Орта мерзімді жоспар
5 - сынып
Мақсатым: Оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдерді қолдана отырып тақырып бойынша сөйлеу тілін дамыту. Тізбектелген сабақтардың жиыны аяқталғанда оқушының бойында қалыптасатын білім, білік, дағдыны бақылау.
Сабақтың тақырыбы, мерзімі Оқып-үйренудің негізгі мақсаты мен міндеттері.
Оқытуда қолданыла
тын әдіс-тәсілдер Қалыптасатын дағды Негізгі дереккөздері
(ресурстар) Күтілетін нәтиже
Unit 4. 1.Omar likes English. Мақсаты: Оқушыларды жай осы шақты (Present Simple)сөйлемде қолдануға үйрету
Міндеті:
-пәндердің атауын және күнделікті күн тәртібіне байланысты жаңа сөздермен таныстыру
-ауыз екі сөйлеуді дамыту. - Миға шабуыл
- Жеке, жұппен жұмыс
- Күрделі сұрақ
- Диалогтық оқыту
- Рефлексия - Формативті бағалау
- Бағалау критерийлері арқылы бағалау
- Рефлексия жазу
- Өзін-өзі, өзгені бағалау
- Оқулық 5-сынып авт. Аяпова;
- Up Beat ‘’Longman’’
- Грамматикалық кесте (Present Simple)
- Стикер
- Грам. үлестірме кеспелері
- Бағалау критериі жазылған кесте
- Рефлексия парағы - Тақырып бойынша сұрақ қоюды және жауап беруді біледі, түсінеді, оқи алады.
- Өзін және өзгені бағалай алады
- Тақырыпты өмірмен байланыстыра алады
- Өз бетінше мәлімет іздей алады
2.A day in my life. Мақсаты: Presenлt Simple шағының 3 жақта He/She/It-пен қолданылуын түсіндіру
Міндеті:
-жаңа лексикалық бірліктермен таныстыру,
-төрт дағдыда қолдана білу
-үндемес оқушыны сөйлету. - Үй тапсырмасын сұрау «Таудың ұшар басына шығу»ойыны
- Миға шабуыл (білу)
- Интерпретация (түсіну)
- Мәтіндегі жаңа лексикалық бірліктерді және грамматиканы тауып, сызып оқу(қолдану)
- Вен диаграммасы (екі мәтіндегі іс әрекетті салыстыру) (талдау)
- Сергіту сәті «Көзге жаттығу»
- Грамматикалық диктант (жинақтау)
- «Шатастырылған логикалық баулар» әдісі
- Алдын ала берілген критерий бойынша бағалау - Фомативті бағалау
- Бағалау критерийлері арқылы бағалау
- Топтық жұмыс
- Рефлексия жазу
- Сыни тұрғыдан ойлау
- Оқулық 5-сынып авт. Аяпова;
- Up Beat ‘’Longman’’
- Грамматикалық кесте (Present Simple)
- Стикер
- «Көзге жаттығу» Power Point презентация
- Мәтін
- Грам. үлестірме кеспелері
- Бағалау критериі жазылған кесте
- А 3 парағы
- Маркер
- Рефлексия парағы - Миға шабуыл арқылы грамматикамен және жаңа лексикалық бірліктермен танысады.
- Оқушы грамматикалық кестені өзі құрады.
- Мысал келтіре алады.
- Мәтінмен жұмыс жасай алады, сын тұрғысынан ойлай алады.
- Көшбасшы анықталады.
- Сабаққа қатыспаған оқушы болмайды.
- Бағаға көңілі толады.
3.Omar’s day. Мақсаты:
Сыни турғыдан ойлауға үйрету
Міндеті:
-ауыз екі сөйлеу тілін дамыту.
-грамматиканы бекіту. - Үй тапсырмасын сұрау
- «Ой қозғау» әдісі.АКТ қолдану (презентация)
- Диалог әдісі
- Сергіту сәті. Би «Penguin dance»
- Жуан және жіңішке сұрақтар.
- Үй тапсырмасы «Ата-ананың бір күндік өмірі жайында жазып келу. -Фомативті бағалау
-Бағалау критерийлері арқылы ұпай жинауға дағдыланады
-Топтық жұмыс
-Сыни тұрғыдан ойлау
-Рефлексия жазу
- Оқулық 5-сынып авт. Аяпова;
- Up Beat ‘’Longman’’
- Стикер
- Презентация
- Бейнежазба Youtube«Penguin dance »
- Бағалау критериі жазылған кесте
- Рефлексия парағы - Өздігінен ізденеді
- Бірін- бірі бағалай алады
- Сұрақ қоя біледі.
- Сабаққа қатыспаған оқушы болмайды.
- Бағаға көңілі толады.
4.Working day of my parents. Мақсаты: зерттеу жұмыстарын жүргізе білуге үйрету
Міндеті:
-тарау бойынша алған білімдерін жинақтау, бағалау.
- Постер жасау
- Презентация
- Тест алу
- Рефлексия «Инсерт» әдісі -Бағалау критерийлері арқылы ұпай жинауға дағдыланады
-Топтық жұмыс
-Рефлексия жазу
-Сыни тұрғыдан ойлау
-Жиынтық бағалау
- Оқулық 5-сынып авт. Аяпова;
- Up Beat ‘’Longman’’
- Стикер
- Топқа бөлудің суреттері «логикалық тізбек»
- А 2 ватман
- Суреттер
- Бағалау критериі жазылған кесте
- Рефлексия парағы - Оқушы топта жұмыс жасай алады, топтағы орны анықталады.
- Тарау бойынша ойын жинақтап, логикалық бір ізділікті сақтай отырып өзінің, достарының және ата-анасының өмірі жайлы жаза алады, мәтінді оқиды, түсінеді, сұрайды және әңгімелеп бере алады.
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Бөлім: Материалы / Орта мерзімді сабақ жоспары |
Көрсетілім: 11520 |
|
|
|
Орта мерзімді жоспар 5 - сынып, ағылшын тілі
5 - сынып
Мақсатым: Оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдерді қолдана отырып тақырып бойынша сөйлеу тілін дамыту. Тізбектелген сабақтардың жиыны аяқталғанда оқушының бойында қалыптасатын білім, білік, дағдыны бақылау.
Сабақтың тақырыбы, мерзімі Оқып-үйренудің негізгі мақсаты мен міндеттері.
Оқытуда қолданыла
тын әдіс-тәсілдер Қалыптасатын дағды Негізгі дереккөздері
(ресурстар) Күтілетін нәтиже
Unit 4. 1.Omar likes English. Мақсаты: Оқушыларды жай осы шақты (Present Simple)сөйлемде қолдануға үйрету
Міндеті:
-пәндердің атауын және күнделікті күн тәртібіне байланысты жаңа сөздермен таныстыру
-ауыз екі сөйлеуді дамыту. - Миға шабуыл
- Жеке, жұппен жұмыс
- Күрделі сұрақ
- Диалогтық оқыту
- Рефлексия - Формативті бағалау
- Бағалау критерийлері арқылы бағалау
- Рефлексия жазу
- Өзін-өзі, өзгені бағалау
- Оқулық 5-сынып авт. Аяпова;
- Up Beat ‘’Longman’’
- Грамматикалық кесте (Present Simple)
- Стикер
- Грам. үлестірме кеспелері
- Бағалау критериі жазылған кесте
- Рефлексия парағы - Тақырып бойынша сұрақ қоюды және жауап беруді біледі, түсінеді, оқи алады.
- Өзін және өзгені бағалай алады
- Тақырыпты өмірмен байланыстыра алады
- Өз бетінше мәлімет іздей алады
2.A day in my life. Мақсаты: Presenлt Simple шағының 3 жақта He/She/It-пен қолданылуын түсіндіру
Міндеті:
-жаңа лексикалық бірліктермен таныстыру,
-төрт дағдыда қолдана білу
-үндемес оқушыны сөйлету. - Үй тапсырмасын сұрау «Таудың ұшар басына шығу»ойыны
- Миға шабуыл (білу)
- Интерпретация (түсіну)
- Мәтіндегі жаңа лексикалық бірліктерді және грамматиканы тауып, сызып оқу(қолдану)
- Вен диаграммасы (екі мәтіндегі іс әрекетті салыстыру) (талдау)
- Сергіту сәті «Көзге жаттығу»
- Грамматикалық диктант (жинақтау)
- «Шатастырылған логикалық баулар» әдісі
- Алдын ала берілген критерий бойынша бағалау - Фомативті бағалау
- Бағалау критерийлері арқылы бағалау
- Топтық жұмыс
- Рефлексия жазу
- Сыни тұрғыдан ойлау
- Оқулық 5-сынып авт. Аяпова;
- Up Beat ‘’Longman’’
- Грамматикалық кесте (Present Simple)
- Стикер
- «Көзге жаттығу» Power Point презентация
- Мәтін
- Грам. үлестірме кеспелері
- Бағалау критериі жазылған кесте
- А 3 парағы
- Маркер
- Рефлексия парағы - Миға шабуыл арқылы грамматикамен және жаңа лексикалық бірліктермен танысады.
