Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Бөлім: Уроки / Ашық сабақтар |
Көрсетілім: 9320 |
|
|
|
Жамбыл – айтыс ақыны
Сабақтың тақырыбы: Жамбыл – айтыс ақыны
Сабақтың мақсаты : Айтыс туралы оқушы ойын тереңдету, Жамбыл айтыстарын сын тұрғысынан бағалай білуге үйрену, ізденімпаздықпен, шығармашылықпен жұмыс істеуге ұмтылдыру, айтыстағы бейнелі сөздерге көңіл аудару, білімдерін кеңейту; дамытушылық – оқушылардың Жамбыл айтыстары туралы білімдерін шығармашылыққа, зерттеушілікке ұштастыру, жинақтау, асыл сөз айшықтары арқылы ойлау қабілетін, тіл байлығын молайту; тәрбиелік – бір –бірінің пікірін құрметтейін, өз ойын тұжырымды жеткізе алатын, шығармашылық қабілеті жоғары дамыған Қазақстан азаматын қалыптастыру.
Сабақтың түрі : қалыптан тыс панорамалық сабақ.
Сабақтың типі : білімді жинақтау, қорытындылау.
Сабақтың формасы: топтық жұмыс
Сабақтың әдісі : оқу мен жазу арқылы сын тұрғысынан ойлауды дамыту.
Сабақтың көрнекілігі : портреттер, техникалық құрал, электронды оқулық, қанатты сөздер т.б.
Қызыл тілдің шебері
Ол- қазақтың «Гомері
Шайырлардың шайыры»
Ақындардың атасы, -
Қ. Алтынбаев
Пән аралық байланыс: ән- күй, тарих
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі.
Ой шақыру
1846 ж. Жамбыл облысы
Нағыз өлең шебері
Жапа,Ұлдан
Шапырашты Айтыс ақыны
Сүйінбай
1912ж. Балуан Шолақпен
кездескен Ұлы атасы Нағашы атасы
Ыстыбай Қанай
Ассоциация.
Осы сипаттардың бәрі Жамбылдың бойында толық болған.
Жамбыл айтыстарына тоқталу.
Жамбыл – айтыстың асқан шебері. Ол өз кезеңінің көптеген атақты ақындарымен айтысып, бірде бірінде жеңілмеген.
Жамбыл айтысқан ақындар.
Ж Шашубай
А Айкүміс
М Бөлектің қызы
Б Бөлтірік
Ы Сарбас ақын
Л Досмағанбет
Құлмамбет
1. Жамбыл мен Құлмамбет айтысынан айтыс жанрының қандай басты белгілерін байқадыңдар?
2. Жамбыл айтысының негізгі мәні, маңызы неде жатыр?
3. Құлмамбеттің ақындық шеберлігін қалай бағалар едіңдер?
4. Жамбылдан жеңілу себебі туралы не айтасыңдар?
1881 жылы Алматы облысы, Кеген ауданы
Бұл тақырып бойынша не белгілі
еді? Осы тақырыптан қандай ақпарат алдым?
1. Жамбыл Құлмамбет сияқты бір жақты, бір сарынды емес, ойлауы кең, жауабы тиянақты.
2. Жамбыл батырлық, ерлік, адамгершілік қасиеттерге сүйенеді.
3. Жамбыл өзінің руы – тайпасы көлемінде қалмай, бүкіл қазақ елінің ақындарын ту қып көтеріп, оларды өзінің рухани қазынасы дейді.
4. Ақша қатынасы мен еңбекті жоғары қояды.
5. Халықта бар «бәлекет қуу» тәсілін шебер пайдаланып, Құлмамбетке бәлекет кейпін таңып, қатты састырады.
Осы күнгі ақындар айтысы мен Жамбыл заманындағы айтыстың ерекшелігіне тоқталу. Мұхамеджан Тазабеков – айтыскер ақын. «Жамбылдың жастық шағы» көркем фильмінде бала Жамбылдың рөлін ойнаған.
Ой толғаныс.
Венн диаграммасы.
Еркін жауап. Оқушылар Жамбыл шығармашылығынан жаттаған үзінділерін оқиды.
Сэккуэй. Бес жолдан тұратын қорытынды.
1. Зат есім. Айтыс
2. Сын есім. Зат есім, Киелі өнер.
3. Етістік. Толғанады, тебіренеді, айтысады.
4. Сезіну. Айтыс – ұлттық киелі өнер.
5. Синоним.Дода.
1. Зат есім. Жамбыл
2. Сын есім. Асқақ , үздік, талантты.
3. Етістік. Айтысады, қанаттанады, жеңеді.
4. Сезіну. Жамбыл – жүрегімен тебіренген айтыс ақыны.
5. Синоним. Ақын.
Оқушылардың білімін бағалау.
Үйге тапсырма. «Ақындар айтысының алыбы» тақырыбында шығарма жазу.
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |