Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » ДАРЫНДЫ ОҚУШЫМЕН ЖҰМЫС ҰЙЫМДАСТЫРУ ЖОЛДАРЫ


ДАРЫНДЫ ОҚУШЫМЕН ЖҰМЫС ҰЙЫМДАСТЫРУ ЖОЛДАРЫ

ДАРЫНДЫ ОҚУШЫМЕН ЖҰМЫС ҰЙЫМДАСТЫРУ ЖОЛДАРЫ

Қазақстан Республикасының «Білім туралы» заңында мемлекеттік саясат негізінде ең алғашқы рет «Әр баланың қабілетіне қарай интеллектуалдық дамуы, жеке адамның дарындылығын дамыту»сияқты өзекті мәселелер енгізіп отырғаны белгілі.Өйткені ғылым мен техниканы, өндірісті қазіргідей әлемдік деңгейде дамыту үшін елімізге шығармашылықпен жұмыс жасайтын білімді, жоғары дайындығы бар білікті мамандар қажет. Ал ондай мамандар дарынды балалардың ішінен шығады.
 Дарынды балаларды іздеу, оларды оқыту мен тәрбиелеу қоғам үшін бүгінгі күні өте қажет, себебі дарынды адам басқаға қарағанда көп пайда әкеледі. Әрбір талантты адам, еңбекке бейім, ол шығармашылық тапқырлықпен жігерлі еңбек етеді. Сонымен дарынды, талантты бала деп баланың, ата-ананың,мектептің үздіксіз еңбегінің жемісін айтуға болады.
Дарынды оқушыларды анықтауда назар аударатын басты ерекшеліктері :
1.Дарынды бала шапшаң және өзгеше ойлайды. 
2.Көп көлемде білім меңгереді, алған білімін қолдана біледі. 
3.Таным, түсінігі жоғары
4.Дарынды оқушының физикалық тұрғыдан ерекшелігі: дамудағы шапшаңдылық, қиял-күшінің басымдығы. 
5.Дарынды оқушының ішкі сезімі жағынан өзгешелігі: сезімтал, толыққанды, аңғарлы болуы. 
6.Дарынды оқушының ішкі сезімі жағынан өзгешелігі: сезімтал, толыққанды, аңғарлы болуы. 
 
Жұмыстың бағыттары: 
-Диагностика – оқушыны тұлға ретінде байқау.
-Қабілеті жоғары және дарынды оқушылармен күрделі тапсырмалар бойынша  жұмыс істеу;
-Сабақтан және сыныптан тыс жұмыстары.
 
Мұғалім  «Дарынды балаларды іріктеу схемасын» басшылыққа алуы қажет..
Ата-ана, пән мұғалімі, педагог-психолог,сынып жетекші, оқушы бірлестігі нәтижесінде оқушымен жеке әңгімелесу, пікірлесу, сауалнама алу, тренинг өткізу арқылы дарынды оқушыны анықтап алу керек.
 
Жұмыстың әдістері:
 
          * Жеке пән сабақтарын жаңа технологиялық әдістерге негіздеп оқыту;
          *Сауалнама алу, сұрақтар қою;
-Әңгімелесу;
-Тестілеу;
-Әдебиеттерді қарастыру; 
-Шығармашылық жұмыстар;
-Жобалау әдісі;
 
Жұмыс түрлері:
-Сабақ жүзінде қиындығы жоғары тапсырмаларды пайдалану;
-Факультатив жүргізу;
*“ Бүгінгі күннің өзекті мәселелері” пікір-сайысы;
*Тарих ақтаңдақтары”  тақырыбында дөңгелек үстел ;
*“Жас тарихшы ”интеллектуальдық –танымдықсайысы; 
*Уақытша топтардыжасау;
*Өзбілімінкөтеру;
*Пәнапталықтарынөткізу;
*Ғылыми-практикалықконференциялар;
  Олимпиадалар;
Оқушылардыңшығармашылыққабілетінарттырып, ынталандыруүшінсабақтардыұйымдастыружолдары:
 *Сабақтакеңкөлемдекөрнекіқұралдардыпайдалану; 
 *Сабақтытүрлендіріпөткізу; 
 *Сабақтаоқушыларөздеріжасағанысуреттер, схемалардыпайдалану; 
           *Техникалыққұралдардытиімдіқолдану; 
           *Тақырыпқақатыстыбейнетаспаларды, фильмдердікөрсету
 
Оқушыныңерекшеқабілетінашужолдары:
 
*Психологиялық диагностика жүргізу.
*Тарихпәнібойыншаоқуүлгірімін тест бойыншаанықтау.
*Оқушыныңжекеөзініңынтасы, қызығушылығы,сұранысынабайланыстытаңдау.
*Ата -анасыменпікірлескенсоңоқушынытаңдау. 
 
Оқушығақойылатынталаптар:
*Қоршағанортанысезебілу, құбылыссебептерінізденебілу; 
*Ақылпарасаттыигеріп, ойлау, сезімқабілеттерінарттыру; 
* Алдынамақсатқоябілужәнежетугеұмтылу; 
            * Өзін - өзіталдауды, өзін - өзібағалайбілудімеңгеру; 
* басқаадамдарменқарым-қатынасжасайбілу, осы заманғасайтехнологиялардыпайдаланабілу (интернет, электрондыпошта); 
* Қоршағанортадаөзорныңды ,жекерөліңдіанықтайбілу
 
Нәтижеқайданкөрінеді?
 Пәндіколимпиадалар; 
 Сайыстар, конкурстар ;
 Мерекелікшаралар ;
 “Дарын” және KFA -да жобақорғау; 
 Қоғамдықжұмыстар ;
 Озаттарсаныныңөсуі ;
 “Алтын белгі”, ерекшеаттестат ;
 ҰБТ  көрсеткіші; 
 
Дарынды балалармен жұмысты тиімді ұйымдастырғанда ғана нәтиже оң болады.
 
Категория : Баяндама

Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Дарынды балаларды тәрбиелеу
ДАРЫНДЫ БАЛАЛАРДЫ МАТЕМАТИКА ПӘНІ БОЙЫНША ЗЕРТТЕУ ЖҰМЫСТАРЫНА БАУЛУ
Дарынды балалармен жұмыс бағыттары.
Дарынды және талантты балаларды оқыту
Дарынды және талантты балаларды анықтау.
Дарынды балаларды айқындау мен дамытудың тиімді жолдары
Оқытудағы Кембридж тәсілі арқылы оқушыларды дарындылық қабілеттерін анықтау
Талантты және дарынды балаларды оқыту
Дарынды және талантты балаларға тән қабілеттер
Дарынды және талантты балаларды оқыту
Бөлім: Уроки / Ашық сабақтар | Көрсетілім: 4657 | Қосты: NA | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык