|
|
Тақырыбы: Квадраттық теңдеу түбірлерінің формулалары
Типі: жаңа материалды меңгеру.
Мақсаты:
1.Білімділік: Оқушыларды «дискриминант» ұғымымен таныстыру, дискриминанттың мәніне байланысты квадрат тендеудін түбірлер санын анықтауды, түбірлердің формулаларын қолданып квадрат тендеуді шешуді үйрету.
2.Дамытушылық: Танымдық белсенділігін арттыруға, өз бетінше білім және оқушы білімнің тереңдігі мен тиянақтылығын дамыту.
3.Тәрбиелік: Өз білімдерін бағалау.
Сабақ көрнекілігі: интерактивті тақта, оқулық.
Сабақ барысы:
I. Ұйымдастыру: Қызығушылықты ояту кезеңі (миға шабуыл стратегиясы)
- қандай тендеу квадраттендеу деп аталады?
- қандай жағдайда тендеу толық квадрат теңдеу деп аталады?
- толымсыз квадрат теңдеулер деп неліктен аталады?
- толық квадрат теңдеуінен келтірілген квадрат тендеуді қалай алуға болады?
Ассоциациялау – топтастыру әдісі
II. Мағынаны ажыртау кезеңі (оқушыларды үш топқа бөлу)
І топ- кетірілген квадрат теңдеу түбірлерінің жалпы формуласы 1- мысалды талдау.
ІІ топ - квадрат теңдеудің түбірлерінің формуласын талдау.
ІІІ топ. Дискриминант 3-мысалды талдау.
ІІІ. Есептер шығару.
№128(1,3,5,7) №129 (1;3), №131
IV. Қорытынды.
Квадрат теңдеу. Дискриминант
D>0
D=0
D<0 Шешімі жоқ
V. Үй жұмысы. №128 (2,4,6,8), №129(2,4), №130
VI. Бағалау.
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |