ИНТЕЛЛЕКТУАЛДЫҚ ОЙЫН «ОЗЫҚ ОЙЛЫ ОҚУШЫ»
Мақсаты: Оқушылардың ой-өрісін дамыту,тапқырлық,іздемпаздық қасиеттерге жетелеу.Дәлдікке,ұқыптылыққа пәнге деген қызығушылығын арттыру,басқа пәндермен байланыстырып көрсету.
Ойын барысы
Математика ғылымдар патшасы деп,
Мойындаған бар ғалым жер шарында.
Сол қағида тағы да дәлелденбек,
Бүгінгі «Озық ойлы оқушы» жоспарында.
Ойынға қатысатын оқушыларды таныстыру.(Әр оқушы өзін-өзі таныстырады).Жюри сайлау.
1. Бәйге
Бұл кезең бойынша 15 сұрақ.Сол сұрақтарға тапқырлықпен жауап беру керек.
1) Төртбұрыштың анықтамасын беріндер.
2) Параллелограмм дегеніміз не?
3) Тіктөртбұрышқа анықтама бер.
4) Ромб дегеніміз не ?
5) Квадрат дегеніміз не ?
6) Трапеция дегеніміз не ?
7) Үшбұрыштың орта сызығы дегеніміз не ?
8) Трапецияның орта сызығы дегеніміз не ?
9) α бұрышының синусының анықтамасын бер.
10) α бұрышының косинусының анықтамасын бер.
11) α бұрышының тангенсінің анықтамасын бер.
12) α бұрышының котангенсінің анықтамасын бер.
13) Пифагор теоремасы-
14) Виет теоремасы –
15) Тригонометриалық функцияларды ата.
2.Полиглот
Бұл тур бойынша берілген жұмбақтың нақты жауабын тауып,оны үш тілде айтқан ойыншыға 30 ұпай беріледі.
1. Жоқ өзінде бас та,қас та,мойын да
Ұзындығы жазулы бір бойында
(сызғыш, линейка, ruler )
2. Қабат-қабат қаптама,
Ақылың болса аттама
(кітап, книга, book)
3. Компьютермен енеді,
Қағаз басып береді.
(принтер, принтер, printer)
4. Бар-жоғын білмейсің,
Онсыз өмір сүрмейсің.
(ауа, воздух, air)
5. Суға салсаң батпайды,
Отқа салсаң жанбайды.
(мұз, лед, ice)
6. Аса қажет өмірге халық үшін,
Пайдаланамын күн сайын жарық үшін.
(тоқ, энергия, energy )
7. Қонса аяғы көп,ұшса аяғы жоқ
(ұшақ, самолет, plan)
8. Қос қолы жоқ,көзі жоқ,сурет салар өзі көп.
(аяз, мороз, frost)
9. Санау үшін малды,талды
Ертеден мұра болып қалды.
Көбейтіп,қосып,азайтып,бөлеміз
Күнделікті ол санды.
(натурал сан, натуральное число,
natural number )
3. Ғажайып ұштік
Кезең шарты бойынша,ойыншы кестедегі сұрақтарды ұпайына байланысты таңдап, жауап беруі тиіс
4.Жорға
Бұл кезең 10 сұрақтан тұрады.Сол сұрақтарға алғыр тапқырлықпен Жазыңқы бұрыштың жартысы________ аталады.(тікбұрыш)
1. Тікбұрыштан кіші. ( сүйір бұрыш)
2. Ақиқаттығы дәлелденетін сөйлемді _______дейміз. (теорема)
3. Теорема неше бөлімнен тұрады ? (екі бөлімнен)
4. Бір-бірімен қиылыспайтын қандай түзулер ? (параллель тузулер)
5. Үшбұрыштың ауданы? (S= ½ ah)
6. Параллелограмның орта сызығы неге тең ? (α +b )α
7. ( α+ b )²=
8. α³ +b³=
1.Тікбұрыштан үлкен,жазыңқы бұрыштан кіші. (доғал бұрыш)
2. Қабырғалары толықтауыш сәулелер болатын бұрыш. (жазыңқы бұрыш)
3. Ақиқаттығы дәлелдеусіз қабылданатын сөйлем __________ деп аталады ? (аксиома)
4. Вертикаль бұрыштары қандай ? (тең)
5. Бір-бірімен тік бұрыш жасап қиылысатын қандай түзүлер ?
(перпендикуляр түзүлер)
6.Квадраттың ауданы ? ( S=α² )
7.Үшбұрыштың орта сызығы неге тең ? (α/2)
8. Трапецияның ауданының формуласын айт. ( S=α+b/2h )
9. (α -b)²=
10. α³- b³ =
Ойын соңында сөз әділқазылар алқасына беріледі.Әділқазылар алқасы «Озық ойлы оқушыны» анықтап,марапаттайды.
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Бөлім: Материалы / Сыныптан тыс жұмыс |
Көрсетілім: 2937 |
|
|
|
ИНТЕЛЛЕКТУАЛДЫҚ ОЙЫН «ОЗЫҚ ОЙЛЫ ОҚУШЫ»
Мақсаты: Оқушылардың ой-өрісін дамыту,тапқырлық,іздемпаздық қасиеттерге жетелеу.Дәлдікке,ұқыптылыққа пәнге деген қызығушылығын арттыру,басқа пәндермен байланыстырып көрсету.
Ойын барысы
Математика ғылымдар патшасы деп,
Мойындаған бар ғалым жер шарында.
Сол қағида тағы да дәлелденбек,
Бүгінгі «Озық ойлы оқушы» жоспарында.
Ойынға қатысатын оқушыларды таныстыру.(Әр оқушы өзін-өзі таныстырады).Жюри сайлау.
1. Бәйге
Бұл кезең бойынша 15 сұрақ.Сол сұрақтарға тапқырлықпен жауап беру керек.
1) Төртбұрыштың анықтамасын беріндер.
2) Параллелограмм дегеніміз не?
3) Тіктөртбұрышқа анықтама бер.
4) Ромб дегеніміз не ?
5) Квадрат дегеніміз не ?
6) Трапеция дегеніміз не ?
7) Үшбұрыштың орта сызығы дегеніміз не ?
8) Трапецияның орта сызығы дегеніміз не ?
9) α бұрышының синусының анықтамасын бер.
10) α бұрышының косинусының анықтамасын бер.
11) α бұрышының тангенсінің анықтамасын бер.
12) α бұрышының котангенсінің анықтамасын бер.
13) Пифагор теоремасы-
14) Виет теоремасы –
15) Тригонометриалық функцияларды ата.
2.Полиглот
Бұл тур бойынша берілген жұмбақтың нақты жауабын тауып,оны үш тілде айтқан ойыншыға 30 ұпай беріледі.
1. Жоқ өзінде бас та,қас та,мойын да
Ұзындығы жазулы бір бойында
(сызғыш, линейка, ruler )
2. Қабат-қабат қаптама,
Ақылың болса аттама
(кітап, книга, book)
3. Компьютермен енеді,
Қағаз басып береді.
(принтер, принтер, printer)
4. Бар-жоғын білмейсің,
Онсыз өмір сүрмейсің.
(ауа, воздух, air)
5. Суға салсаң батпайды,
Отқа салсаң жанбайды.
(мұз, лед, ice)
6. Аса қажет өмірге халық үшін,
Пайдаланамын күн сайын жарық үшін.
(тоқ, энергия, energy )
7. Қонса аяғы көп,ұшса аяғы жоқ
(ұшақ, самолет, plan)
8. Қос қолы жоқ,көзі жоқ,сурет салар өзі көп.
(аяз, мороз, frost)
9. Санау үшін малды,талды
Ертеден мұра болып қалды.
Көбейтіп,қосып,азайтып,бөлеміз
Күнделікті ол санды.
(натурал сан, натуральное число,
natural number )
3. Ғажайып ұштік
Кезең шарты бойынша,ойыншы кестедегі сұрақтарды ұпайына байланысты таңдап, жауап беруі тиіс
4.Жорға
Бұл кезең 10 сұрақтан тұрады.Сол сұрақтарға алғыр тапқырлықпен Жазыңқы бұрыштың жартысы________ аталады.(тікбұрыш)
1. Тікбұрыштан кіші. ( сүйір бұрыш)
2. Ақиқаттығы дәлелденетін сөйлемді _______дейміз. (теорема)
3. Теорема неше бөлімнен тұрады ? (екі бөлімнен)
4. Бір-бірімен қиылыспайтын қандай түзулер ? (параллель тузулер)
5. Үшбұрыштың ауданы? (S= ½ ah)
6. Параллелограмның орта сызығы неге тең ? (α +b )α
7. ( α+ b )²=
8. α³ +b³=
1.Тікбұрыштан үлкен,жазыңқы бұрыштан кіші. (доғал бұрыш)
2. Қабырғалары толықтауыш сәулелер болатын бұрыш. (жазыңқы бұрыш)
3. Ақиқаттығы дәлелдеусіз қабылданатын сөйлем __________ деп аталады ? (аксиома)
4. Вертикаль бұрыштары қандай ? (тең)
5. Бір-бірімен тік бұрыш жасап қиылысатын қандай түзүлер ?
(перпендикуляр түзүлер)
6.Квадраттың ауданы ? ( S=α² )
7.Үшбұрыштың орта сызығы неге тең ? (α/2)
8. Трапецияның ауданының формуласын айт. ( S=α+b/2h )
9. (α -b)²=
10. α³- b³ =
Ойын соңында сөз әділқазылар алқасына беріледі.Әділқазылар алқасы «Озық ойлы оқушыны» анықтап,марапаттайды.
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Автор Жексенбаева Жамиля Иминовна
Алматы облысыСарқан ауданы Лепсі кенті К. Ушинский орта мектебі
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
Авторлық бағдарлама |
Коучинг жоспарлары |
Мектеп әкімшілігі |
Мектептен тыс мекемелер |
Сыныптан тыс жұмыс |
Оқушымен жұмыс |
Тәрбие сағаты |
Ата-аналармен жұмыс |
Қосымша жинақтар |
Бастауыш сыныпқа арналған ашық сабақтар |
Қазақ тілінен ашық сабақтар |
Әдебиеттен ашық сабақтар |
Открытие уроки по русскому языку |
Уроки литературы |
Ағылшын тілінен ашық сабақтар |
Биологиядан ашық сабақтар |
Химиядан ашық сабақтар |
Физикадан ашық сабақтар |
Математикадан ашық сабақтар |
Информатикадан ашық сабақтар |
Тарихтан ашық сабақтар |
Географиядан ашық сабақтар |
Адам және қоғам пәнінен ашық сабақтар |
Психологиядан ашық сабақтар |
АӘД пәнінен ашық сабақтар |
Өзін-өзі тану пәнінен ашық сабақтар |
Құқықтан ашық сабақтар |
Экономикадан ашық сабақтар |
Музыкадан ашық сабақтар |
Технологиядан ашық сабақтар |
Дене шынықтыру пәнінен ашық сабақтар |
Сызу сурет пәндерінен ашық сабақтар |