Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
Загрузка...
Загрузка...
» » Рационал сандарды бөлу

1-04-2015, 04:14
Рационал сандарды бөлу
Загрузка...
Пәні: Математика
Сыныбы: 6 «Б»
Мерзімі: 3. 12. 2014
Сабақтың тақырыбы: Рационал сандарды бөлу
Сабақтың мақсаты: Рационал сандардың таңбалары әр түрлі және таңбалары бірдей сандарды көбейтуді үйрету
Дамытушылық міндеті: ӨЗ бетімен еңбектенуге, ойлау қабілетін дамытуға зейінін қалыптастыру.
Тәрбиелік міндеті: Дәлдікке, ұқыптылыққа, жауапкершілікке тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: Плакаттар, Таблицалар.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабақтың барысы: а) Ұйымдастыру кезеңі
ә) Үй тапсырмасын тексеру. (сұрау)
в) Оқушыларды бағалау
г) Жаңа сабақ
Жаңа сабақ
Рационал сандарды бөлу.
І. Таңбалары әр түрлі сандарды бөлу
Бөлінгіш пен бөлгіштің таңбалары әр түрлі болса, бөліндінің мәні теріс сан болады.
( - ) : ( + ) = ( - ) немесе ( + ) : ( - ) = ( - )
1 – мысалы: - 4,2 : 6 = - 0,7. Себебі ( - 0,7) *6 = - 4,2;
21/7 ∶( - 5/7 )= 15/7 ∶(- 5/7 )= -3; себебі:(-3)×(- 5/7 )=21/7 ;
Сонымен: Таңбалары әртүрлі сандарды бөлу үшін:
Бөлінгіштің модулін бөлгіштің модуліне бөлу керек.
Шыққан бөліндінің алдына « - » таңбасын қою керек.
-2/5 = (-2)/5 == 2/(-5) ;


ІІ Таңбалары бірдей сандарды бөлу.
Бөлінгіш пен бөлгіштің таңбалары бірдей болса, бөлінді оң сан болады.
( - ) sad - ) = ( + ): немесе ( + ) : ( + ) = ( + );
2 - мысал
(-4):(-8)= (-4)/(-8) = ((-4)*(-1))/((-8)*(-1) ) == 4/8 =0,5
Демек (-4): (-8)= 0.5;
Сонымен таңбалары бірдей сандарды бөлуүшін:
Бөлінгіштің модулін бөлгіштің модуліне бөлу керек.
Шыққан бөліндінің алдына « + » таңбасын қою керек.
Мысалы (-3,6):(-1,2)=3;
(-4/7):(-1 1/3)= (-4/7) ∶(-4/3) =(-4/7)*(-3/4)=3/7 ;
0 : а = 0 а=0
0: (-5)=0 себебі 0 (-5)=0
Нөлге санды бөлуге болмайды.
№ 555. Бөлуді орындаңдар.
-42 : 3 = -14; 2) 72 : (-3) = 24;
78 : (-26) = -3; -76 : 19 = -4;
-3,6 : (-4)= 0,9; -68 : (-34) = 2;
№ 558. Амалды орындаңдар.
56 : (-7) + 3 = - 8 + 3 = -5;
-8 : (-5) + 75 : (-15) = 1,6 - 5 = -3,4;
(12 - 28) : (-4) * 5 = - 16 : (-4) * 5 = 4*5 = 20;
19 - (2-8 : 3) - 25 = 19 – (-2) -25 = 19 + 2 – 25 =21–25 = -4;
- 60 : 15 + 7 * (6 -14) = - 4 + 7 * (-8) = -4 - 56 = -60;
-11 * (5-9) – 60 : (-12) = - 11 * (-4) + 5 = -15 + 5 = -10;

№ 564. 3,12 суретте неше үшбұрыш кескінделген?

Сабақты қорытындылау.
Таңбалары әр түрлі сандарды және таңбалары бірдей сандарды бөлудің ережелерін қайталау.
Үйге тапсырма: 3,4 пар.
Рационал сандарды бөлу.
№ 558 – 559 есептер.

Пәні: Математика
Сыныбы: 6 «Б»
Мерзімі: 3. 12. 2014
Сабақтың тақырыбы: Рационал сандарды бөлу
Сабақтың мақсаты: Рационал сандардың таңбалары әр түрлі және таңбалары бірдей сандарды көбейтуді үйрету
Дамытушылық міндеті: ӨЗ бетімен еңбектенуге, ойлау қабілетін дамытуға зейінін қалыптастыру.
Тәрбиелік міндеті: Дәлдікке, ұқыптылыққа, жауапкершілікке тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: Плакаттар, Таблицалар.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабақтың барысы: а) Ұйымдастыру кезеңі
ә) Үй тапсырмасын тексеру. (сұрау)
в) Оқушыларды бағалау
г) Жаңа сабақ
Жаңа сабақ
Рационал сандарды бөлу.
І. Таңбалары әр түрлі сандарды бөлу
Бөлінгіш пен бөлгіштің таңбалары әр түрлі болса, бөліндінің мәні теріс сан болады.
( - ) : ( + ) = ( - ) немесе ( + ) : ( - ) = ( - )
1 – мысалы: - 4,2 : 6 = - 0,7. Себебі ( - 0,7) *6 = - 4,2;
21/7 ∶( - 5/7 )= 15/7 ∶(- 5/7 )= -3; себебі:(-3)×(- 5/7 )=21/7 ;
Сонымен: Таңбалары әртүрлі сандарды бөлу үшін:
Бөлінгіштің модулін бөлгіштің модуліне бөлу керек.
Шыққан бөліндінің алдына « - » таңбасын қою керек.
-2/5 = (-2)/5 == 2/(-5) ;


