|
|
Алжапқышты модельдеу
Сабақтың тақырыбы: Алжапқышты модельдеу
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушыларды алжапқышты ретімен дайындауды үйрету. жұмыстың сипатына байланысты матаның түсін және суретін, формасы бойынша бір бірін үйлестіретін бөлшектерін таңдай білуді үйрету.
Дамытушылық; Оқушылардың кеңістіктік, шығармашылық ойлау қабілетін, эстетикалық сезімталдығын дамыту
Тәрбиелік: Оқушыларды ұйымшылдыққа, іздемпаздыққа тәрбиелеу.
Көрнелілк құралдары:
Құрал-жабдықтар: картоннан жасалған қыздың суреті, сызғыш, қарындаш, қайшы, қағаз, мата, желім, кружево, лента, жіп, фартуктың шаблоны
Сабақтың барысы:
- Қайталау сұрақтары:
- Өлшемді не үшін алады?
- Өлшемдерді қалай жазады?
- Бұйымды пішу қандай өлшемдералынады?
- Жаңа тақырыпты түсіндіру.
Типтік пішу негізінде кез-келген үлгідегі әдемі алжапқышты тігуге болады.
Ол үшін алжапқышбөлшектерінің формаларын өзгерту және өңдеулер жүргізу керек. Осының барлығы киімді модельдеу болып табылады.
Киімді дайындау және модельдеу барысында бірнеше мамандар жұмыс жасайды, олар:
Суретші-модельер – киімді модельдейді. Мұндай жұмысты жасау үшін адам фигурасын, оның пропорциясы және пластикасы туралы білуі керек. Сонымен қатар, тігу ісінің технологиясы, костюмді құрастыру заңдылықтары және де крой мен отделканың сызықтары туралы білуі керек.
Конструктор – сызулар мен пішім бөліктерін дайындайды.
Технолог – сызуларға байланысты киімдерді дайындау ретін жасайды.
Кез-келген модельердің жұмысы келесі формуладан басталады: «Кім үшін – не үшін – неден»
Алжапқыш – киімді лас болудан қорғану үшін қолданылады. Осыдан алжапқыштың формасы мен материалы жасалатын жұмысқа байланысты болады. Мысалы жұмыс жасайтын зауыттың дәнекерлеуіші үшін алжапқыш мықты және айтарлықтай жабық формада болуы тиіс. Мұндай алжапқыштарды теріден немесе брезенттен тігеді.
Ал үй жұмысы үшін және оқушылар үшін де алжапқышты әр түрлі формада және де кружевадан, лентадан, тесьмадан, вышивканы қолдану арқылы жасауға болады. Ол үшін табиғи матаны (мақта, лен) қолданған дұрыс. Олар ауа жіберетін, гигроскопиялық, санитарлы-гигиеналық талаптарға сай болып келеді.
Алжапқыштың сызықтарын өзгерту барысында бір нәрсені есте ұстау керек: ол бөлшектердің формасы әр түрлі болмауы тиіс. Егер де алжапқыштың төменгі жағы жартылай шеңберлі, үшбұрышты немесе тік төртбұрышты формада болатын болса, онда қалталары немесе кеудесі де сондайформада болуы тиіс.
Модельдеу ережесі.[1]
Егер де алжапқыш қатты матадан тігілетін болса, онда өңдеуді бір түсті ету керек.
Негізгі матаның суреті ашық түсті және ірі болған сайын, оның өңдеуі ұсақ болуы керек.
Ашық түсті маталарды аздап ашық, ақ, қара немесе сұр түспен байланыстыру керек.
Өңіашықтүссізматалардыашықөңдеуменжасағандұрыс.
Практикалық жұмыс
Тапсырма: Алжапқыштың моделін дайындау.
Практикалық жұмыс орындамас бұрын, қайшымен және матамен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік техникасы ережесімен таныс болуымыз керек.
Матамен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік техникасының ережесі:
Инелерді белгілі бір жерде сақтау
сынық немесе датт инелер мен түйреуіштерді қолданбау;
Инемен тек қайып тігу
Қайшыларды қаптарында сақтау;
Жіпті тіспен үзбей, қайшымен қию керек;
1. М 1 : 4 алжапқыштың лекаласын қолдана отырып, қағазға алжапқыштың контурлық сызығын сызу керек.
- Таңдалған модель бойынша болашақ алжапқышқа модельдік сызықтарды жүргізіңдер.
- Алжапқыштың жаңа моделінің үлгісін жасаңдар
- Алынған үлгіні матаға қойып, екі қабатқа бүктелген арқау жіп бойынша қайырып, оң бетін теріс қаратып, алынған үлгіні мата бетіне орналастыр.
5.Үлгінің контурын жүргізіңдер. Тігуге артық сызықтар беріп, бұйымды пішіңдер.
6.Төс бөлігін, жанындағы қалта сызықтары мен алжапқыштың төменгі бөлігін қайырыңдар.
7. Төс пен қалтаға тесьманы тігіңдер, тесьмадан аспа бау жасаңдар
- Алжапқыштың төменгі жағына қалтаны тігіңдер.
9. Белбеудіпішіңдер (матағатүсіріңдер), қиықшеттерібіржақбеттеорналатындайетіп, ұзындығыбойыншаекіқайырыңдар. Көктеңдер.
10.Бел сызығыбойыншаалжапқыштыңтөменгіжағынақымтырмажасаңдар. Алжапқыштың ортасынасәйкес, белбеудіорналастырыңдар. Белгілеп, тігігіңдер.
11. Көктегенжіптіалып, үтіктеңдер
- Дайын алжапқышты шақтап көреміз. Жіберілген қателерге түзетулер енгіземіз.
13. Сабақты қорыту, бекіту кезеңі
14. Жұмысты бағалау
15. Үй тапсырмасы: Бұйым бөліктерін біріктіріп, қол тігісімен тігу.
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |