|
|
«Білімді, өнерлі баламыз.»
Сабақтың мақсаты: Балалардың жыл бойы алған білімдерін тиянақтау, білгендерін ортаға салуып қорытындылау. Берілген тапсырманы өз беттерімен орындап,жауыпкершілікті сезінуді тәрбиелеу.
Сабақты ұйымдастыру:
Таңғы шеңбер
Кел, балалар, күлейік!
Күлкіменен түлейік!
Қабақ түйген не керек?
Көңілді боп жүрейік!
Балалар орындарына отырады. Есік қағылып қонақ келеді.
Т:- Балалар, бізге бүгін қонаққа үлпілдек келіпті.Қане , амандасып алайық.
-Саламатсыз ба,Үлпілдек?
-Саламатсыздар ма, балалар?Мен сендер мектепке дайындалып жатыр дегесін көмек сұрай келдім.Көмектесе аласыздар ма?
-
Ү: -Мен де оқушы болғым келеді, сол үшін мектепке барып едім мені
мектепке қабылдамады.
Т-Балалар, Үлпілдекті неге мектепке қабылдамады екен? Қалай ойлайсыздар?
Б:-
Ү:-Маған тапсырмалар беріп еді , ол тапсырмаларды білімді , өнерлі сіздерге алып келдім.
Т: -Балалар, Үлпілдектің тапсырмаларын орындауға дайынсыздар ма?
Б: -
Ү: -Балалар , сендер қандай сабақтар оқыдыңдар?
Б: -Ү: -Олай болса, бірінші тапсырма: сауат ашу, тіл дамыту, көркем әдебиетке байланысты болмақ.
1-тапсырма. Балдырған сөзі тақтаға ілінеді.
- Тақтага ілінген сөзді оқып шық.
- Дыбыстық талдау жаса.
- Осы сөздегі әріптерді пайдаланып,сөздер құра.
- Балдырған б/б туралы көркем сөздер.
2-тапсырма. Тақтаға «ШИЕ» ж/е «ДОП» суреттері ілінеді.
- Сөздерді жаздыру, буынға бөлдіру.
- Осы екі сөзге сөйлем ойлату.
- Сызбаға түсіру. (Сөйлем бас әріппен басталып, нүктемен аяқталады.)
- «ШИЕ», « ДОП» туралы өлең жолдары.
Балалар Үлпілдекке арнап тақпақ оқиды.
Сергіту сәті: Мысығым –ау, мысығым.
Бетін жуған пысығым.
Піш-піш десем келе ғой,
Мияу деп дыбыс бере ғой.
Ү: -Балалар , сендерге көп-көп рахмет! Сауат ашу, тіл дамыту, көркем әдебиет дегендерді енді түсіндім. Ал, сендер математика сабағына қалайсыңдар?
3-тапсырма. Математика.
- Ауладағы жануарлар мен құстарды санап, мысалдарды орында.
- Ананасты кемелерге орналастыр.
- Көбелектерге көмектес.
Ү:- Тамаша, балалар! Жарайсыңдар!
Тағы қандай өнерлерің бар?
Т : -Үлпілдек, балалар сурет салып, жапсыру тәсілдерін жақсы меңгергеді.
4-тапсырма: Жапсыру ж/е сурет.
«КӨКТЕМГІ ТАБИҒАТ»
Жұмыс соңында балалар «ОТАН» «ТУҒАН ЖЕР» туралы мақал-мәтел айтып, жасаған жұмыстары туралы әңгімелейді.
Үлпілдек қуанып ,балаларға «Рахмет!» айтып, мектепке асығыс кетеді.
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |