Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz

алгоритм нақты және анық берілуі қажет;
- модульдік қасиетке ие болуы керек (яғни, алгоритмді қарапайым кіші бөліктерге бөлу мүмкіндігі болу керек);
- белгілі бір уақыт аралығында бір нәтижеге келу, яғни, алгоритм қадамдарының саны шексіз болмауы керек;
- бір тектес есептерге жалпы бір ғана алгоритмді қолдану.
Сергіту жаттығулары (2 мин)
Материалы / Информатикадан ашық сабақтар | Көрсетілім: 7361 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 10-04-2015, 18:17 |


Көкейкестілігі:
А)Негізгі ұғымдар: ақпарат (түрі,қасиеттері т.б.)информатика
Ә)Оқушы қызығушылығын қалыптастырушы: ойын, бизнес
Б)Бақылау формалары: тест,зерттеушілік тапсырма
Материалы / Информатикадан ашық сабақтар | Көрсетілім: 6574 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 10-04-2015, 18:13 |


1.Құрал таңдап алу керек

2. Сызықтың қалыңдығын, кисть түрін немесе төртбұрыштың типін тағайындау

3. Кескіннің түсін таңдау

4. Фонның түсін таңдау

5. Сурет салуды бастаймыз
Материалы / Информатикадан ашық сабақтар | Көрсетілім: 2369 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 8-04-2015, 16:30 |


0. S:=’Сканер’;
D:=length(S);
Writeln(D); үзіндісінде қандай жауап шығады?
11. S:=’Конфигурация’;
S:=Copy(S,4,6);
Writeln (S); үзіндісінде қандай жауап шығады?
12. А жолы “ПЕРНЕТАҚТА”-ға тең.
А) copy(А,6,5);
В) copy(А,7,1)+ copy(А,9,2) мәндерін табу керек.
13. А жолы «ПРИНТЕР» сөзі берілген. Функцияларды пайдаланып, төмендегі тапсырмаларды орындау керек.
А) Сөздің ұзындығын табу.
В) Сөзден «ПРИНТ» сөзін кесіп алу.
Материалы / Информатикадан ашық сабақтар | Көрсетілім: 10621 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 6-04-2015, 14:23 |


Сабақтың тақырыбы:Компьютер. Компьютердің негізгі құрылғыларының міндеттері және мүмкіндіктері. Пернетақта.
Сабақтың мақсаты : Компьютер және оның негізгі құралдарының қызметін түсіндіру.
Сабақтың көрнекілігі : интерактивті тақта, көрнекілік құралдар, карточкалар.
Пән аралық байланыс: математика.
Материалы / Информатикадан ашық сабақтар | Көрсетілім: 2634 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 5-04-2015, 08:26 |


2)Төмендегі буындардан модель атауын құрастырындар

Төменде көрсетілген информатика электронды оқулығынан модель және модельдеу тарауын қайталап, талдап, оқушылар өздері оқу моделін, яғни электронды сөзжұмбақтар құрастырады. (MS Excel) бағдарламасында.
Материалы / Информатикадан ашық сабақтар | Көрсетілім: 3854 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 5-04-2015, 07:32 |


Ақпараттық диктант.
1. Accessпрограммасы – бұл мәліметтер базасын басқару жүйесі
2. Басқару жүйесі дегеніміз - көлемді мәліметтер жиынын тұтынушыларға ыңғайлы түрде бейнелеп, белгілі бір форматта сақтап қана қоймай, оны ары қарай өңдеуге арналған программалар кешені.
3. Мәліметтер базасы (МБ) -информациялық жүйенің өңделетін объектісі, қоршаған ортаның белгілі бір саласының немесе бір пән аймағының нақты объектілері жайлы берілген мәліметтер жиыны.
Материалы / Информатикадан ашық сабақтар | Көрсетілім: 9925 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 4-04-2015, 19:41 |


Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Сабақты оқыту барысында студенттерге құрылғылармен жеке
танысып, олардың қызметімен жұмыс принциптерін және де орналасу жете түсіндіруге,орнатуға үйрету.
Тәрбиелік: Оқушылардың ой еңбегін дағдылауға, өз бетімен жұмыс істеуге,
еңбек етуге, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Дамытушылық: Ойлау шеберлігінің, түйсіктің және естің дамуы; дамыта оқыту
негізінде оқушылардың белсенділігін, қызығушылығын арттыру.
Материалы / Информатикадан ашық сабақтар | Көрсетілім: 4917 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 2-04-2015, 14:17 |


Символдықжәнежолдықшамалартуралытүсінік беру. Жаңаақпараттықтехнологиялыққұралдардықолданыппәнгеқызығушылығынарттыру, сынитұрғыданойлауқабілеттеріндамыту. Топтажұмысжасайбілугеүйрену
Күтілетіннәтиже: Өткентақырыппенбайланыстырады;
Оқушыныңжеке ой-пікірініңқұндылығыартады;
Ақпараттардықабылдайды, талқылайды, сабақтақолданаалады;
Материалы / Информатикадан ашық сабақтар | Көрсетілім: 2843 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 31-03-2015, 20:12 |


«Ақпараттысақтауға, жеткізугежәнеөңдеугеболады» мәтінінтеріп, қанша символ бар екенінанықтаңдар.
Сыни ойлауын дамыту.
2. Анықтама тұжырымдайды, ережелерді нақтылайды.
Бақылау сұрақтары мен тапсырмалар:
1) Ақпараттың өлшем бірліктерін атаңдар.
2) Байт кб - тан, кб мб - тан, мбгб - тан қанша шамаға кем?
3) 1 байтта неше бит бар?
4) «Кездесу қыркүйек айына тағайындалды» деген хабарламада қанша көлемді ақпарат бар?
5) "Алақай! Жазғыдемалысаяқталды!" хабарламасыныңақпараттықкөлемінөлшеңдер
Материалы / Информатикадан ашық сабақтар | Көрсетілім: 4701 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 31-03-2015, 17:21 |