- Оқушы грамматикалық кестені өзі құрады.
- Мысал келтіре алады.
- Мәтінмен жұмыс жасай алады, сын тұрғысынан ойлай алады.
- Көшбасшы анықталады.
- Сабаққа қатыспаған оқушы болмайды.
- Бағаға көңілі толады.
3.Omar’s day. Мақсаты:
Сыни турғыдан ойлауға үйрету
Міндеті:
-ауыз екі сөйлеу тілін дамыту.
-грамматиканы бекіту. - Үй тапсырмасын сұрау
- «Ой қозғау» әдісі.АКТ қолдану (презентация)
- Диалог әдісі
- Сергіту сәті. Би «Penguin dance»
- Жуан және жіңішке сұрақтар.
- Үй тапсырмасы «Ата-ананың бір күндік өмірі жайында жазып келу. -Фомативті бағалау
-Бағалау критерийлері арқылы ұпай жинауға дағдыланады
-Топтық жұмыс
-Сыни тұрғыдан ойлау
-Рефлексия жазу
- Оқулық 5-сынып авт. Аяпова;
- Up Beat ‘’Longman’’
- Стикер
- Презентация
- Бейнежазба Youtube«Penguin dance »
- Бағалау критериі жазылған кесте
- Рефлексия парағы - Өздігінен ізденеді
- Бірін- бірі бағалай алады
- Сұрақ қоя біледі.
- Сабаққа қатыспаған оқушы болмайды.
- Бағаға көңілі толады.
4.Working day of my parents. Мақсаты: зерттеу жұмыстарын жүргізе білуге үйрету
Міндеті:
-тарау бойынша алған білімдерін жинақтау, бағалау.
- Постер жасау
- Презентация
- Тест алу
- Рефлексия «Инсерт» әдісі -Бағалау критерийлері арқылы ұпай жинауға дағдыланады
-Топтық жұмыс
-Рефлексия жазу
-Сыни тұрғыдан ойлау
-Жиынтық бағалау
- Оқулық 5-сынып авт. Аяпова;
- Up Beat ‘’Longman’’
- Стикер
- Топқа бөлудің суреттері «логикалық тізбек»
- А 2 ватман
- Суреттер
- Бағалау критериі жазылған кесте
- Рефлексия парағы - Оқушы топта жұмыс жасай алады, топтағы орны анықталады.
- Тарау бойынша ойын жинақтап, логикалық бір ізділікті сақтай отырып өзінің, достарының және ата-анасының өмірі жайлы жаза алады, мәтінді оқиды, түсінеді, сұрайды және әңгімелеп бере алады.
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Автор Оспанәлі Гүлнара Арысбекқызы
№54 мектеп-лицей, Астана қ.
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
Авторлық бағдарлама |
Коучинг жоспарлары |
Мектеп әкімшілігі |
Мектептен тыс мекемелер |
Сыныптан тыс жұмыс |
Оқушымен жұмыс |
Тәрбие сағаты |
Ата-аналармен жұмыс |
Қосымша жинақтар |
Бастауыш сыныпқа арналған ашық сабақтар |
Қазақ тілінен ашық сабақтар |
Әдебиеттен ашық сабақтар |
Открытие уроки по русскому языку |
Уроки литературы |
Ағылшын тілінен ашық сабақтар |
Биологиядан ашық сабақтар |
Химиядан ашық сабақтар |
Физикадан ашық сабақтар |
Математикадан ашық сабақтар |
Информатикадан ашық сабақтар |
Тарихтан ашық сабақтар |
Географиядан ашық сабақтар |
Адам және қоғам пәнінен ашық сабақтар |
Психологиядан ашық сабақтар |
АӘД пәнінен ашық сабақтар |
Өзін-өзі тану пәнінен ашық сабақтар |
Құқықтан ашық сабақтар |
Экономикадан ашық сабақтар |
Музыкадан ашық сабақтар |
Технологиядан ашық сабақтар |
Дене шынықтыру пәнінен ашық сабақтар |
Сызу сурет пәндерінен ашық сабақтар |