Информатика мұғалімі: Зиядина А.С.
Тақырыбы: Оқу үрдісінде мультимедиа технологияларын қолдану.
Қазіргі уақытта мультимедиа технологиялары – бұл оқу үрдісінде жаңа ақпаратты технологиялардың кеңінен дамып жатқан бағытының болуы. Мультимедиа технологиялары оқу үрдісін байытады, оқуды тиімді етуге мүмкіндік береді.
Бағдарламалы және әдістемелі қамтамасыздандырулардың жақсартылуы , сонымен қатар , оқытушылар құрамының квалификациясының жоғарылатуында , білім беруде қазіргі ақпаратты технологиялардың қолданылуы көрінеді. Мәтіндік ақпаратпен , графикалы бейнемен, дыбыспен, анимациялы компьютерлік графикамен бір кешенде жұмыс істеуге мүмкіндік беретін қазіргі заманғы техникалы орталар мультимедиа-ортасы деп аталады. Мультимедиа технологиялары, іске асырудың негізгі ортасы, бейнелеудің компьютерлік және бейнекомпьютерлік ортасы болып табылады.
Мультимедиа және гипермедиа-технологияларында күшті орналастырылған бөлімдік ресурстар бар, олар кілттік компетенциялардық қалыптасу және шығу орталарын қамтамасыздандыруы мүмкін. Оларға ақпаратты және коммуникативтік технологиялар жатады. Мультимедиа және телекоммуникационды технологиялар жалпы білім жүйесінде жаңа әдістемелік жолдарды ашады.
Мультимедиа (multimedia-көп орталы) бұл әртүрлі физикалық көрсетілімі бар (мәтін, графика, сурет, дыбыс, анимация, видео) және әр түрлі тасушыларда орналасқан (магниттік және оптикалық дискілер, аудио және видеоленталар) ақпаратты өңдеумен байланысқан компьютерлік технологиялар ауданы.
Мультимедиа құралдары – бұл әр түрлі орталарды қолданып (дыбысты, видео, графиканы , мәтінді, анимицияны) адамға компьютермен араласуына мүмкіндік беретін ақпаратты және программалы құралдар комплексі. Мультимедиа пайдаланушыға фантастикалық әлемде болуға (виртуальды шындық), осы әлеммен интерактивті араласуына (пайдаланушы қатысады, мысалы, ойындар ойнайды, т.б.) мүмкіндік береді.
Виртуальды шындық – бұл иллюзиялы дүние, адам оаған кіріп(еніп), сонымен ара қатынас жасайды.
Мультимедиа-бұл қазіргі техникалық және бағдарламалық құралдарды қолдану арқылы интерактивті бағдарламалық қамтамасыздандыруды басқарумен орындалатын визуальды және аудиоэффектілердің өзара әрекеті. Олар бір цифрлік көрсетілімде мәтінді, дыбысты, графиканы, фотосуретті және бейнені біріктіреді.
Бар бағдарламалық құралдар, соның ішінде дайын электронды оқулықтар мен кітаптар, сонымен қатар , өзіндік деп шығарылған құралдар оқытушыға тиімділігін жоғарылатуға мүмкіндік береді. Қазіргі таңда оқытушының ақпаратты өңдеу және алуда көмекшісі Интернет болып табылады. Оқу орындарында ақпаратты экранды түрде беруді жаңа әдістер немесе бөлек оқыту әдісі ретіндегі бейнені айтуға болады. Бейне әдісі білімді беру үшін бақылауды, қайталауды, бекітуді талдап қорытуды ұйымдастыру үшін қолдануға болады.
Ол барлық дидактикалық функцияларды орындайды. Берілген әдісті оқыту және үйрету функциясы көрнекті түрде жоғары тиімділікпен ықпал етеді. Көрнекі түрде берілетін ақпарат оңай жіне тез меңгеріледі. Оқу үрдісінде бейне әдісін қолдану мынандай мүмкіндіктерді қамтамасыздандырады:
• Оқушыларға үйретілетін болмыстар мен процестер туралы толық ақпартты беру;
• Оқу үрдісінде көрнекілік рөлін жоғарылату;
• Оқушылардың сұраныстарын және қызығушылықтарын қанағаттандыру;
• Оқытушыны білімді бақылау және түзетумен байланысты техникалық жұмыс бөлігінен босату;
• Үлгерімінің толық және жүйелік бақылауын ұйымдастыру.
Бейне әдісімен көптеген дидактикалық және тәрбиелік есептер тиімді шешіледі. Ол мына жағдайларды қажет болады:
1. Жаңа білімді беру;
2. Күрделі механизмдер, процестер, графикалық модельдердің әрекеттерін түсіндіру;
3. Бейне жаттарды көрсету;
4. Зерттеу жұмыстары үшін мәліметтер қорын құру;
5. Оқу үрдісін жоғарылату, оқытудың басқару сапасын жоғарылату жолымен ғылыми ақпаратты беру және меңгерудің үйлесімді көлемін қамтамасыздандыру.
Берілген құралдың тиімділігі бейне құрал және қолданылатын техникалық құрадардың сапасына тікелей байланысты. Бейне әдісі оқу үрдісін ұйымдастыруында үлкен талаптары бар, оған нақтылы ойластырылғандығы, маұсатына лайықтылыңы жатады. Бейне әдісі қолданатын оқытушы талаптарына мыналар жатады:
• Оқушылардың үйретілетін проблемалар ортасына ене алуы;
• Олардың әрекеттерін бағыттап отыру;
• Ортада жалпы шәтижелер шығару;
• Жеке көмек көрсету.
Информатиканы оқытуда қазіргі мультимедиа технологияларын қолдану үйретілетін бағдарламалық қамтамасыздандыру мүмкіндіктерні көрнекі көрсетуіне мүмкіндігін береді, соның ішінде , слайд-презентациялармен көрсету оқытудыі тиімділігін жоғарылатуға мүмкіндік береді. Оқушыларды оқытуда қазіргі ақпаратты технологияларды қолдануды негізгі шарттары мыналар болып табылады:
• Компьютерді оқытудың негізгі құрал ретінде қолдану;
• Жаңа ақпаратты технологияларды пайдалану қабілеттерін қалыптастыру;
• Ақпаратты технологияларды қолданғанда оқушылардың өз бетінше жұмыс істеу рөлін жоғарылату.
Сонымен , мультимедиалық технологияларды оқу үрдісінде қолдану оқу ақпаратын көрнекті етеді, оны оңай және тез қабылдап меңгерілуіне жол береді.
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Бөлім: Статьи / Баяндама |
Көрсетілім: 8611 |
|
|
|
"Оқу үрдісінде мультимедиа технологияларын қолдану"
Тақырыбы: Оқу үрдісінде мультимедиа технологияларын қолдану.
Қазіргі уақытта мультимедиа технологиялары – бұл оқу үрдісінде жаңа ақпаратты технологиялардың кеңінен дамып жатқан бағытының болуы. Мультимедиа технологиялары оқу үрдісін байытады, оқуды тиімді етуге мүмкіндік береді.
Бағдарламалы және әдістемелі қамтамасыздандырулардың жақсартылуы , сонымен қатар , оқытушылар құрамының квалификациясының жоғарылатуында , білім беруде қазіргі ақпаратты технологиялардың қолданылуы көрінеді. Мәтіндік ақпаратпен , графикалы бейнемен, дыбыспен, анимациялы компьютерлік графикамен бір кешенде жұмыс істеуге мүмкіндік беретін қазіргі заманғы техникалы орталар мультимедиа-ортасы деп аталады. Мультимедиа технологиялары, іске асырудың негізгі ортасы, бейнелеудің компьютерлік және бейнекомпьютерлік ортасы болып табылады.
Мультимедиа және гипермедиа-технологияларында күшті орналастырылған бөлімдік ресурстар бар, олар кілттік компетенциялардық қалыптасу және шығу орталарын қамтамасыздандыруы мүмкін. Оларға ақпаратты және коммуникативтік технологиялар жатады. Мультимедиа және телекоммуникационды технологиялар жалпы білім жүйесінде жаңа әдістемелік жолдарды ашады.
Мультимедиа (multimedia-көп орталы) бұл әртүрлі физикалық көрсетілімі бар (мәтін, графика, сурет, дыбыс, анимация, видео) және әр түрлі тасушыларда орналасқан (магниттік және оптикалық дискілер, аудио және видеоленталар) ақпаратты өңдеумен байланысқан компьютерлік технологиялар ауданы.
Мультимедиа құралдары – бұл әр түрлі орталарды қолданып (дыбысты, видео, графиканы , мәтінді, анимицияны) адамға компьютермен араласуына мүмкіндік беретін ақпаратты және программалы құралдар комплексі. Мультимедиа пайдаланушыға фантастикалық әлемде болуға (виртуальды шындық), осы әлеммен интерактивті араласуына (пайдаланушы қатысады, мысалы, ойындар ойнайды, т.б.) мүмкіндік береді.
Виртуальды шындық – бұл иллюзиялы дүние, адам оаған кіріп(еніп), сонымен ара қатынас жасайды.
Мультимедиа-бұл қазіргі техникалық және бағдарламалық құралдарды қолдану арқылы интерактивті бағдарламалық қамтамасыздандыруды басқарумен орындалатын визуальды және аудиоэффектілердің өзара әрекеті. Олар бір цифрлік көрсетілімде мәтінді, дыбысты, графиканы, фотосуретті және бейнені біріктіреді.
Бар бағдарламалық құралдар, соның ішінде дайын электронды оқулықтар мен кітаптар, сонымен қатар , өзіндік деп шығарылған құралдар оқытушыға тиімділігін жоғарылатуға мүмкіндік береді. Қазіргі таңда оқытушының ақпаратты өңдеу және алуда көмекшісі Интернет болып табылады. Оқу орындарында ақпаратты экранды түрде беруді жаңа әдістер немесе бөлек оқыту әдісі ретіндегі бейнені айтуға болады. Бейне әдісі білімді беру үшін бақылауды, қайталауды, бекітуді талдап қорытуды ұйымдастыру үшін қолдануға болады.
Ол барлық дидактикалық функцияларды орындайды. Берілген әдісті оқыту және үйрету функциясы көрнекті түрде жоғары тиімділікпен ықпал етеді. Көрнекі түрде берілетін ақпарат оңай жіне тез меңгеріледі. Оқу үрдісінде бейне әдісін қолдану мынандай мүмкіндіктерді қамтамасыздандырады:
• Оқушыларға үйретілетін болмыстар мен процестер туралы толық ақпартты беру;
• Оқу үрдісінде көрнекілік рөлін жоғарылату;
• Оқушылардың сұраныстарын және қызығушылықтарын қанағаттандыру;
• Оқытушыны білімді бақылау және түзетумен байланысты техникалық жұмыс бөлігінен босату;
• Үлгерімінің толық және жүйелік бақылауын ұйымдастыру.
Бейне әдісімен көптеген дидактикалық және тәрбиелік есептер тиімді шешіледі. Ол мына жағдайларды қажет болады:
1. Жаңа білімді беру;
2. Күрделі механизмдер, процестер, графикалық модельдердің әрекеттерін түсіндіру;
3. Бейне жаттарды көрсету;
4. Зерттеу жұмыстары үшін мәліметтер қорын құру;
5. Оқу үрдісін жоғарылату, оқытудың басқару сапасын жоғарылату жолымен ғылыми ақпаратты беру және меңгерудің үйлесімді көлемін қамтамасыздандыру.
Берілген құралдың тиімділігі бейне құрал және қолданылатын техникалық құрадардың сапасына тікелей байланысты. Бейне әдісі оқу үрдісін ұйымдастыруында үлкен талаптары бар, оған нақтылы ойластырылғандығы, маұсатына лайықтылыңы жатады. Бейне әдісі қолданатын оқытушы талаптарына мыналар жатады:
• Оқушылардың үйретілетін проблемалар ортасына ене алуы;
• Олардың әрекеттерін бағыттап отыру;
• Ортада жалпы шәтижелер шығару;
• Жеке көмек көрсету.
Информатиканы оқытуда қазіргі мультимедиа технологияларын қолдану үйретілетін бағдарламалық қамтамасыздандыру мүмкіндіктерні көрнекі көрсетуіне мүмкіндігін береді, соның ішінде , слайд-презентациялармен көрсету оқытудыі тиімділігін жоғарылатуға мүмкіндік береді. Оқушыларды оқытуда қазіргі ақпаратты технологияларды қолдануды негізгі шарттары мыналар болып табылады:
• Компьютерді оқытудың негізгі құрал ретінде қолдану;
• Жаңа ақпаратты технологияларды пайдалану қабілеттерін қалыптастыру;
• Ақпаратты технологияларды қолданғанда оқушылардың өз бетінше жұмыс істеу рөлін жоғарылату.
Сонымен , мультимедиалық технологияларды оқу үрдісінде қолдану оқу ақпаратын көрнекті етеді, оны оңай және тез қабылдап меңгерілуіне жол береді.
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
Ұстаздарға |
Ата-аналарға |
Біздің мектеп |
Баяндама |
Эссе |
Оқушыларға |
Конкурс ең үздік шығарма Ең үздік шығарма конкурсына арналған. Шығармаларды осы жерде жазамыз |