|
|
Баяндауыш
Шығыс Қазақстан облысы Жарма ауданы Шар қаласы «Б.Тұрсынов атындағы орта мектебі» КММ Скакова Гульмира Сатыбалдиновна - бастауыш сынып мұғалімі.
Пән қазақ тілі Сынып 3 «б» Күні 12.11.14 Барлық оқушылар -
Қатыспағаны-
Сабақтың тақырыбы
№ 37 Баяндауыш
Сілтеме Күнтізбелік жоспар, 3-сынып қазақ тілі оқулық, әдістеме.
Жалпы мақсаты Баяндауыш туралы топтастырылған ұғым қалыптастыруға мүмкіндік жасау, оқушылардың өз бетімен жұмыс жасауы арқылы теориялық ойлауын, сөйлеу тілін дамыту, оқушыларға экологиялық тәрбие беру.
Оқу нәтижелері Оқушылар сыни тұрғысынан ойлай білуге дағдыланады, өз пікірлерін айта білуге үйренеді, баяндауышты сұрақ қою арқылы таба алады, өз бетерінше жұмыс істей алады.
Әдіс-тәсілдер Жекелей, жұппен, топтық, сұрақ-жауап, талдау, жинақтау, топтау,рефлекция.
Ресурстар Оқулық, АКТ, слайд.
Сабақ кезеңдері Уақытты меңгеру 1. Мотивациялық- бағдарлау кезеңі-8-10 минут
2. Операциялық- орындаушылық кезең (оқу-танымдық, ізденім, ішінара зерттеу, проблемалық әдістер) -15-20 минут
3. Рефлексиялық- бағалау кезеңі (өзіндік бақылау- өзін-өзі бағалау әдістері) –
5-8 минут
Сабақ кезеңдері Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының
іс-әрекеті Ресурстар
Ұйымдастыру
Психологиялық дайындық. 1,2,3 Бойға жинап күш Жалқаулықты тастаймыз Жаңа сабақ бастаймыз. Оқушыларды түгендеу. Түстерге байланысты топқа бөлу 1-топ.» Қызыл, «2-топ»Жасыл», 3-топ «Сары» Оқушылар іс-қимылдар арқылы қайталап айтады.
Кезекші есеп береді.
Топ басшысын сайлады. АКТ
«Бағдарлау-мотивациялық кезең»
Тапсырманы экран арқылы көрсету. 35-жаттығу. Өлеңді түсініп оқы. Маусымдар. Қыс құнарын береді, Көктем дән себеді. Жаз баптап өсірсе, Күз жинап- тереді. Бұл сөздер нені білдіреді? Олар сөйлемнің қай мүшесіне қатысты?
Ереже: Бастауыштың ісін, қимылын білдіретін сөздерді баяндауыш дейді. Баяндауышқа не істеді? Неғылды? Қайтті ? деген сұрақтар қойылады.
Күн ретін жазу.
Көркем жазу. Б б
Қарамен жазылған сөздерге сұрақ қояды.
Ережені оқып, танысады. Мысал келтіреді. АКТ оқулық
ІІ: «Операциялық- орындаушылық кезең»
36-жаттығу. Өлеңді оқып көшіріп жазу. Тырс-тырс! Жаңбыр кеп жауды, Тамшылар тамады. Тырс-тырс! Жапырақ жылайды, Жардан су құлайды. Қарамен жазылған сөздердің астын сыз, сұрақ қой.Бұл сөздер сөйлемнің қай мүшесіне қатысты екенін сызып көрсет.
25-жаттығу. Өлеңді көшіріп жазу. Төсегіне күн жатты, Жердің бетін түн жапты. Маужырады шың-құздар, Көзін ашты жұлдыздар. Жылқы жусап далада, Қой ұйықтады қорада. 1-оқушы тақтада орындайды. Қалғандары орындарында. Баяндауышты табады, қай сөзбен байланысты екенін сызбамен көрсетеді.
Оқулық
Ойын. «Тауып айт»
37-жаттығу. Топтық жұмыс. Аңдар Құстар Оқушы Су берілген сөздерге қимылды білдіретін сөздерді тауып айт. Қимылды білдіретін сөздерді айтады.
Оқулық
Сергіту сәті.
Сергіту сәті Оқушылар сергіту сәтін қимылдар арқылы көрсетеді АКТ
Жұптық жұмыс.
Ойлан, тап. 1.Берілгені: аа, ққ, ыы, мм, тт а) арбаға жегілген көлікке кигізілетін зат; қамыт ә) бас киім. тымақ 2. Берілгені: ққ,ыы,лл,шш а) нағыз былық; шылық ә) болаттан істелген өткір жүзді; қылыш
Жұппен ақылдаса отырып орындайды. Экраннан көрсету
«Рефлексиялық – бағалау» кезеңі 39-жаттығу. Сөзжұмбақ шешу.
Сөздік диктант.
Дөңгелек, бұршақ, үзеңгі,жапырақ, жидек, қайық, жұмбақ, жолбарыс, тыйым.қоңырау, қайың. Сөзжұмбақ шешеді.
Жеке жұмыс. Сөздік диктант жазады. Оқулық
Қорытынды Венн диаграммасы
Бастауыш Баяндауыш Топтық жұмыс. 2-жұлдыз, 1 тілек
Рефлексия Мен---------түсіндім.
Маған ------------ұнады.
Маған қызықты.---------------
Үйге тапсырма 38-жаттығу. 69-бет Ереже жаттау.68-бет Оқушылар күнделіктеріне үй тапсырмасын жазып алады.
Бағалау. Оқушыларды бағалау парағы, жиынтық бағалау. Өзін-өзі бағалау парағы.
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |