Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Түрлі-түсті карандаштар


Түрлі-түсті карандаштар

Тақырыбы: Түрлі-түсті карандаштар

Суретшілер шығармашылығындағы пейзаж.
Мақсаты:
Білімділігі:Оқушыларды карандаштармен жұмыс істеу тәсілін үйрету.Әр түрлі бояу құралдарының өзгешелік қасиеттерін пайымдауға баулу.Суретшілер шығармашылығымен танысу.
Дамытушылығы:суретшілер мамандығына қызығушылығын арттырып ,шығармашылық қабілетін дамыту.
Тәрбиелігі:Оқушыларды ізденімпаздыққа тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыс:Әдебиет.
Көрнекілігі:мультимидия,интерактивті тақта,суретшілер фотолары,тірек сызбалары.
Түрі:Жаңа білімді қалыптастыру тестіу
Әдісі:Баяндау,сұрақ-жауап,талдау,тест жұптық көрнекіліктер.
Сабақ барысы:1/Ұйымдастыру бөлімі
2/оқушыларды түгендеу
3/құрал-саймандар тексеру
4/оқушылар зейіндерін сабаққа аудару
Эпостық жырларға иллюстатция жасау тақырыбына үйге берілген суреттерін тексеріп,халық ауыз әдебиетіндегі эпостық жырларды жатқа айтқызу (Қобыланды батыр ,ер төстік,т.б жырлар)Халық ел қорғайтын хас батырларды қастерлеп,оларға өлең жырлар арнаған .Міне осындай ақын жазушылардың шығарған өлең жырларын жазушының жазған роман әңгімелер мен халық ауыз ертегілеріне салынған суретті иллюстатция деп атаймыз.
-Иллюстратцияларды салған кім?
-Әрине суретшілер.Енді оқушылар біз қандай суретшілерді білеміз.
1)Кіріспе бөлім.Модульге тақырыпқа ену
Сөйлеу бөлімі:Міне оқушылар суретшілер шығармашылығындағы пейзаж тақырыбына салынған суретті көріп отырмыз.Көптеген белгілі суретшілер сурет салуда түрлі –түсті карандаштарды пайдаланады.Түрлі-түсті карандаштардыңакварель,гуашь бояуларынан айырмашылығы оның жұмыс жасау тәсілінің қарапйым ,езілмейді.Артық жағыоып ,қағаз бетін былғамайды.Жазда пайдалануға өте ыңғайлы ,бояулары кебу үшін ,ұзақ уақыт алатын техникалық қиындықтар болмайды .Түрлі-түсті карандаштар суретшілерге ұзақ жолда тиімді.Сонымен қарат өзге техникалық құралдар тәрізді карандаштардың да өзіндік техникалық қиындықтар болады.Мысалы:олар бір-біріне қосылып түс бере алады.Түрлі-түсті карандашпен сурет салғанда беті аздап бедер қағаз пайдаланады.Өшіргішті аз пайдалануға тура келеді.Енді БЛУМ жүйесін пайдалана отырып,сабақты одан әрі жалғастырамыз. 
Блум жүйесі:1)Білу
                              2)түсіну
                                  3)қолдану
                                       4)талдау
                                             5)жинақтау 
                                                    6)қортындылау 
                                                           7)бағалау
1)Білу: Суретші шығармаларындағы түрлі-түсті карандаш пайдаланған шығармаларын талдау.
2)Түсіну:ығарма 3 топқа бөлінеді.
1)Табиғат көрінісін қағз бетіне ықшамдап бейнелеу.
2)Табиғат көрінісіндегі сюжеттік көріністі құрлымын дұрыс орналастыру.
3)Түстік бояу шешімін табу.
3)Қолдану.1/Табиғат көріністері бейнелейтін шығарма аты
2)Табиғат көріністеріне байланысты ,бояутүрлерін бейнелеуде қолданатын жаңа ұғымдар:1/Пейзаж-француз тілінде жер деген мағынаны білдіреді.
2/Акварель-субояу деген сөз.
3/Гуашь-суға аз еритін қою бояу.
4/карандаш-каратас сөзінен алынған сырты ағаштан өзегі графиттен жасалған сызу құралы.
5/Бояу –затты белгілі бір түске келтіру үшін жағылатын сыр.
6/Басты бояу түстері негізгі 
Туынды
                                                             Құрама деп аталады.
7/Натура-суретті жұмыс үстінде тікелей бақылайтын нақты обектілер
8/Этюд-бір затты салып жаттығу үшін натураға қарап салынған сурет
 
3)Машықтық жұмыс:Табиғат көріністерін кезеңдерге салу
4)Талдау.Суретшінің табиғат туралы суретіне сипаттама(бояу,ауа-райы,өзгерісі)
5)Жинақтау.Ақын жазушылардың табиғат туралы өлең шығармаларынан үзінді келтіру.Мысалы:Абай Құнанбаев.
6)Қортындылау .Балама жауаптары бар тест үлгілері
1)Негізгі түстер үшеу 
А) ия   б)жоқ
2)Табиғат аясыда жүріп сурет салу пленер деп аталады.
А)ия   б)жоқ
Таңдамалы тест
1)Ақ киімді денелі ақ сақалды
Соқыр мылқау танымас тірі жанды 
Үсті басы ақ қыра утүсі суық
Басқан жері сықырлап келіп қалды.
Авторы: а)И.ишкин   б)Абай     в)Орал Таңсықбаев
2)Табиғат көріністерін бейнелейтін көркім шығарма 
А)пейзаж
Б)пейзажист
В)сюжет
Д)этюд
Сәйкестік тестісі:дұрысын белгілейміз
1)И.Левитан а)қыс
2)Абай б)Шалкөде жайлауы
3)Ә.Қастиеев в)Алтын күз
7)Бағалау.

Соңғы жарияланған материалдар тізімі
«Қыс қызығы»
Жас суретшілер сайысы
Пейзаж жанрының өркендеуіндегі импрессионист – суретшілердің рөлі.
Бейнелеу өнері пәніне арналған орта мерзімді жоспар
Пейзаждың өркендеу тарихы
Пейзаж (табиғатты бейнелеу)
Кемпірқосақтың түсі қандай?
Қазақстан суретшілерімен танысу
Табиғат көрінісін бейнелеу
Күннің батуы
Бөлім: Уроки / Ашық сабақтар | Көрсетілім: 4141 | Қосты: NA | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык