Жалпы мақсаты Балаларға сөйлеу не үшін қажет екенін ұғындыру. Сөйлеу тілін, ойын, қиялын дамыту. Мәдениеттілікке тәрбиелеу Оқыту нәтижелері Күнделікті өмірдегі мәні мен қажеттілігін ұғынады, сөйлеудің пікір алмасу құралы екендігін қажеттілігін түсінеді. Жабдықтар Стикер, постер Әдіс-тәсілдері СТО, миға шабуыл стратегиясы,топтастыру, ББҮ кестесі, ЭССЕ жазу Қызығушылықты ояту Психологиялық сәт:
Материалы / Әдебиеттен ашық сабақтар |
Көрсетілім: 4860 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 2-04-2015, 14:54
|
Пікірлер (0)
|
2-топ Орыс тілі пәні мұғалімдері берілген мәтіннің жалғасын өздері жалғастырып,әдеби кейіпкерді өлімнен құтқарудың жолын қарастырып,сахналады. |
2. Менің өмірім-3 балл 5,03,2015 Тіл ұстарту 10.-12.2015 Сафуан Шаймерденов: Ит ашуы Әңгіменің мазмұнын меңгереді, шығарма кейіпкер-ң образына талдайды, тақырыбын, идеясын анықтайды. Әңгіме мазмұнын меңгерту, шығарма кейіпкер-нің образына талдау жасау, тақырыбын, идеясын анықтау. 1. Тұлғааралық байланысты орнату. 2.Топқа бөлу. Мақал-мәтелді қоржыннан алады. 1т. Жақсы ит-иесінің көз-құлағы 2т. Итті тепкен, ырысты тебеді. 3т. Ит үреді, керуен жүреді. Диалог-ті оқыту. Жас ерекше-лігіне байла-нысты оқыту. Деңгей бойынша бағалау. 17.03,2015 Қалижан Бекхожин: Ақсақ темір мен ақын Ақын өмірі меншығармашылығымен таныстыру.Поэманың мазмұнын ашу. Ақын өмірімен танысады. Поэмадағы ақын мен Ақсақ Темір арсындағы сюжет арқылы оқу
Материалы / Әдебиеттен ашық сабақтар |
Көрсетілім: 2857 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 2-04-2015, 14:38
|
|
Ойлан, тап ойыны Жеке жұмыс Бекіту: 160-жаттығу Талдау:161 –жатт . Шығ. жұмыс: Берілген ет-ді райдың түріне қарай ажырату Жеке, топтық А4па-рағы 25.02.2015 Ашық рай Ашық райдың атқаратын қызметі , жасалу жолдары және түрлі жаттығулармен таныстыру Ашық райдың атқаратын қызметін, жасалу жолдарын, біледі. Топтық жұмыс. Блум таксо-номиясы бойынша тапсырмалар 1.Ет-тің райары дег-з не? 2.бер-н сөйлемдегі райдың түріне қарай ажырат. 3. Сурет бойынша әңгіме құрау. 4. Ата-анамның мамандығы ойтолғау жазу. Ұпай текшелерінің жиынтығына қарай бағалау. 27.02. 2015 Бұйрық рай Бұйрық райдың ережесімен , жіктелу үлгісімен таныстыру. Бұйрық .райдың ережесін біледі. Жіктей алады .Өз беттерімен сөйлем қүрай алады. Көшбасшыны анықтау. Дарынды баламен жұмыс.
Материалы / Қазақ тілінен ашық сабақтар |
Көрсетілім: 4986 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 2-04-2015, 14:35
|
|
2) Берілген әртүрлі тапсырмаларды орындату арқылы компьютермен жұмыс істеу іскерлігін, интеллектуалдық қабілеттерін дамыту. 3) Ұқыптылыққа, жылдамдылыққа, тапқырлыққа тәрбиелеу. Көрнекілігі: интерактивті тақта, Дербес компьютер,
Материалы / Информатикадан презентациялар |
Көрсетілім: 9276 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 2-04-2015, 14:32
|
|
Материалы / Бастауыш сыныпқа арналған презентациялар |
Көрсетілім: 4924 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 2-04-2015, 14:21
|
|
Білімділік: Сабақты оқыту барысында студенттерге құрылғылармен жеке танысып, олардың қызметімен жұмыс принциптерін және де орналасу жете түсіндіруге,орнатуға үйрету. Тәрбиелік: Оқушылардың ой еңбегін дағдылауға, өз бетімен жұмыс істеуге, еңбек етуге, ұйымшылдыққа тәрбиелеу. Дамытушылық: Ойлау шеберлігінің, түйсіктің және естің дамуы; дамыта оқыту негізінде оқушылардың белсенділігін, қызығушылығын арттыру.
Материалы / Информатикадан ашық сабақтар |
Көрсетілім: 4728 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 2-04-2015, 14:17
|
|
Басқа халықтардың тарихи-этнографиялық, қоғамдық және әлеуметтік экономикалық мәселелерді оқып үйренуді қалыптастыру. Сөздік қорын байыту. Еркін сөйлеуге баулу. |
Өтілетін орны: спорт кешені. Көрнекіліктері: доптар, шарлар, жалаушалар, спортқа байланысты нақыл сөздер. Жүргізуші: Шынықсан шымыр боласың, Сауығып айдай толасың. Спортты серік ете біл, Жақсы азамат боласың. Женімпаз болу оңай ма, Арман болған талайға. Болмасаң да ұқсап бақ, Жарысқа түсіп қалайда. Құрметті қонақтар, ұстаздар, ата- аналар және де сайысқа қатысушылар бүгінгі «Толағай» отбасылық сайысымызға қош келдіңіздер. Көңілді кешке 1-4 сынып оқушылары мен ата- аналары қатысады. Әр таңды бақытпен атырамыз, Өнерді ой көгінде бақылаңыз, Сайысқа қатысуға енді бірінші отбасыны шақырамыз, екінші отбасыны шақырамыз, үшінші отбасыны шақырамыз, төртінші отбасыны шақырамыз. Жүргізуші: |
|
Бөлімдер