№11 орта мектеп
А Ш Ы Қ С А Б А Қ
Бірыңғай мүшелерге, қаратпа сөздерге және оңашаланған айқындауышқа байланысты қойылатын тыныс белгілер. Үтір.
2015 оқу жылы
Сабақтың тақырыбы: Бірыңғай мүшелерге, қаратпа сөздерге және оңашаланған айқындауышқа байланысты қойылатын тыныс белгілер. Үтір.
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік 2. Дамытушылық 3. Тәрбиелік
Оқушылардың үтір қою жөніндегі дағдыларын жетілдіру, өз бетімен жұмыс істеуге дағдыландыру. Сөйлем құрамына кездесетін тыныс белгілерінің қызметі мен қолданылу орны, үтір тыныс белгісін қоюда ұстанатын негізгі принциптерін оқып-үйренудің жобасын тұтас қабылдауға көмектесу. Үтір қандай орындарда, не үшін қойылатыны, оны қою үшін тілдік қандай белгілерін білу керек екенін түсіндіру. Проблемалық жағдайлар мен күрделілік деңгейі артқан тапсырмаларды шешу кезінде дербес ойлана алуды дамытуға жағдай жасау. Мақала арқылы тілге деген сүйіспеншілігін арттыру, сөздерді орынды қолдануға, тиянақтылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: дәстүрлі сабақ
Сабақтың әдіс-тәсілдері: сұрақ-жауап, талдау, баяндау, түсіндіру, с.т.о(сыни тұрғыдан ойлау) стратегиясы.
Сабақтың жабдығы: слайд, интерактивті тақта, карточкалар.
Сабақтың барысы.
І. Ұйымдастыру кезеңі
- Оқушылармен сәлемдесу;
- Оқушыларды түгендеу;
- Сабаққа дайындықтарын бақылау;
Оқушылар қазақ тілі бойынша қандай тақырыпты өтіп жатырмыз? (пунктуация)
Ендеше, пунктуация дегеніміз не? Қандай тыныс белгілерін білесіңдер? Өткен сабақта қандай тыныс белгілерімен таныстыңдар? (үтір)
Үтір қандай жерлерде қойылады?
Тыныс белгілері бізге не үшін қажет?
Олардың маңызы қандай?
Олай болса үтір ауызекі сөйлеу тілінде интонация қандай маңызға ие болса жазба тілде тыныс белгілерінің атқаратын орны зор. Үтір бізге өте қажет белгі. Ол сөйлем ішіндегі ең көп қолданатын белгі. Ол бірыңғай мүшелердің арасына, қаратпа сөздерге, оңашаланған айқындауыш сөздердің аражігіне қойылатын белгі.
Бүгінгі өтілетін тақырыбымыз: Бірыңғай мүшелерге, қаратпа сөздерге және оңашаланған айқындауышқа қойылатын үтір.
1. Бірыңғай мүше дегеніміз не? Мысал.
2. Қаратпа сөздер дегеніміз не?
3. Айқындауыш мүше дегеніміз не? Оның қандай түрлері бар?
4. Оңашаланған айқындауыш дегеніміз не? Бұлардың араларына қандай жағдайда үтір қойылады? Мысал келтір.
1. Көктемде, жазда және күзде ауыр тікұшақтар тайгадағы бұрғылардың үстінде қалықтап жүреді.
2. – Армысың, хан ием! – деп оң қолын кеудесіне қойып, иілген кезде Абылай да орнынан көтеріле берді.
3. Біз ауыл балалары , қыс болса, ол кісінің отынын жарып беруге, жаз болса, бұзаун айдап келуге, таласып жүреміз.
4. Долы далада, қатуланған суық жүзді өгей далада, бұлар тағы да ұзақ жорытты.
Мына суретке назар аударайық, кімдерді көріп тұрмыз?
Билер туралы не білесіңдер?
Қандай шешендік сөздерін жатқа білесіңдер?
Мысалы, қалалық Ақберен сайысы өтіп тұрады, сол сайысқа қатысқандарың барма?
Биыл қазақ хандығының құрылғанына неше жыл болды?
Ендеше осы биіміздің қазақ тарихында алатын орны қандай? (Оқушылар айтады)
Енді кітапқа қарайық.
Жаттығулар керуені. 171-жаттығу шартымен орындау. 1 оқушыға оқытып, тыныс белгілеріне назар аударту.
- Балам, мынаны сындырып көрші, - дейді
- Бұдан не түсіндің, балам? – дейді.
172-жаттығу
Қаздауысты Қазыбек би аумалы-төкпелі, күрделі, қилы заманда ғұмыр кешті. (Сөйлем мүшелеріне талдау)
173-жаттығу
Шартымен орындау.
Әдебиет өнер тарихында рухани таза болмысымен турашылдығымен даналығымен күйлі-қуатты әрі сымбатты сөздерімен аты аңызға айналған ақыл ой алыптарының бірі – Әйтеке би.
180-жаттығу
1. Иә мал-жан аман ба?
2. Сіздің өмір жолыңыз қалай болып еді
3. дегенмен осы әңгімеңізді тыңдағым келеді.
4. Уәде Құдай сөзі тосамын.
5. Оларды қайтесіз онан да өзіміз бастаңғы жасайық.
6. Е біз не көрмедік.
7. Әй сендер жұмыстарыңды жалғастыра беріңдер.
8. көктемде туды-ау!
9. Күнде осы уақытта қайтіп жүрмын ғой
Шығармашылық жұмыс
182-жаттығу
Сабақты қорыту. Оқушылар бүгінгі сабақта
Не білдік? Неүйрендік? Сабақ сендерге ұнадыма?
Үйге тапсырма: Ережелерді оқу. 175-жаттығу.
Бағалау: сабаққа жақсы қатысқан оқушыларды бағалаймын.
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Бөлім: Материалы / Қазақ тілінен презентациялар |
Көрсетілім: 7011 |
|
|
|
Бірыңғай мүшелерге, қаратпа сөздерге және оңашаланған айқындауышқа байланысты қойылатын тыныс белгілер. Үтір.
А Ш Ы Қ С А Б А Қ
Бірыңғай мүшелерге, қаратпа сөздерге және оңашаланған айқындауышқа байланысты қойылатын тыныс белгілер. Үтір.
2015 оқу жылы
Сабақтың тақырыбы: Бірыңғай мүшелерге, қаратпа сөздерге және оңашаланған айқындауышқа байланысты қойылатын тыныс белгілер. Үтір.
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік 2. Дамытушылық 3. Тәрбиелік
Оқушылардың үтір қою жөніндегі дағдыларын жетілдіру, өз бетімен жұмыс істеуге дағдыландыру. Сөйлем құрамына кездесетін тыныс белгілерінің қызметі мен қолданылу орны, үтір тыныс белгісін қоюда ұстанатын негізгі принциптерін оқып-үйренудің жобасын тұтас қабылдауға көмектесу. Үтір қандай орындарда, не үшін қойылатыны, оны қою үшін тілдік қандай белгілерін білу керек екенін түсіндіру. Проблемалық жағдайлар мен күрделілік деңгейі артқан тапсырмаларды шешу кезінде дербес ойлана алуды дамытуға жағдай жасау. Мақала арқылы тілге деген сүйіспеншілігін арттыру, сөздерді орынды қолдануға, тиянақтылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: дәстүрлі сабақ
Сабақтың әдіс-тәсілдері: сұрақ-жауап, талдау, баяндау, түсіндіру, с.т.о(сыни тұрғыдан ойлау) стратегиясы.
Сабақтың жабдығы: слайд, интерактивті тақта, карточкалар.
Сабақтың барысы.
І. Ұйымдастыру кезеңі
- Оқушылармен сәлемдесу;
- Оқушыларды түгендеу;
- Сабаққа дайындықтарын бақылау;
Оқушылар қазақ тілі бойынша қандай тақырыпты өтіп жатырмыз? (пунктуация)
Ендеше, пунктуация дегеніміз не? Қандай тыныс белгілерін білесіңдер? Өткен сабақта қандай тыныс белгілерімен таныстыңдар? (үтір)
Үтір қандай жерлерде қойылады?
Тыныс белгілері бізге не үшін қажет?
Олардың маңызы қандай?
Олай болса үтір ауызекі сөйлеу тілінде интонация қандай маңызға ие болса жазба тілде тыныс белгілерінің атқаратын орны зор. Үтір бізге өте қажет белгі. Ол сөйлем ішіндегі ең көп қолданатын белгі. Ол бірыңғай мүшелердің арасына, қаратпа сөздерге, оңашаланған айқындауыш сөздердің аражігіне қойылатын белгі.
Бүгінгі өтілетін тақырыбымыз: Бірыңғай мүшелерге, қаратпа сөздерге және оңашаланған айқындауышқа қойылатын үтір.
1. Бірыңғай мүше дегеніміз не? Мысал.
2. Қаратпа сөздер дегеніміз не?
3. Айқындауыш мүше дегеніміз не? Оның қандай түрлері бар?
4. Оңашаланған айқындауыш дегеніміз не? Бұлардың араларына қандай жағдайда үтір қойылады? Мысал келтір.
1. Көктемде, жазда және күзде ауыр тікұшақтар тайгадағы бұрғылардың үстінде қалықтап жүреді.
2. – Армысың, хан ием! – деп оң қолын кеудесіне қойып, иілген кезде Абылай да орнынан көтеріле берді.
3. Біз ауыл балалары , қыс болса, ол кісінің отынын жарып беруге, жаз болса, бұзаун айдап келуге, таласып жүреміз.
4. Долы далада, қатуланған суық жүзді өгей далада, бұлар тағы да ұзақ жорытты.
Мына суретке назар аударайық, кімдерді көріп тұрмыз?
Билер туралы не білесіңдер?
Қандай шешендік сөздерін жатқа білесіңдер?
Мысалы, қалалық Ақберен сайысы өтіп тұрады, сол сайысқа қатысқандарың барма?
Биыл қазақ хандығының құрылғанына неше жыл болды?
Ендеше осы биіміздің қазақ тарихында алатын орны қандай? (Оқушылар айтады)
Енді кітапқа қарайық.
Жаттығулар керуені. 171-жаттығу шартымен орындау. 1 оқушыға оқытып, тыныс белгілеріне назар аударту.
- Балам, мынаны сындырып көрші, - дейді
- Бұдан не түсіндің, балам? – дейді.
172-жаттығу
Қаздауысты Қазыбек би аумалы-төкпелі, күрделі, қилы заманда ғұмыр кешті. (Сөйлем мүшелеріне талдау)
173-жаттығу
Шартымен орындау.
Әдебиет өнер тарихында рухани таза болмысымен турашылдығымен даналығымен күйлі-қуатты әрі сымбатты сөздерімен аты аңызға айналған ақыл ой алыптарының бірі – Әйтеке би.
180-жаттығу
1. Иә мал-жан аман ба?
2. Сіздің өмір жолыңыз қалай болып еді
3. дегенмен осы әңгімеңізді тыңдағым келеді.
4. Уәде Құдай сөзі тосамын.
5. Оларды қайтесіз онан да өзіміз бастаңғы жасайық.
6. Е біз не көрмедік.
7. Әй сендер жұмыстарыңды жалғастыра беріңдер.
8. көктемде туды-ау!
9. Күнде осы уақытта қайтіп жүрмын ғой
Шығармашылық жұмыс
182-жаттығу
Сабақты қорыту. Оқушылар бүгінгі сабақта
Не білдік? Неүйрендік? Сабақ сендерге ұнадыма?
Үйге тапсырма: Ережелерді оқу. 175-жаттығу.
Бағалау: сабаққа жақсы қатысқан оқушыларды бағалаймын.
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Автор Чаканова Гүлзира
Маңғыстау облысы, Жаңаөзен қаласы, Теңге ауылы, №11 орта мекеп
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
Авторлық бағдарлама |
Коучинг жоспарлары |
Мектеп әкімшілігі |
Мектептен тыс мекемелер |
Сыныптан тыс жұмыс |
Оқушымен жұмыс |
Тәрбие сағаты |
Ата-аналармен жұмыс |
Қосымша жинақтар |
Бастауыш сыныпқа арналған ашық сабақтар |
Қазақ тілінен ашық сабақтар |
Әдебиеттен ашық сабақтар |
Открытие уроки по русскому языку |
Уроки литературы |
Ағылшын тілінен ашық сабақтар |
Биологиядан ашық сабақтар |
Химиядан ашық сабақтар |
Физикадан ашық сабақтар |
Математикадан ашық сабақтар |
Информатикадан ашық сабақтар |
Тарихтан ашық сабақтар |
Географиядан ашық сабақтар |
Адам және қоғам пәнінен ашық сабақтар |
Психологиядан ашық сабақтар |
АӘД пәнінен ашық сабақтар |
Өзін-өзі тану пәнінен ашық сабақтар |
Құқықтан ашық сабақтар |
Экономикадан ашық сабақтар |
Музыкадан ашық сабақтар |
Технологиядан ашық сабақтар |
Дене шынықтыру пәнінен ашық сабақтар |
Сызу сурет пәндерінен ашық сабақтар |