Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Бөлшек – рационал өрнектерді тепе-тең түрлендіру


Бөлшек – рационал өрнектерді тепе-тең түрлендіру

Бөлшек – рационал  өрнектерді  тепе-тең түрлендіру

Жалпы мақсат: Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер модулін басшылыққа алып,  осы тақырып бойынша оқушылардың білім дәрежесін анықтау, алған білімдерін тиянақтау; 
Сабақ міндеті: Оқушыларға  рационал бөлшектің негізгі қасиеті   мен  оларға  амалдар қолдану арқылы  рационал бөлшектерді түрлендіре білуге  үйрету;
Оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыту, практикалық  дағдысын  қалыптастыру,  
пәнге  қызығушылығын  арттыру; 
Ұжыммен  және  өз бетінше еңбек етуге,  жауапкершілікке,  мақсатқа жету үшін  табандылыққа тәрбиелеу.
Сілтеме: Мұғалімдерге арналған нұсқаулық   
7-сыныпқа арналған   алгебра  оқулығы   
Ғаламтор  материалдары
Оқушылар үшін оқу нәтижелері: Берілген бөлшек - рационал өрнектерді тепе – тең түрлендіре біледі.
Бөлшек - рационал өрнектерді тепе – тең түрлендіру тақырыбына есептер шығарады.
Бөлшек - рационал өрнектерді түрлендіруге берілген  тапсырмаларды орындау  кезінде білім мен біліктерді қолдана білу дағдыларын  жетілдіреді.  
 
Сабақта қолданылатын материалдар: Деңгейлік  тапсырмалар
Тарихи  мағұлмат
Бағалау критерийі 
Бағалау  бетшесі
Оқыту әдістері: Оқыту мен оқудағы жаңа  әдістер
АКТ
1. Диалог
2. Жеке жұмыс
3. Топтық жұмыс
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
Уақыты Сабақ  кезеңдері Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
5 минут Ұйымдастыру  кезеңі
Сыныпта жағымды атмосфера қалыптастыру
 
 
Топқа бөлінеді.           Оқушылардың сабаққа қатысын, оқу құралдарын тексеріп,  жылы шыраймен сәлемдесу.
 
Оқушыларды  сабақ  мақсатымен таныстыру.
    Ынтымақтастық оқу дағдыларын қалыптастыру  мақсатында
 «Алтын ереже»   құрастыру
Уақытты тиімді пайдалану; 
Топтағы жұмысқа кедергі жасамау; 
Барлық пікірді мұқият тыңдау; 
Әр адам  өз ойын айтуға құқылы; 
Бір-бірімізді әділ бағалау; Оқушылар сәлемдеседі, мұғаліммен  және  өзара көңіл күйлерімен бөліседі. 
Топ  жетекшісін сайлайды.
12 минут                       Өткен  тақырыпты  қайталау
 
Математикалық  диктант
 
«Мектеп» бекеті
Рационал  өрнектерді  түрлендіу
«Кеме» бекеті
Сәйкестендіру  тестісі
a - ның  квадраты
Екі  еселенген b саны 
 х  пен  у қосындысы
 х – тің  квадраты мен  у – тің  кубының  қосындысы
 а мен b – ның  екі  еселенген    көбейтіндісі
 с мен d – ның үш  еселенген      көбейтіндісі
 а мен b сандарының  қосындысының   квадраты
   х пен у – тің  квадраттарының   айырымы
b мен а – ның квадратының  көбейтіндісі
а – ның  кубы  мен  екі  еселенген b –ның көбейтіндісі 
          Тест  тапсырмалары  слайд  арқылы  беріледі
 
Тапсырманы  орындап  болғасын,  әр топ  оқушылары   бірін- бірі бағалайды.
 
Сол  баға бойынша   қандай  вогонға  отыратынын  анықтайды
 
Өткен  сабақта  алған  білімдерін  нақтылап, постер  құрастырып, қорғайды.
 
Бағалау  критерийі  бойынша  топтар  бірін – бірі  бағалайды
       Ғаламтор  арқылы
Диофант  туралы   тарихи  мағұлмат іздейді
10минут   Білімді тиянақтау
«Білім» бекеті
Оқулықпен
жұмыс “Қызғалдақ”               “Жауқазын”
 №  295 (2)                      № 295 (3)
№  296 (1)                      № 296 (2) Оқушылар   есеп  шығару  барысында   өз ойларын ортаға салады.
Топ  жетекшісі бағалайды.
2 минут Сергіту  сәті
 
  Аталған сан  қандай ма  болмасын  
             санның квадраты  болса, 1 қадам  алға;
Аталған  сан  қандай  ма  болмасын 
             санның  кубы   болса,  1  қадам  артқа;
Аталған сан  бұл  шарттарға  сәйкес    
    келмесе,  қанаттарын  қағады.
4;  6;    8;  11;   9;   21;    16;   40;
27;    32;   25;        50    
 
10  минут Өзіндік   жұмыс
 
«Теңіз» бекеті
 
Деңгейлік  тапсырма
Амалдарды орында
Купе
 
Плацкарт   
 
 Жалпы 
                                 
Өрнекті  ықшамда
Купе
 
Плацкарт   (x^(2  )-25)/(4a+4)∙(a+1)/(x-5)-(x+7)/6=
 
 Жалпы 
 
Бөлшек  түрінде  жаз
Купе
 
Плацкарт   
 
 Жалпы 
 
Оқушылар тапсырманы  жеке  орындайды  және  өзін – өзі  бағалайды.
 
 
3 минут Қорытындылау
Бағалау  рейтингісі
20 - 25  ұпай                    “5”
14 – 19  ұпай                   “4”
13 – ке дейінгі  ұпай   “3”
Бағалау  рейтингісі
бойынша  оқушылар  қорытынды  бағаларын  шығарды
1 минут Үйге тапсырма
«Мектеп» бекеті
 
§15.   Рационал өрнектерді  тепе-тең түрлендіру тақырыбы  
                 бойынша  есептер  шығарып  жаттығу.
 
2 минут Рефлексия
Сабақтан  алған  әсерлерін  стикер   және 
«ЕКІ ЖҰЛДЫЗ,  БІР ТІЛЕК» арқылы  жеткізеді. арқылы білдіреді
Топты бағалау  критерийлері:
Тақырыпты
ашуы
Пікірінің дәйектілігі Ережелерді
білуі Сөйлеу
мәдениеті Қорытынды
«Жауқазын»
«Қызғалдақ»
   Бағалау дискрипторы:
                                                   0 – мүлдем ештеңе жасалмады 
                                                   1 – жұмыс жасалды, жеткіліксіз 
                                                   2  -  сәтті 
 
Бағалау  бетшесі
 
Билет “Мектеп” “Кеме” “Білім” “Теңіз” қорытынды 
Тегі   _______________________________________________

Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Проценттер.Бұрыштар . Дөңгелек диаграмма
Рационал сандарды салыстыру
Бөлшек – рационал өрнектерді тепе-тең түрлендіру
Рационал сандарды қосуды қайталауға арналған жаттығулар
Бүтін өрнектерді түрлендіру
Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру. Ашық сабақ
Өрнектерді тепе-тең түрлендіру
Рационал сандарды бөлу
Логарифмдік өрнектерді түрлендіру” тақрыбына есептер шығару.
Рационал сандарды қосу
Бөлім: Уроки / Математика | Көрсетілім: 3867 | Қосты: NA | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык