралы қысқаша айтып кететін болсам,сабағым жеті әрекеттен тұрады, барлық модульдерді қамтуғы тырыстым. Жалпы сабағым өз мақсатына жетті. Бұл жерде екінші модульмен төртінші модуль бір бірімен үйлесім тауып отырды. Төртінші кезеңдегі «Қай топ шапшан»ойнында екінші,бесінші және жетінші модулдер өз үйлесімін тапты,бұл ойында басты көңіл екінші модульге бөлініп,оқушылырдың сыни тұрғыдан ойлауын дамыту болып табылатын,оқушылар ойын басында уақытты алып ойланғанымен,тез қалыптасып,кезек -кезек шығып өз топтарына қатысты сөздерді жеткізуге тырысып жатты. Жалпы сабағым өз мақсатына жеткенімен де берілген уақыттан алты минут асып кеттік. Келесі сабағымда осыны ескере отырып тапсырмаларды саралап,уақытымды тиімді пайдалануға тырысамын. Және оқушылардың ұсынысы бойынша екінші модульге қатысты қосымша тапсырмалар дайындап,сыни тұрғыдан ойлауын дамытып,өмірде қолдануға тәрбиелеймін деген үміттемін |
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |