Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Бөлім: Уроки / Тарих |
Көрсетілім: 4015 |
|
|
|
Қазақстандағы халық ағарту ісі
Сабақтың тақырыбы: Қазақстандағы халық ағарту ісі
Сабақтың мақсаты: ХІХ ғасырдың соңы-ХХ ғасырдың бас кезіндегі Қазақстандағы білім беру жүйесінің құрылымы және негізгі бағыттарымен танысу, патша әкімшілігі халық ағарту саласында қандай мақсаттар көздегенін, өлкедегі оқу-білім ісінің маңызын анықтау,тарихи оқиғаларға шығармашылық тұрғыда талдау жасай білу және білімнің маңызы жайлы логикалық-танымдық ой қорыту.
Сабақтың міндеттері: • Сабақты бүгінгі күнмен сабақпен байланыстыра білу.
• Тақырыпты қорғау үшін уақыт беру.
• Сыныпта жылы атмосфераны қалыптастыру.
Сабақтың барысы: Мұғалімнің рөлі Оқушы белсенділігі
1.Астана ғимараттарының суреттері арқылы топқа бөлдім;
2.Мақал-мәтелдің жалғасын табу арқылы қызығушылық-
тарын ояттым;
3.Дерек көзін оқи отырып, жаңа сабақты меңгеруге сілтеме жасадым;
4.Сілтемені негізге ала отырып, жинаған мәліметтерін жеткізу-
дің жолдарын көрсеттім;
5. Жаңа алған білімдерін толықтыра түсу мақсатында салыстыру негізінде тапсырма көздері берілді;
6. Сөйлеу дағдыларын, өз ойларын ашық айтуға, басқа ның ойын тыңдау дағдысын қалыптастыру мақсатында пікірталас жүргіздім;
7. Сабақты бекіту үшін ой толғаныс жаздырдым
8.Бағалауды жүргіздім;
9.Кері байланыс орнату үшін парақ тараттым. 1.Қиынды суреттерді құрастыру арқылы топқа бірікті;
2.Мақал-мәтелдің жалғасын табуда белсендіктері болды;
3.Сілтемені негізге ала отырып, берілген сұрақ бойыншажеке ізденді, топта талдады;
4.Өз ойлауларын қағаз бетіне түсірді, топ мүшелері жинақтаған мәліметтерін қорғады;
5.Топ бойынша бір мысалдан келтірді
6.Өз ойларын айтып, қазіргі кездегі проблемаларды ашып көрсетті. Топ ішінде басқа оқушылардың пікірін тыңдап, ынтымақтастық болды, қарсы топқа сұрақтар қойды;
7. Шығармашылық жұмыс жүргізді;
8.Топ басшысы топты бағалайды;
9.Рефлексия жазды.
Қолданылған модульдер: 1.СТО
2.Жас ерекшілік
3.АКТ
4.Оқытудың жаңа тәсілдері
5.Көшбасшылық
6.Бағалау 1.Өз ойын ашық айту, өзін еркін ұстау;
2.Тапсырмаларды орындағанда, қосымша мәліметтер іздегенде ғаламторды пайдаланды;
3.Интернеттен, дайын слайдтан, оқулықтан мәлімет жинақтады;
4.Мұғаліммен және достарымен пікір алмасты;
5.Басқа оқушылардың жұмысын бағалауды йренді.
Мен не үйрендім: • Сабақ беру үрдісіне сыни көзбен қарауға;
• Сабақ үрдісінде модульдерді тиімді үйлестіруді;
• Уақытты тиімді пайдалануды
Кедергілер: • Топ жұмысын қорғаған кездегі сөздік қорларының аздығы;
• Топтағы ынтымақтастық болмады
• Оқушылар бір-бірінің жұмысын толық тыңдаумауы
• Тапсырма көздерінің көптігі
Түйін: Сабақ үрдісінде уақытты тиімді пайдалану қажеттілігін түсіндім. Оқу үрдісінде 7 модульдің бірі- дарынды және талантты балаларды анықтауға деңгейлеген тапсырмаларды тиімді қолдану керектігін байқадым.
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |