Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » «Сто технологиясының әдістерін сабақ барысында қолдану»


«Сто технологиясының әдістерін сабақ барысында қолдану»
«Сто технологиясының әдістерін сабақ барысында қолдану»
Ағылшын тілі дүниежүзілік маңызы бар тіл. Ол атап айтсақ өнердің, әдебиеттің, саясаттың, сауданың, ақпараттың тілі. Сондықтан болашақта тәрбиелі де, саналы да, білімді азаматтарды дайындау және ағылшын тілін оқытып игерту, мектепте оқып жүрген кезінен басталады. Бұл әрине мына біз сияқты ұстаздардың міндеті. Сонымен қатар біздің міндетіміз-дүниежүзіндегі жаңалықтар мен дамуларды ескере отырып, оданда жақсысын , тиімдісін ұсыну.
Әрине дамудың негізі білім деп білемін. Әр бала жас кезінен еркін ойлауға, алдына қойған
істі жоспарлап, оны соңына дейін жеткізуге, кедергілерге қарсы тұруға бейімделгені жөн.
Сондықтанда әр сабаққа оқушылардың әр мәселеге сыни көзқарасын қалыптастырып,
олар ашық еркін сөйлеуге үйренгені дұрыс. Соған байланысты менің басты мақсатым:
Оқу мен жазу арқылы сын тұрғысынан ойлауды дамытуға жұмыстар жасай отырып,
баланың танымдық белсенділігн арттыру, өз бетінше білім алуға , шығармашылығын
қалыптастыруға мүмкіншілік беру. Бұл технологияны екі жылдан бері сабақ барысында қолданып келемін.
Сын тұрғысынан оқыту дегеніміз не? Сын тұрғысынан ойлау-ашық қоғам негізі.
Ол өз алдына сұрақтар қойып және оларға жауап іздеу, әр мәселеге байланысты
өз пікірін айтып, оны дәлелдей алу. Бұл технология әлемнің әр жерінен бірлескен
білім берушілердің еңбегі. Ол әрине соңғы кездері мектеп тәжірибесіне енгізілді.
Бағдарлама үш деңгейден тұрады.
Оқушыларды түрлі әдістер арқылы 2,3 топқа бөлемін. Деңгейдің біріншісі-
Қызығушылықты ояту (Waking up interest) : Бұл кезеңде оқушылар тақырып туралы
не білетіні анықталады. Осы кезде мен көбінесе «ортадағы қаламсап» атты стратегияны
қолданамын. Бұл стратегияда оқушыларға өткен жаңа сөздердің аудармасын және
тақырыпқа байланысты қызықты сұрақтарды қою арқылы жаңа сабаққа тартамын.
Мысалы: Ортада оқушылардың қаламсаптары жиналады. Мен барып бір қаламсапты
аламында, «Мынау кімнің қаламы? (Whose pen is this?) деп сұраймын, осы кезде
қаламның иесі тұрады және сол оқушыға сұрақ қоямын, сөйтіп бұл әдіс ары қарай
жалғасын таба береді.
Екінші деңгей- Мағынаны ашу (Meaning). Оқушы жаңа сабақты бұрынғы білімімен
ұштастырады. Бұл кезеңде оқушыларға жаңа тақырып туралы жаңа сөздер мен
танысады, жаңа мәтіндер беріліп, өз беттерінше оқып, кейін жұптасып бірі біріне
мәтін туралы түсіндіріп, кейін топтасып мәтін туралы нақты бір біріне түсіндіріп
немесе түсінгендері жайлы тақтаға топтастыру арқылы жеткізеді. Бұл кезде оқушылар
өздігінен білім алады. Яғни бұл жерде «жұптасу», «топтастыру» стратегиялары орын
алады.
Үшінші деңгей-Ой толғаныс (Thinking). Сабақты қорытындылау. Оқушылар бұл деңгейде
өз ойлары мен байқаған ақпараттарды өз сөздерімен айта біліп, өзара алмасады.
Бұл кезеңде оқушылардың «Эссе жазу», «Бес жолды өлең», «ББҮ» атты стратегияларды
қолданып ,сабақты қорытындылауына болады.
Сын тұрғысынан оқыту бағдарламасы стратегиялардан тұрады. Бұл бағдарламаларды стратегияларды тиімді пайдалана білсең, олардың көп түрі бар. Сабағымда 1. Топтастыру, 2. Венн диаграммасы, 3.Ортадағы қаламсап, 4. Жұптасу, 5. Эссе жазу, 6. Бес жолды өлең, 7. ББҮ, 8. «Ия не Жоқ » деп жауап беру деген сияқты стратегияларды жиі қолданып келемін. Сабақтарымның бірінде қолданған сабақ жоспарымды ұсынамын. Бұл 6 сыныптарға жазған сабақ жоспарым.
Lesson for 6th form
The theme of the lesson: Unit1 Step 4. Sightseeings
The aim of the lesson: 1. To enrich the students’ knowledge on the theme
2. Developing the pupils’ mind
3. Brining up to enrich the pupils’ vocabulary
Type of the lesson: new lesson
The method of the lesson: working with groups, question-answer, RWCT
Motto of the lesson: “Learn and Live”
Visual aids: book, pictures, posters
Procedure of the lesson
Developing their
interest
Meaning
Thinking
1. Organization moment.
a) Greeting
b) Duties’ report
2. Checking up home task.
(Discussing the pictures, using the new words)
Dauren went to Almaty. He flew there by plane, then by train. They stayed in a village. His sister lives there. The weather was good. He went swimming and climbing with his sister.
T: Very good pupils, answer my questions. (ортадағы қаламсап стратегисы)
1. What is Kazakh for….?
and etc.
Ex 7. p 24
(Reading , translating the texts about London, Astana)
British English American English
Underground
Centre
Subway
downtown
Ex 8 p 25
(Comprehension check)
1) What are the popular buildings?
2) What is the name of its river?
3) What is it famous for?
4) What problems does it have?
5) How many people live there?
6) Is it a centre for tourism? 3. New theme.
T: O’key pupils, I will give you some different colour ballons and you must divide into two groups. ( Pupils find their place)
T: The theme of the lesson is “Sightseeings”. We will speak about different sightseeings of the countries. Pupils answer my some question.
1. Where did you travel?
2. Have you ever been in Astana?
3. What did you see?
4. How did you spend your time?
5. What is famous for?
6. Where do you want to travel in future?
7. What do you want to see?
4. Introducing with new words
T: Very good pupils. Let’s work with new words. At first listen to me carefully. Then you will repeat after me.
Wood-[wud]-орман, ағаш
Bridge-[bridƷ]-көпір
Statue-[stætju:d]-ескерткіш
Cottage-[kɔtidƷ]-коттедж
Underground- [ʌndəgraund]-метро
Hill-[hil]-төбе
Traffic light-[træfik lait]- бағдаршам
Farm-[fa:m]-ферма
Factory-[fæktəri]-завод
Field-[faild]-алқап
Lake-[leik]-көл
Mountain-[mauntein- тау
Tall-[tɔ:l]-ұзын
Pollution-[pəlu:∫n]-ластау
Fresh-[fre∫]-балғын
Air-[ɛə:]-ауа
Tram-[træm]-трамвай
Ex 10 p 25 (Read the text again and ask your partner about new words)
Ex 11 p 25 (Comparing two cities)
London Both Astana
5. Doing exercises
Ex 2 p 22
(Complete the chart)
Town country Both
Tall
Car park
statue Farm
Field
Lake
River
Wood
Fresh air Bridge
Cottage
Tram
Theatre
statue
Ex 3 p 23
(Putting a word or phrase from exercise 1 into each gap)
a) Colin lives in a beautiful cottage in the village.
b) Stop! The traffic lights are red.
c) Astana has a lot of modern buildings.
d) There’s a statue of Abai in our city
e) Traffic is a big. problem in many big cities.
f) There is a car park near my house where I can leave my car.
Ex 5 p 23
a) I want to move to the country because it is noisy and crowded in the city where I live.
b) There are a lot of tall building in New York.
c) Our city has a population of over 2 mln people.
d) Now big cities have problems with traffic and pollution.
a) We like spending our holiday on the sea coast.
6. T: Ok, pupils! Let’s make the poem using the words “sightseeing”
1. Noun “sightseeing”
2. 2 adjectives: interesting, beautiful
3. 3 verbs: to go, to visit, to see
4. Make a sentence
I want to see sighteeings of Astana
5. Synonym: Beautiful place
7.Marking:
5-exc, 4-good, 3-sat, 2-bad
8.Giving the home task: Ex 12,13 p 26,27, (writing an essay about your city, village)
9.Conclusion.
Қорыта келгенде мен СТО технологиясының стратегияларын сабақ барысында қолданғанда, оқушылар сабаққа белсене, қызыға қатысатынына көзім жетті. Ең бастысы оқушылардың сабаққа деген қызығушылығы артып, олардың бір-бірімен пікір таластырып ашық сөйлесе бастады. Өздеріне сенімсіздік білдіріп отыратын оқушылар өз ойларын аз да болса жүйелеп еркін айта бастады. Бұрын эcсе жазуда оқушылар өз ойларын жеткізе алмайтын еді, қазір ой-толғанысын жасап өз ойларын жазуға тырысады. СТО технологиясын қолданғанда жетістікке жеттім деуге болады. Мысалы: 2013 жылы №2 орта мектепте өткен аудандық ағылшын тілі мұғалімдер семинарында ашық тәрбие сағатын бердік. Өте жақсы өтті. Сабақ барысында қолданған 5 сабақ жоспарымды мақала ретінде электрондық сайттарға жарияладым. Мектепішілік тәлімгерлер апталығында өз ашық сабағымды жас мұғалімдерге көрсеттім. «Инфоурок» атты халықаралық олимпиададан екі оқушым ІІІ орынға ие болды. Шет тілі сабағында Сто технологиясын пайдалану ұстаздың да оқушылардың да ой белсенділігін арттырудағы маңызы зор деп білемін.
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Tours you will never forget
What nice weather!
Going to Britain
Shopping in Britain
If I were a millionaire
There is a swimming pool next to my house
More about friends and pen - friends Подробнее о друзей и пера - друзей
We have got English
This is my nose
We have got English

Автор Мединова Миуа Есенжановна

Маңғыстау облысы, Мұнайлы ауданы, №2 жалпы білім беретін орта мектеп

Бөлім: Материалы / Авторлық бағдарлама | Көрсетілім: 3215 | Қосты: NA | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
Авторлық бағдарлама
Коучинг жоспарлары
Мектеп әкімшілігі
Мектептен тыс мекемелер
Сыныптан тыс жұмыс
Оқушымен жұмыс
Тәрбие сағаты
Ата-аналармен жұмыс
Қосымша жинақтар
Бастауыш сыныпқа арналған ашық сабақтар
Қазақ тілінен ашық сабақтар
Әдебиеттен ашық сабақтар
Открытие уроки по русскому языку
Уроки литературы
Ағылшын тілінен ашық сабақтар
Биологиядан ашық сабақтар
Химиядан ашық сабақтар
Физикадан ашық сабақтар
Математикадан ашық сабақтар
Информатикадан ашық сабақтар
Тарихтан ашық сабақтар
Географиядан ашық сабақтар
Адам және қоғам пәнінен ашық сабақтар
Психологиядан ашық сабақтар
АӘД пәнінен ашық сабақтар
Өзін-өзі тану пәнінен ашық сабақтар
Құқықтан ашық сабақтар
Экономикадан ашық сабақтар
Музыкадан ашық сабақтар
Технологиядан ашық сабақтар
Дене шынықтыру пәнінен ашық сабақтар
Сызу сурет пәндерінен ашық сабақтар