ІІ Таңбалары бірдей сандарды бөлу.
Бөлінгіш пен бөлгіштің таңбалары бірдей болса, бөлінді оң сан болады.
( - ) sad - ) = ( + ): немесе ( + ) : ( + ) = ( + );
2 - мысал
(-4):(-8)= (-4)/(-8) = ((-4)*(-1))/((-8)*(-1) ) == 4/8 =0,5
Демек (-4): (-8)= 0.5;
Сонымен таңбалары бірдей сандарды бөлуүшін:
Бөлінгіштің модулін бөлгіштің модуліне бөлу керек.
Шыққан бөліндінің алдына « + » таңбасын қою керек.
Мысалы (-3,6):(-1,2)=3;
(-4/7):(-1 1/3)= (-4/7) ∶(-4/3) =(-4/7)*(-3/4)=3/7 ;
0 : а = 0 а=0
0: (-5)=0 себебі 0 (-5)=0
Нөлге санды бөлуге болмайды.
№ 555. Бөлуді орындаңдар.
-42 : 3 = -14; 2) 72 : (-3) = 24;
78 : (-26) = -3; -76 : 19 = -4;
-3,6 : (-4)= 0,9; -68 : (-34) = 2;
№ 558. Амалды орындаңдар.
56 : (-7) + 3 = - 8 + 3 = -5;
-8 : (-5) + 75 : (-15) = 1,6 - 5 = -3,4;
(12 - 28) : (-4) * 5 = - 16 : (-4) * 5 = 4*5 = 20;
19 - (2-8 : 3) - 25 = 19 – (-2) -25 = 19 + 2 – 25 =21–25 = -4;
- 60 : 15 + 7 * (6 -14) = - 4 + 7 * (-8) = -4 - 56 = -60;
-11 * (5-9) – 60 : (-12) = - 11 * (-4) + 5 = -15 + 5 = -10;

№ 564. 3,12 суретте неше үшбұрыш кескінделген?

Сабақты қорытындылау.
Таңбалары әр түрлі сандарды және таңбалары бірдей сандарды бөлудің ережелерін қайталау.
Үйге тапсырма: 3,4 пар.
Рационал сандарды бөлу.
№ 558 – 559 есептер.
Загрузка...

Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Рационал сандарды бөлу
Таңбалары әр түрлі екі санды қосу
Теріс сандарды қосуға есептер шығару
Рационал сандарды көбейту және бөлуге есептер шығару
Бөлу
Рационал сандарды бөлу.
Рационал сандарды бөлу
Рационал сандарды бөлу
Рационал сандарды қосу
Таңбалары әр түрлі рационал сандарды қосу

АвторБектемиров Нарзулла

Ордабасы ауданы Шұбарсу елді мекені "Ынтымақ" негізгі орта мектебі

Бөлім: Материалы / Математикадан ашық сабақтар | Көрсетілім: 1764 | Қосты: NA | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Загрузка...
Бөлімдер
Авторлық бағдарлама
Коучинг жоспарлары
Мектеп әкімшілігі
Мектептен тыс мекемелер
Сыныптан тыс жұмыс
Оқушымен жұмыс
Тәрбие сағаты
Ата-аналармен жұмыс
Қосымша жинақтар
Бастауыш сыныпқа арналған ашық сабақтар
Қазақ тілінен ашық сабақтар
Әдебиеттен ашық сабақтар
Открытие уроки по русскому языку
Уроки литературы
Ағылшын тілінен ашық сабақтар
Биологиядан ашық сабақтар
Химиядан ашық сабақтар
Физикадан ашық сабақтар
Математикадан ашық сабақтар
Информатикадан ашық сабақтар
Тарихтан ашық сабақтар
Географиядан ашық сабақтар
Адам және қоғам пәнінен ашық сабақтар
Психологиядан ашық сабақтар
АӘД пәнінен ашық сабақтар
Өзін-өзі тану пәнінен ашық сабақтар
Құқықтан ашық сабақтар
Экономикадан ашық сабақтар
Музыкадан ашық сабақтар
Технологиядан ашық сабақтар
Дене шынықтыру пәнінен ашық сабақтар
Сызу сурет пәндерінен ашық сабақтар
Загрузка...