Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Сауда, Жәрмеңке


Сауда, Жәрмеңке

Тақырыбы: Сауда, Жәрмеңке

Оқушыларға берілетін тапсырмалар
І кезең. Ұйымдастыру кезеңі
«Көпір тапсырмала
ры»: (Жаңа тақырыпқа қажет болған өткен материалдардың қайталау тапсырмаларын үйден орындап кел.)
1. Тиісті сөздерді бос орынға қойып сөйлемдерді толықтыр
1.1. Қазақтар қандай елдермен сауда – саттық байланыс жасады? 
Жауабы: ..............., Қытай, .............  ..................... хандықтары.
1.2. Қазақстанның  .....................,  Қостанай, ....................... қалалары шаруалардың қоныс аударуы  барысында пайда болды.
1.3. Қазақтардың саудаға шығарған негізгі өнімі не?
 Жауабы: ..............  және ..............  өнімдері
 
ІІ кезең. Жаңа тақырыпты өз бетіңмен меңгеріп көр. (Төмендегі жетелеуші тапсырмалар арқылы)
 
Теориясы: «Білу» 
(Кім? Не? Қашан? Қайда? Не істеді?)
2. Саған мына деректер таныс па?
2.1. Саудадағы қазақтардың баламалы эквиваленті не болды?
Жауабы: .........................
2.2. ХІХ ғасырдың екінші жартысынан бастап қазақ өлкесіндегі сауда – саттықтың қандай түрлері пайда болды?
 Жауабы: .........   ............................., тұрақты, ................................
2.3. 1848 жылғы Қоянды жәрмеңкесінің негізін қалаушы кім? 
Жауабы:  Тобыл губерниясындағы ...................... қаласының тұрғыны, көпес – .....................
3. Кім жылдам әрі тез?
3.1.   1900 жылы қазақ өлкесінде ............. жәрмеңке болды.
3Теориясы: «Түсіну» (Неліктен? Себебі? Не үшін? Неге?)
4. Бос орынға тиісті сөздер жазып, толықтыр
Теориясы: «Талдау» (салыстыр, ерекшелігі неде? т.б. және ең бастысын бөліп шығар)
5. Семантикалық карта. «+» белгісімен белгіле.
 
  Жәрмеңкелер
Уезд,
облыстар Қоянды- Ботов Константинов –Еленов Петров Ойыл Қарқара Жаркент Әулиеата Шар Темір Тайыншакөл
Павлодар
Атбасар
Семей
Ақмола
Сырдария
Қарқаралы
Орал
Верный
 
Теориясы: «Жинақтау» (Қорытынды шығар, анықтама бер, мазмұнды жүйеле, кесте, сызба, сөзжұмбақ, ребус, т.б. құрастыр.)
6. Фишбон. Төмендегі схеманы толтыр.
                                                           Сауда сипатының өзгеру себебі
 
 
                                                                       Дәлелдер
Практикасы: «Баға беру» (Сен қалай ойлайсың? Не істер едің?)
7. ХІХғ-ХХғ.бас. Қазақстанда көлік қатынасы жақсы дамыды. Сен қалай ойлайсың, су жолы Қазақстанда кең тарады ма?
Менің ойымша .................................................................................................................................
ІІІ кезең Деңгейлік тапсырмаларды біртіндеп орындап, балл жинаңдар.
І деңгей. (5 балл)
Теориясы: «Білу» 
(Кім? Не? Қашан? Қайда? Не істеді?) 1.Тиісті сөздерді орындарына қойып, сөйлемдерді толықтыр
1. Көпестер арасындағы танымал саудагерлер: .............................., Жетікұлы, .............................., Мақыпұлы
2. Қытай аумағындағы ......... Шұғышақ, .................., Үрімші, ................ қалаларында жүргізілді.
3. Сиыр малын өсіретін негізгі айиақтар: ...................., Торғай, ...................., Орал облыстары
4. 1890 жылы Қоянды жәрмеңкесінде 1 шіркеу, ..............................,  42 тұрғын үй,  ...................... болды.
Практикасы: «Қолдану»
(ІІ кезеңдегі қолдану үлгісі бойынша)
2. Сандар сөйлейді.
1. 1745 жылы – ................................................................................................................................
2. ХІХ ғ. 60жылдарынан бастап – .................................................................................................
......................................................................................................................................................
3. 1883 жылы – ...............................................................................................................................
ІІ деңгей. (5 балл + 4 балл = 9 балл)
Теориясы: «Түсіну» (Неліктен? Себебі? Не үшін? Неге?)
3. Себептерін анықтап бос торшаларға жауаптарын жаз.
 
Теориясы: «Талдау» (салыстыр, ерекшелігі неде? т.б. және ең бастысын бөліп шығар)
4. Жәрмеңкенің тарихтағы маңызды орны
 
Практикасы: «Қолдану» (өзгертілген жағдайда)
5. Ірі қалалардың бір жылдық сауда айналымы. Сәйкестіктерін тап.
Петропавл                                             0,9 млн
Омбы                                                     3,5 млн
Семей                                                     4 млн
Қостанай                                                1,5 млн
ІІІ деңгей.  (5 балл + 4 балл + 3 балл = 12 балл)
Теориясы: «Жинақтау» (Қорытынды шығар, анықтама бер, мазмұнды жүйеле, кесте, сызба, сөзжұмбақ, ребус, т.б. құрастыр.)
6. Сөзжұмбақ «Сауда»
1. Орыс көпестері жылқыға қарағанда қай малға сұранысты күшейтті?
2. 1890-1927жж есімі бүкіл қазаққа танымал болған әйгілі әнші
3. ХІХ ғ. ІІ жарт.  ірі сауда орталығының бірі
4. Қай қалада консулдық мекемелер ашылды?
5. Гурьев пен Астрахан арасындағы параходтар қай теңіз арқылы қатынап тұрды?
 
Практикасы: «Қолдану» (қарапайым тапсырмалар)
7. Жәрмеңкелерге әкелінетін тауарларды үш  топқа бөліп жаз.

Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Суретті ашу, құру, сақтау және түрлендіру.
Өсімдік мүшелері.
Ауқымды компьютерлік желі. Электрондық пошта
Қуат
Сақтардың тұрмысы мен шаруашылығы
Алғашқы саяхатшылар
Сақтардың тұрмысы мен шаруашылығы
Көсемшенің түрленуі
Жобаны талдау
Құрамы. Алу жолдары
Бөлім: Уроки / Тарих | Көрсетілім: 5247 | Қосты: NA | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык