|
|
Себеп бағыныңқылы сабақтас
Күні: 19.02.2015 жыл
Сынып: 8а,ә
Сабақтың атауы |
Себеп бағыныңқылы сабақтас |
||||||
Сілтеме |
8-сынып оқулығы, қазақ тілі (Ш.К.Бектұров), мұғалімдерге арналған нұсқаулық; |
||||||
Жалпы мақсаттар |
Құрмалас сөйлемнің құрамына кіретін себеп бағыныңқылы сабақтас құрмалас сөйлемнің жасалу ерекшелігін және өзіне тән қасиеттерін меңгерту. |
||||||
Оқыту нәтижелері |
· Құрмалас сөйлемнің ерекшілігін ескере отырып, сабақтас құрмалас екенін ажыратады. · Басыңқысы мен бағыныңқы сыңарын ажырата алады. · Басыңқы сыңарынан бағыныңқы сыңарына сұрақ қою арқылы себеп бағыныңқылы сабақтасты ажырата алады. · Жасалу ерекшелігін біледі. |
||||||
Негізгі идеялар |
ü Оқушылардың ерекшелігін ескере отырып, сабақты топтық және жұптық, жеке жұмыс жасау арқылы меңгерту. ü Оқушылардың қызықтыратын стратегиялар арқылы сыни ойлауға, өздігінен шешім қабылдауға, өзін-өзі оқытуға итермелеу. ü Өзіне деген сенімінін жоғалтауға ықпал ету ü «Қателік» кез-келген істің ажырамас бөлігі екенін түсіндіру |
||||||
Тапсырма |
1. Топқа бөлу 2. «Көкпар» талқылау құралы 3. Кітаппен жұмыс 4. «Аударыспақ» талқылау құралы 5. «Жамбы ату» талқылау құралы 6. Кері байланысты толтыру 7. Критериалды бағалау |
||||||
|
Мұғалімнің жазбалары
|
||||||
Сабақ кезеңдері |
Керек жабдық-тар |
Оқыту модулі |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Уа-қыты
|
Оқушылар-дың іс-әрекеті |
Уақы-ты |
|
Сабақтың тақырыбын ашу |
Асық салынған дорба
|
ОЖӘТ ОБЖК
|
Оқушыларды асықтар арқылы топқа бөлу. Бір сөйлем арқылы тақырыпты ашу.
|
1 мин |
Оқушылар алған асықтарының түстеріне қарай топқа бөлінеді. Сөйлемді анықтап, тақырыпты ашады. |
1 мин |
|
Тақырыптың ерекшеліктерін «Көкпар» талқылау құралы арқылы түсіндіруге жол ашу |
Постер, түрлі-түсті қаламдар
|
СТОҮ ОЖӘТ ОҮБ ОБЖК АКТ
|
Себеп бағының-қылы сабақтастың жасалу жолын түсіндіру (қосымша) |
2мин |
Оқушылар берілген сөздерге сөйлем құрап, бағыныңқы сыңарына сұрақ қояды (қосымша) |
10 мин |
|
Қалыптасқан түсінікті арқылы жаттығу орындау және «Аударыс-пақ» талқылау құралымен сөздерді жеке өзі қолдану |
Оқулық, қалам, дәптер, екі орындық |
ОЖӘТ ОБЖК СТОҮ |
Оқушыларға оқулықтағы 193-жатты-ғуды орын-дату. «Аударыс-пақ» талқылау құралы арқылы білімін қолданады (қосымша) |
1мин |
Оқушылар берілген жат-тығуды орындайды. Екіден шығып «аударыс-паққа» қатысады |
9мин |
|
«Жамбы ату» талқылау құралы арқылы тақырыпқа жан-жақты талдау жасау |
Үлестірме қағаздар немесе слайдтар
|
СТО ОЖӘТ АКТ ОБК
|
Стратегия арқылы тақырыпты әр қырынан қарастыруға жол ашу (қосымша) |
1мин |
Оқушыларға берілген тапсырманы жеке шешуге тырысады (қосымша) |
7мин |
|
Сабақ туралы 4 сөйлем және кері байланыс арқылы білімді жинақтау |
Асықтың әр қыры бейнелен-ген суреттер |
ОЖӘТ ОБК ТЖДБО |
Сабақ туралы 4 сөйлеммен пікір білдіру. Оқушыларға толтыру үлгісін түсіндіру |
1мин |
Оқушылар берілген тапсырманы, кері байланысты белгіленген уақытта орындайды |
3мин |
|
Бағалау |
Критерийлер жазылған парақша-лар және бағалау парақтары |
ОБ ОБК СТО |
Топты және жеке оқушыларды бағалату |
2мин |
Топтың лидерлері топты және жеке оқушыларды бағалайды (топпен ақылдаса отырып) |
6 мин |
|
Сабақ уақыты 45 минут |
9 мин |
36 мин |
|||||
Қосымша
- Оқушыларға бүгі-көк, шігі-қара,тәйкісі-сары,алшысы-қызыл түске боялған асықтарды үлестіре отырып, 4 топқа бөлу.
Топқа бөлінген оқушыларға мына сөйлемді ұсынып, тақырыпты ашу. «Асықтар әр түрлі түске боялғандықтан, біз 4 топқа бөліндік» деген сөйлемді талқылау арқылы тақырыпты анықтаймыз.
- «Көкпар» талқылау құралы арқылы себеп бағыныңқылы сабақтастың жасалу жолын анықтау. Себеп бағыныңқылы сабақтастың 4 түрлі жасалу жолы ұсынылады. Әр қосымшаларды бағыныңқы сыңарының баяндауышына жалғау арқылы 4 топ өзінше сөйлем құрап, бағыныңқы сыңарына сұрақ қойып,талдайды. Жасалу ерекшелігін ескереді және түсіндіреді.
- «Аударыспақ» талқылау құралы оқушылардың тілін дамыту мен сөз тапқыштығына негізделген. Ортаға қарама-қарсы орындыққа екі оқушы отырады. Бірінші оқушы себеп бағыныңқы сабақтастың бірінші сыңарын айтады, екінші оқушы екінші сыңарын айтып толықтырады. Келесі де керісінше қайталайды. Екі оқушының бірі сөз таппай қалғанша осылай 4-5 сөйлемге дейін жалғастырады. Екінші сыңарын не болмаса біріші сыңарына сөз таппай қалған оқушы орынын босатып, қалған оқушы жеңімпаз болады. Болмаса екеуі тең түсуі мүмкін.
- «Жамбы ату» талқалау құралы арқылы оқушы жеке жұмыс жасайды. Берілген сөйлемдердің қалай жасалғанын айтып түсіндіреді.
- Бәйбіше жанымды сығып бара жатқан соң, мені ашу кернеп кетті. (Б.Майлин)
- Бәкен де ауылдық кеңеске мүше болып өткендіктен, бұл ойларын жарыққа шығарады деп ойлап еді.
- Сабақтың өтуіне байланысты пікір ретінде 4 сөйлем құрап оқиды. Сөйлем тек себеп бағыныңқылы сабақтастан болу керек.
Асықтың төрт жағы бейнеленген кері байланысқа оқушылар өз жазбаларын түсіреді.
- Оқушылар критерилер арқылы жеке және топты бағалайды.
Үй тапсырмасын беру. Сыртына үй тапсырмасы жазылған тәттіні үлестіріп шығу.
Оқушыны бағалау критерилері (қазақ т)
Критерилер
|
Дискрипторлар |
Ортақ балл |
А критериі ТЕОРИЯ
|
0. Төмендегінің ешқайсынын жауап бермейді. 1. Жасалу жолын білмейді. 2. Жасалу жолын біледі. 3. Жасалу жолын жартылай біледі. 4. Жасалу жолық толық біледі. 5. Жасалу жолын біледі, оны іске асыруға пайдаланады. |
|
В критериі ПРАКТИКА
|
0. Төмендегінің ешқайсы емес 1. Берілген жаттығуларды орындамайды 2. Берілген жаттығуларды орындайды 3. Берілген жаттығуларды жартылай орындайды 4. Берілген жаттығуларды толық орындайды 5. Берілген жаттығуларды толық орындайды, кез-келген жағдайда білімін пайдаланады. |
|
С критериі АНАЛИЗ,СИНТЕЗ
|
0 . Төмендегінің ешқайсысы емес. 1. Сөздерді талдай алмайды. 2. Сөздердің біреуін ғана талдайды 3. Сөздерді жартылай ғана талдайды 4. Сөздерді толық талдайды. 5. Сөздерді толық талдайды және басқалардан айырмашылығын біледі |
|
D критериі ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ
|
0. Төмендегінің ешқайсысы емес 1. Берілген тапсырманы орындамайды. 2. Тапсырманы орындауы нашар 3. Тапсырманы шала орындайды 4. Тапсырманы толық орындайды. 5. Тапсырманы толық орындайды, шығармашылығы жоғары |
Бекітілді: _____________________________
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |