Астана қаласы, №54 мектеп-лицейінің 1-санатты, ІІІ-деңгейлі
ағылшын тілі пәні мұғалімі
Оспанәлі Гүлнара Арысбекқызы.
Ағылшын тілі пәні бойынша орта мерзімді жоспар.
7-сынып. Unit 4.
Мақсатым: Оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдерді қолдана отырып тақырып бойынша сөйлеу тілін дамыту. Тізбектелген сабақтардың жиыны аяқталғанда оқушының бойында қалыптасатын білім, білік, дағдыны бақылау.
Өтілу мерзімі Сағат саны Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты мен міндеті.
Күтілетін нәтиже Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер Ағылшын тілін үйренудегі тіл тосқауылын жеңу Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы Үйрену барысын бағалау (сабақтағы формативті және тарау бойынша суммативті бағалау) Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар
1 2 3 4 5 6 7 8 9
21.02 15 Unit 4.1 сабақ. Сабақтың тақырыбы: Health problem.
Мақсаты: тақырып бойынша сөйлеу тілін дамыту.
Міндеті:
- Үстеулерді еске түсіру, сөйлемдегі орын тәртібін түсіндіру
- Сөйлеу тілінде қолдану
- Жаңа сөздер және сөз тіркестерімен таныстыру.
- Денсаулыққа пайдалы және зиянды заттар туралы әңгімелесу. -Үстеулерді сөйлемде қолдана алады.
-Тақырып бойынша пікірін айта алады.
Өзін –өзі бағалай алады
-АКТ қолдану
-Диалог әдісі,
-«Миға шабуыл» стратегиясы
-Топпен жұмыс «Кластер»
-Түсіндіру, сұрақ-жауап
-Жеке жұмыс
-рефлексия «сұрақ-жауап»
Сөйлемді немесе сөзді аударып беру.
Тірек сөздер арқылы Топтық жұмыста кластер,
Жеке жұмыс
Формативтібағалау: топтық, жеке бағалау, мадақтау, сенім білдіру.
Жиынтық бағалау: бағалау критериін беру арқылы. Аяпова Т.М. т.б. Ағылшын тілі, 7 сынып, Алматы, Атамұра 2012.
Сурет кеспе қағаздар.
Грамматикалық кеспе қағаздар.
Тірек сөздер.
Бағалау парақшасы
27.02.15 1 2 сабақ. Сабақтың тақырыбы: Health Farm.
Мақсаты: тақырып бойынша төрт дағдымен жұмыс жасау
Міндеті:
- өткен сабақтағы лексикалық сөздерді қайталау,
-үстеулерді қолдана отырып өткен шақта сөйлеу,
-мәтінмен жұмыс жасай білу.
- үстеулерді сөйлемде қолдана біледі
- сөйлем құрай алады
-Тапсырманы түсінеді, түсіндіреді;
- Қайда, қалай қолдану керектігін үйренеді;
- Алған білімін бекітеді.
- Мәтінді түсінеді, талқылай алады. -Топқа адамның дене мүшесі арқылы бөлу;
-Сұрақ-жауап, топпен жұмыс
-«Ой қозғау» стратегиясы «Үзіліспен оқу» стратегиясы ,
-пікір алмасу,
«Шатастырылған логикалық баулар» стратегиясы
-Рефлексия «Фишбон»
Сөздікпен жұмыс,
Тірек сөздер. Топтық жұмыста,
Мәтінге байланысты жұмыста деңгейіне байланысты тапсырма беру.
«Өзін-өзі бағалау» стратегиясы, сабақ кезеңдері бойынша өздерін бағалау. Аяпова Т.М. т.б. Ағылшын тілі, 7 сынып, Алматы, Атамұра 2012
Суреттер «Адамның дене мүшелері»
Ой қозғау суреттер
Бағалау парақшасы
Балықтың скелеті салынған сурет
28.02.15 1 3 сабақ. Сабақтың тақырыбы:School rules
Мақсаты:
модаль етістіктерінің қолданылуын түсіндіру
Міндеті:
- Жаңа сөздерді енгізу.
- Мектеп ережесі жайында әңгімелесу, пікір алмасу.
- Ауыз екі сөйлеу тілін дамыту
- Модаль етістіктерін ажырата алады
- Тақырып бойынша талқылайды, өз ойын айтады;
- Арнайы сұрақты орынды қолдана алады;
- Пікір алмаса алады. -АКТ қолдану
-Миға шабуыл стратегиясы
-Диалог әдісі (жұптық әңгіме),
-Жеке, топтық жұмыс.
-Рефлексия «insert» стратегиясы.
Сөйлемді аударып беру, аудио жазбалар. Оқушыларға деңгейлік тапсырма беру. Постер дайындау Өзін-өзі бағалау, топты бағалау
Бағалау критериі арқылы бағалау. Аяпова Т.М. т.б. Ағылшын тілі, 7 сынып, Алматы, Атамұра 2012.
Ватман , флипчарт, маркер, бояулар, кесте
грамматикалық кеспе қағаздар және
бағалау парақшасы.
26.10.12 4 сабақ. Сабақтың тақырыбы:What should you do to keep fit?
Мақсаты:
Тарау бойынша алған білімді жинақтау,бекіту
Міндеті:
- Some/ any; much/many туралы бұрын білгендерін қайталау, еске түсіру;
- Салауатты өмір салтын ұстану жайында әңгімелесу.
- Тестке дайындық - Грамматикалық құрылымды түсінеді, оларды қолданады;
- Денсаулыққа байланысты кеңес бере алады, оқиды, жазады және мәтінді түсіне алады
- Аурудың белгілері туралы айта алады
- Өз пікірін білдіре алады.
- Бала өз қатесін түсінеді, әрі қарай ынталанады.
-АКТ қолдану-«Миға шабуыл» стратегиясы,
-Диалог әдісі,
Ой қозғау
(мәтінмен жұмыс).
-Рефлексия (10 минуттық эссе) Сөздікпенжұмыс, тірек сөздер
Диалог
Жеке жұмыс
Топтық жұмыс
Эссе жазу
«Өзін-өзі бағалау» старатегиясы (бағалау парақшасы),
сенім білдіру, мадақтау, жиынтық бағалау. Компьютер,
А 4 қағазы маркер, түрлі түсті бояу, суреттер, қарындаш.
Бағалау парақшасы.
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Бөлім: Материалы / Орта мерзімді сабақ жоспары |
Көрсетілім: 47801 |
|
|
|
Ағылшын тілі пәнінен орта мерзімді жоспар. 7-сынып
ағылшын тілі пәні мұғалімі
Оспанәлі Гүлнара Арысбекқызы.
Ағылшын тілі пәні бойынша орта мерзімді жоспар.
7-сынып. Unit 4.
Мақсатым: Оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдерді қолдана отырып тақырып бойынша сөйлеу тілін дамыту. Тізбектелген сабақтардың жиыны аяқталғанда оқушының бойында қалыптасатын білім, білік, дағдыны бақылау.
Өтілу мерзімі Сағат саны Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты мен міндеті.
Күтілетін нәтиже Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер Ағылшын тілін үйренудегі тіл тосқауылын жеңу Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы Үйрену барысын бағалау (сабақтағы формативті және тарау бойынша суммативті бағалау) Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар
1 2 3 4 5 6 7 8 9
21.02 15 Unit 4.1 сабақ. Сабақтың тақырыбы: Health problem.
Мақсаты: тақырып бойынша сөйлеу тілін дамыту.
Міндеті:
- Үстеулерді еске түсіру, сөйлемдегі орын тәртібін түсіндіру
- Сөйлеу тілінде қолдану
- Жаңа сөздер және сөз тіркестерімен таныстыру.
- Денсаулыққа пайдалы және зиянды заттар туралы әңгімелесу. -Үстеулерді сөйлемде қолдана алады.
-Тақырып бойынша пікірін айта алады.
Өзін –өзі бағалай алады
-АКТ қолдану
-Диалог әдісі,
-«Миға шабуыл» стратегиясы
-Топпен жұмыс «Кластер»
-Түсіндіру, сұрақ-жауап
-Жеке жұмыс
-рефлексия «сұрақ-жауап»
Сөйлемді немесе сөзді аударып беру.
Тірек сөздер арқылы Топтық жұмыста кластер,
Жеке жұмыс
Формативтібағалау: топтық, жеке бағалау, мадақтау, сенім білдіру.
Жиынтық бағалау: бағалау критериін беру арқылы. Аяпова Т.М. т.б. Ағылшын тілі, 7 сынып, Алматы, Атамұра 2012.
Сурет кеспе қағаздар.
Грамматикалық кеспе қағаздар.
Тірек сөздер.
Бағалау парақшасы
27.02.15 1 2 сабақ. Сабақтың тақырыбы: Health Farm.
Мақсаты: тақырып бойынша төрт дағдымен жұмыс жасау
Міндеті:
- өткен сабақтағы лексикалық сөздерді қайталау,
-үстеулерді қолдана отырып өткен шақта сөйлеу,
-мәтінмен жұмыс жасай білу.
- үстеулерді сөйлемде қолдана біледі
- сөйлем құрай алады
-Тапсырманы түсінеді, түсіндіреді;
- Қайда, қалай қолдану керектігін үйренеді;
- Алған білімін бекітеді.
- Мәтінді түсінеді, талқылай алады. -Топқа адамның дене мүшесі арқылы бөлу;
-Сұрақ-жауап, топпен жұмыс
-«Ой қозғау» стратегиясы «Үзіліспен оқу» стратегиясы ,
-пікір алмасу,
«Шатастырылған логикалық баулар» стратегиясы
-Рефлексия «Фишбон»
Сөздікпен жұмыс,
Тірек сөздер. Топтық жұмыста,
Мәтінге байланысты жұмыста деңгейіне байланысты тапсырма беру.
«Өзін-өзі бағалау» стратегиясы, сабақ кезеңдері бойынша өздерін бағалау. Аяпова Т.М. т.б. Ағылшын тілі, 7 сынып, Алматы, Атамұра 2012
Суреттер «Адамның дене мүшелері»
Ой қозғау суреттер
Бағалау парақшасы
Балықтың скелеті салынған сурет
28.02.15 1 3 сабақ. Сабақтың тақырыбы:School rules
Мақсаты:
модаль етістіктерінің қолданылуын түсіндіру
Міндеті:
- Жаңа сөздерді енгізу.
- Мектеп ережесі жайында әңгімелесу, пікір алмасу.
- Ауыз екі сөйлеу тілін дамыту
- Модаль етістіктерін ажырата алады
- Тақырып бойынша талқылайды, өз ойын айтады;
- Арнайы сұрақты орынды қолдана алады;
- Пікір алмаса алады. -АКТ қолдану
-Миға шабуыл стратегиясы
-Диалог әдісі (жұптық әңгіме),
-Жеке, топтық жұмыс.
-Рефлексия «insert» стратегиясы.
Сөйлемді аударып беру, аудио жазбалар. Оқушыларға деңгейлік тапсырма беру. Постер дайындау Өзін-өзі бағалау, топты бағалау
Бағалау критериі арқылы бағалау. Аяпова Т.М. т.б. Ағылшын тілі, 7 сынып, Алматы, Атамұра 2012.
Ватман , флипчарт, маркер, бояулар, кесте
грамматикалық кеспе қағаздар және
бағалау парақшасы.
26.10.12 4 сабақ. Сабақтың тақырыбы:What should you do to keep fit?
Мақсаты:
Тарау бойынша алған білімді жинақтау,бекіту
Міндеті:
- Some/ any; much/many туралы бұрын білгендерін қайталау, еске түсіру;
- Салауатты өмір салтын ұстану жайында әңгімелесу.
- Тестке дайындық - Грамматикалық құрылымды түсінеді, оларды қолданады;
- Денсаулыққа байланысты кеңес бере алады, оқиды, жазады және мәтінді түсіне алады
- Аурудың белгілері туралы айта алады
- Өз пікірін білдіре алады.
- Бала өз қатесін түсінеді, әрі қарай ынталанады.
-АКТ қолдану-«Миға шабуыл» стратегиясы,
-Диалог әдісі,
Ой қозғау
(мәтінмен жұмыс).
-Рефлексия (10 минуттық эссе) Сөздікпенжұмыс, тірек сөздер
Диалог
Жеке жұмыс
Топтық жұмыс
Эссе жазу
«Өзін-өзі бағалау» старатегиясы (бағалау парақшасы),
сенім білдіру, мадақтау, жиынтық бағалау. Компьютер,
А 4 қағазы маркер, түрлі түсті бояу, суреттер, қарындаш.
Бағалау парақшасы.
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Автор Оспанәлі Гүлнара Арысбекқызы
№54 мектеп-лицейі, Астана қ.
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
Авторлық бағдарлама |
Коучинг жоспарлары |
Мектеп әкімшілігі |
Мектептен тыс мекемелер |
Сыныптан тыс жұмыс |
Оқушымен жұмыс |
Тәрбие сағаты |
Ата-аналармен жұмыс |
Қосымша жинақтар |
Бастауыш сыныпқа арналған ашық сабақтар |
Қазақ тілінен ашық сабақтар |
Әдебиеттен ашық сабақтар |
Открытие уроки по русскому языку |
Уроки литературы |
Ағылшын тілінен ашық сабақтар |
Биологиядан ашық сабақтар |
Химиядан ашық сабақтар |
Физикадан ашық сабақтар |
Математикадан ашық сабақтар |
Информатикадан ашық сабақтар |
Тарихтан ашық сабақтар |
Географиядан ашық сабақтар |
Адам және қоғам пәнінен ашық сабақтар |
Психологиядан ашық сабақтар |
АӘД пәнінен ашық сабақтар |
Өзін-өзі тану пәнінен ашық сабақтар |
Құқықтан ашық сабақтар |
Экономикадан ашық сабақтар |
Музыкадан ашық сабақтар |
Технологиядан ашық сабақтар |
Дене шынықтыру пәнінен ашық сабақтар |
Сызу сурет пәндерінен ашық сабақтар |