Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Страница 20

Сөйлеу не үшін қажет?
Жалпы мақсаты Балаларға сөйлеу не үшін қажет екенін ұғындыру. Сөйлеу тілін, ойын, қиялын дамыту.
Мәдениеттілікке тәрбиелеу
Оқыту нәтижелері Күнделікті өмірдегі мәні мен қажеттілігін ұғынады, сөйлеудің пікір алмасу құралы екендігін қажеттілігін түсінеді.
Жабдықтар Стикер, постер
Әдіс-тәсілдері СТО, миға шабуыл стратегиясы,топтастыру, ББҮ кестесі, ЭССЕ жазу
Қызығушылықты ояту Психологиялық сәт:
Материалы / Әдебиеттен ашық сабақтар | Көрсетілім: 4860 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 2-04-2015, 14:54 |


1-топ Берілген сурет бойынша қазақ тілінде ертегі құрастырып топта отырған адамдарды түгел қатыстырып сахналық өойылым дайындау. Қазақ тілі пәні мұғалмдері түгел қатысып,»Шалқан»ертегісін қойып шықты.
2-топ Орыс тілі пәні мұғалімдері берілген мәтіннің жалғасын өздері жалғастырып,әдеби кейіпкерді өлімнен құтқарудың жолын қарастырып,сахналады.
Материалы / Коучинг жоспарлары | Көрсетілім: 3166 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 2-04-2015, 14:43 |


Сын тұрғысынан ойлау. 1.Қасым өмірі-5балл
2. Менің өмірім-3 балл
5,03,2015 Тіл ұстарту
10.-12.2015 Сафуан Шаймерденов: Ит ашуы Әңгіменің мазмұнын меңгереді, шығарма кейіпкер-ң образына талдайды, тақырыбын, идеясын анықтайды. Әңгіме мазмұнын меңгерту, шығарма кейіпкер-нің образына талдау жасау, тақырыбын, идеясын анықтау. 1. Тұлғааралық байланысты орнату.
2.Топқа бөлу. Мақал-мәтелді қоржыннан алады.
1т. Жақсы ит-иесінің көз-құлағы 2т. Итті тепкен, ырысты тебеді. 3т. Ит үреді, керуен жүреді. Диалог-ті оқыту.
Жас ерекше-лігіне байла-нысты оқыту. Деңгей бойынша бағалау.
17.03,2015 Қалижан Бекхожин: Ақсақ темір мен ақын Ақын өмірі меншығармашылығымен таныстыру.Поэманың мазмұнын ашу. Ақын өмірімен танысады. Поэмадағы ақын мен Ақсақ Темір арсындағы сюжет арқылы оқу
Материалы / Әдебиеттен ашық сабақтар | Көрсетілім: 2857 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 2-04-2015, 14:38 |


23.02.2015 а/ Етістік райларын туралы түсінік Етістік райларының атқ. қызметі, жасалуы, түрлері туралы түсінік беру. Етістік райлары туралы , қызметі туралы,жасалу жолдары тур, біледі. Сұрақ –жауап.
Ойлан, тап ойыны
Жеке жұмыс
Бекіту: 160-жаттығу
Талдау:161 –жатт
.
Шығ. жұмыс: Берілген ет-ді райдың түріне қарай ажырату Жеке, топтық А4па-рағы
25.02.2015 Ашық рай Ашық райдың атқаратын қызметі , жасалу жолдары және түрлі жаттығулармен таныстыру Ашық райдың атқаратын қызметін, жасалу жолдарын, біледі. Топтық жұмыс.
Блум таксо-номиясы бойынша тапсырмалар 1.Ет-тің райары дег-з не?
2.бер-н сөйлемдегі райдың түріне қарай ажырат.
3. Сурет бойынша әңгіме құрау.
4. Ата-анамның мамандығы ойтолғау жазу. Ұпай текшелерінің жиынтығына қарай бағалау.
27.02. 2015 Бұйрық рай Бұйрық райдың ережесімен , жіктелу үлгісімен таныстыру. Бұйрық .райдың ережесін біледі. Жіктей алады .Өз беттерімен сөйлем қүрай алады. Көшбасшыны анықтау. Дарынды баламен жұмыс.
Материалы / Қазақ тілінен ашық сабақтар | Көрсетілім: 4986 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 2-04-2015, 14:35 |


Windows Movie Maker бағдарламасы және movie maker
1) Windows Movie Maker бағдарламасы және movie maker бағдарламасы туралы түсінік беру, программаның ерекшеліктерін айта отырып, пайдалана білуге үйрету.
2) Берілген әртүрлі тапсырмаларды орындату арқылы компьютермен жұмыс істеу іскерлігін, интеллектуалдық қабілеттерін дамыту.
3) Ұқыптылыққа, жылдамдылыққа, тапқырлыққа тәрбиелеу.
Көрнекілігі: интерактивті тақта, Дербес компьютер,
Материалы / Информатикадан презентациялар | Көрсетілім: 9276 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 2-04-2015, 14:32 |


Аскөкті егер алдында ұрығын бір стақан суға салып, жарты сағат сақтайды екен. Жарты сағаттан кейін тұқымының жартысы су түбіне түседі . Су түбінде қалғанын егуге болмайды. Бұлай істеуіміздің себебі: тұқым егілген кезде жылдам шығады. Аскөк егілгенде топырақ бетіне шашылады
Материалы / Бастауыш сыныпқа арналған презентациялар | Көрсетілім: 4924 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 2-04-2015, 14:21 |


Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Сабақты оқыту барысында студенттерге құрылғылармен жеке
танысып, олардың қызметімен жұмыс принциптерін және де орналасу жете түсіндіруге,орнатуға үйрету.
Тәрбиелік: Оқушылардың ой еңбегін дағдылауға, өз бетімен жұмыс істеуге,
еңбек етуге, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Дамытушылық: Ойлау шеберлігінің, түйсіктің және естің дамуы; дамыта оқыту
негізінде оқушылардың белсенділігін, қызығушылығын арттыру.
Материалы / Информатикадан ашық сабақтар | Көрсетілім: 4728 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 2-04-2015, 14:17 |


Оқушылардың білімдерін және шығармашылық қызығушылығын дамыту, іздеңімпаздық қасиеттерін қалыптастыру.
 Басқа халықтардың тарихи-этнографиялық, қоғамдық және әлеуметтік экономикалық мәселелерді оқып үйренуді қалыптастыру.
 Сөздік қорын байыту. Еркін сөйлеуге баулу.
Материалы / Авторлық бағдарлама | Көрсетілім: 9884 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 2-04-2015, 14:13 |


Түрі: эстафеталық ойны.
Өтілетін орны: спорт кешені.
Көрнекіліктері: доптар, шарлар, жалаушалар, спортқа байланысты нақыл сөздер.
Жүргізуші:
Шынықсан шымыр боласың,
Сауығып айдай толасың.
Спортты серік ете біл,
Жақсы азамат боласың.
Женімпаз болу оңай ма,
Арман болған талайға.
Болмасаң да ұқсап бақ,
Жарысқа түсіп қалайда.
Құрметті қонақтар, ұстаздар, ата- аналар және де сайысқа қатысушылар бүгінгі «Толағай» отбасылық сайысымызға қош келдіңіздер. Көңілді кешке 1-4 сынып оқушылары мен ата- аналары қатысады.
Әр таңды бақытпен атырамыз,
Өнерді ой көгінде бақылаңыз,
Сайысқа қатысуға енді бірінші отбасыны шақырамыз, екінші отбасыны шақырамыз, үшінші отбасыны шақырамыз, төртінші отбасыны шақырамыз.
Жүргізуші:
Материалы / Авторлық бағдарлама | Көрсетілім: 3022 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 2-04-2015, 14:09 |


Мамыржай жылдар жылжып , талай ғасыр өтеді . Сондай бір дәуірде жер бетіндегі ең жоғары сана иесі саналатын – адамзат суды, отты , ауаны өз қажеттеріне жаратқанымен қоймай , бұл үшеуін өзімізге бағындырамыз деп әлектенеді . Суды орынсыз , қалай болса солай қолданады . Жолын бөгеп , ластайды . Отқа да ойларына келгендерін істейді . Ауаны одан да жаман іс- әректтермен бүлдіреді . Бұл үшеуіне кері әсер ететін , зиян тигізетін жаңа жобаларды жарыса ұсынып , жүзеге асырады . Ауаны ,суды ,отты сынақ алақанына айналдырады . Тіршілік иелері әбден тәкаппарсиды . Маңғазданып , мұрындарын шүйіреді . Сөйтіп , табиғатты бағындырудың мың сан түрлі тәсілдерін жылдар бойы жалғастырады .
Материалы / Авторлық бағдарлама | Көрсетілім: 2143 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 2-04-2015, 14:06 |


Бөлімдер
Авторлық бағдарлама
Коучинг жоспарлары
Мектеп әкімшілігі
Мектептен тыс мекемелер
Сыныптан тыс жұмыс
Оқушымен жұмыс
Тәрбие сағаты
Ата-аналармен жұмыс
Қосымша жинақтар
Бастауыш сыныпқа арналған ашық сабақтар
Қазақ тілінен ашық сабақтар
Әдебиеттен ашық сабақтар
Открытие уроки по русскому языку
Уроки литературы
Ағылшын тілінен ашық сабақтар
Биологиядан ашық сабақтар
Химиядан ашық сабақтар
Физикадан ашық сабақтар
Математикадан ашық сабақтар
Информатикадан ашық сабақтар
Тарихтан ашық сабақтар
Географиядан ашық сабақтар
Адам және қоғам пәнінен ашық сабақтар
Психологиядан ашық сабақтар
АӘД пәнінен ашық сабақтар
Өзін-өзі тану пәнінен ашық сабақтар
Құқықтан ашық сабақтар
Экономикадан ашық сабақтар
Музыкадан ашық сабақтар
Технологиядан ашық сабақтар
Дене шынықтыру пәнінен ашық сабақтар
Сызу сурет пәндерінен ашық сабақтар