|
|
Автоматты атыс қаруларының дамуы тарихы
Сабақтың мақсаты: оқушыларға Қ.Р Қ.К-нің атыс қарулары жөнінде мағлұмат беру, алған білімдерін өз ббетімен қолдана алуына жағдай жасау;
Дамытушылық: әрбір оқушының үш деңгейлік тапсырмаларды біртіндеп орындауына жағдай жасау арқылы оның қабілетіне сәйкес жеке құзырлығын дамыту;
Тәрбиелілік: өз бетінше дербес жеке жұмыс жасауға, жауапкершілікті сезіне білуге, нәтижеге жету үшін білім бәсекесіне түсуге, өзіндік шығармашылық ізденімпаздыққа, ерінбей еңбек етуге, Отаныны қорғауға деген патриоттық сезімге тәрбиелеу.
Сабақтың мазмұны: І-ІІІ кезеңдік тапсырмалар.
Сабақтың әдіс-тәсілдері:
І кезеңде – сұрақ –жауап
ІІ кезеңде – а) оқулықпен өз бетімен іздену әдісі
ә) дискуссия
б) практикаға бекіту әдісі
ІІІ кезеңде – үш деңгейлік тапсырмаларды өз бетімен біртіндеп орындату арқылы бағалау әдісі.
4.Формасы
І кезеңде – фронтальды, жеке
ІІ кезеңде – а) топтық
ә) фронтальды
б) ұжымдық
ІІІ кезеңде – жеке
5. Көрнекіліктер:
І кезеңде – жұмыс дәптері, тақтадағы ашық журнал
ІІ кезеңде – а) оқулықтар, слайдтар
ә) оқулық, жұмыс дәптері
б) оқулық, жұмыс дәптері, тақта,бор
ІІІ кезеңде – жеке жұмиыс дәптері, тақтадағы ашық журнал, мұғалім мен оқушының жеке журналдары.
Сабақтың өту барысы:
І кезеңде: а) ұйымдастыру
ә) үй тапсырмасын тексеру, тақтадағы ашық журналға белгілеу;
б) «Көпір» тапсырмасын тексеру
ІІ кезеңде – оқушылардың топта өз бетімен жұмыс дәптерінде белгіленген жетелеуші тапсырмаларға оқулықтан жауап іздеуі.Мұғалімнің тақтадағы «ашық журналына» баға түрінде тіркеуі.
ІІІ кезеңде – дұрыс орындалған деңгейлік тапсырмаларды мұғалімнің тексеруінен кейін оқушылардың өзіне тақтадағы ашық журналға белгілеп отыру,жинаған алғашқы ұпайларын қорыту, қалған тапсырмаларды үйге орындап келуге беру.Үш деңгеййлік тапсырмасын толық орындаған оқушыға төртінші деңгейлік олимпиядалық н/е ғылыми жобадан фрагмент тапсырмаларын беру.
Оқытудың үш өлшемдік әдістемелік жүйесі педтехнологиясының талаптары бойынша құрылған тапсырмалар жиынтығы.
Сабақ тақырыбы: Автоматты атыс қаруларының даму тарихы және Калашников автоматы мен пулеметі.
Мұғалімнің есінЕ |
Оқушыларға берілетін тапсырмалар |
|||
|
І ұйымдастыру кезеңі |
|||
Бұл «Көпір» тапсырмаларын оқушылар үйден орындап, бүгінгі сабаққа дайындалып келеді. |
№ |
Қарудың ұрыстық қасиеті |
ТОЗ-8 |
ТОЗ-12 |
1 2 3
4 5 6
7 |
Калибрі,мм Салмағы,кг Оқтың бастапқы жылдамдлығы Ату жылдамдығы,мин/рет Көздеу қашықтығы,м Оқтың алысқа ұшу қашықтығы,м Оқтың қиратқыш күші,м |
5,6 3,12
310 10-12 250
1250 800
|
5,6 3,5
310 10-12 250
1500 800 |
|
|
ІІ кезең.Топтық жұмыс.Жаңа сабақты өз бетімен меңгеру |
|||
Теориясы «Білу» (кім? Не? Қашан? Қайда? Не істеді? Сұрақтары қатыстырылған тапсырма болуы керек) |
Калашников автоматы неге арналған? 5,45 мм жетілдіріәлген Калашников автоматы жауынгердің дербес қаруы, ол қарсыластың тірі күшін жою мен атыс құралдарын құртуға арналған. Автоматтың(пулеметтің) авторы кім? Оның қысқаша өмірбаянын баянда? |
|||
Практикасы: «Қолдану» қарапайым тапсырмалар болуы керек |
Автоматтың негізгі бөліктері:ұңғы қорабының қақпағы, газ поршеньді, бекітпе жақтауы, бекітпе, қайтармалы механизм, ұңғы жабуы бар газ түтігі, соққы-ағытқыш механизм, оқжатар, жалпы сөндіргіш, жабдығы мен пенал,сүмбі, сүңгі-пышақ, құндақ, ұңғы қорабы, көздеу аспаптары, тапанша сабы. |
|||
Практика: «Баға беру»(сен қалай ойлайсың? Не істер едің сұрақтары қатыстырылған) |
Сендер қалай ойлайсыңдар, автомат (атыс қару) бізге күнделікті өмірде керек пе, әлде тек қана соғыс жағдайда ғана пайдаланған дұрыс па?Жауабы: негізінде атыс қаруы соғыс кезінде жаудың тірі күшін жоюға арналған. |
|||
|
ІІІ бағалау кезеңі(жеке жұмыс)деңгейлік тапсырмалар орындалып,балл жинаңдар. |
|||
Теориясы: «Білу»(кім? Не? Қашан? Не істеді?) Практикасы: «Қолдану» |
1-деңгей. 1. 5,45 АК жауынгердің қандай қаруы болып есептеледі?Ж: 5,45АК жауынгердің жеке қару болып есптеледі. 2 Калашниковке қару құрастырғандарды ата.Ж: Мосин, Шпатин, Диктерев,Симионов 3 1947 ж автоматты ойлап құрастырған кім? Ж: М.Т.Калашников 1949 ж дүниеге келген. 4 АК-і құрастыруда көмек бергендерді ата. Ж: Милащук, Тестов, Кусайын,Кравченко,Медведь |
|||
|
Оқулықтың 183-бетіндегі кестемен жұмыс |
|||
|
2-деңгей (5 балл+4 балл-9 балл) |
|||
Теориясы: «Түсіну»(неге? Себебі? Неліктен?) |
|
М.Т.Калашников 1919 ж Алтай аймағы,Курья ауылында дүниеге келді.
1937 ж матай станциясына келіп жұмыс жасайды.
1938 ж Матайдан әскерге аттанады.
1941 ж соғыста жараланып,госпитальде «АК-47» сызбасын жасады.
«АК-47» -ның шығарылуына А.Қойшығұлов қолдау жасады.
- 1942-1947 ж Депо бастығы өзі аттас Калашников «АК-47»жасауға Милашус,Тестов, Кусайын, Кравченко,Медведь көмектесті.
- 1949 ж І дәрежелі Сталиндік сыйлық алады.1949-1990 ж дейін 55-70 мемлекетте автомат шығарылады.
- Қарудың 150-ден астам түрін ойлап тауып,оның 17 түрі қазір қолданыста.
- Ак-47-нің тарихы туралы американдық ғалым Э.К.Изек кітап жазды.
- Еңбегі бағаланып екі мәрте Социолистік Еңбек Ері,11 астам орден,медальдармен,15-тен аса ғылыми еңбегі жарық көрді.
Теориясы: «Түсіну»неге? Себебі? Неліктен? Сұрақтары қатыстырылған тапсырмалар болуы керек |
Автоматтың автоматтық әрекеті неге негізделген?Автоматтың автоматтық әректеті ұңғы арасынан газ камерасына бөлінетін оқ-дәрі газдарының қуаты пайдалануға негізделген.Себебі ату кезінде оқтың соңынан ілескен оқ-дәрі газдарының бір бөлігі ұңғы қабырғасындағы саңылау арқылы газ камерасына ұмтылады, газ прошенінің алдыңғы қабырғасына қысым түсіп,поршень мен бекітпе жақтауы бар бекітпені артқы орынға итеріп тастайды. |
|||
Теориясы: «Талдау» (салыстыр,айырмашылығы неде?) |
№ |
Сипаттама |
АК-47 |
РПК-74 |
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 |
Ұңғы калибрі,мм Нақты атыс қашықтығы м Атудың көздеуші қашықтығы Тура атыс қашықтығы,м А) кеуделік фигура Б) жүгіруші фигура Шоғырланған атыс қашықтығы,м А)жер үстіндегі нысаналар бойынша ұшақтар мен парашютшілерге 6 атыс қарқыны,ату/мин Ұрыстың ату жылдамдығы, ату/мин Жарақталған оқжатар мен қосқандағы салмағы,кг Сүңгі пышақ салмағы,гр Оқжатардың сыйымдылығы, патрон Оқтың ұшу алыстығы,м Оқтың бастапқы жылдамдығы,м/с |
5,45
500
1000
440625
1000
600
3,6
490
30
3150 900 |
5,45
600
1000
460640
1000
600
3,6
-
45
3150 960 |
|
Теориясы: «Жинақтау»(қорытынды шығару, сызба, сөзжұмбақ құрастыр) |
Автоматтың түрлері: І Калашников автоматының түрлері:
ІІ АК және РПК оқжатарымен қосқандағы салмағы:
|
|||
Теориясы: «Талдау»(салыстыр айырмашылығы неде?) |
|
|||
Пркатикасы: «Қолдану»(өзгертілген жағдайдағы тапсырмалар болуы керек) |
|
|||
Теориясы: «Жинақтау» (қорытынды шығар,сызба,сөзжұмбақ құрастыр деген сияқты тапсырмалар болуы керек) |
Генерал-лейтенант М.Т.Калашников: «Қазақстан – менің екінші Отаным»
|
|||
|
Автоматтың негізгі бөліктері мен механизмдері:
|
|||
Практикасы: «Баға беру» (Сен қалай ойлайсың? Не істер едің? сұрақтары қатыстырылған) |
Сен қалай ойлайсың?
|
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |