Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Сиқырлы жолдар.


Сиқырлы жолдар.

Сиқырлы жолдар.

Тақырыбы : Сиқырлы жолдар.

Мақсаты: Балалардыңқарапайым математикалық ұғымдарын толықтыру, ұзын- қысқа заттарды, үлкен- кіші ,бір және көп деген ұғымдарды қалыптастыру. Геометриялық пішіндер , түстерді ажыратуға арналған ойын – жаттығулар арқылы қисын ойлау қаблеттерін дамыту.  

 Билингвальді компонент :Длинный – ұзын, короткий – қысқа.

 

Іс-әрекет кезеңдері

 

Тәрбиешінің іс-әрекеті

 

Балалардың іс-әрекеті

 

Мотивациялық – танымдық

 

 

 Шаттық шеңбер

«Күн шуағы»

Күлімде күн күлімде,

Бүлдіршіндер қуансын.

Жарқырап күн ашылды,

Айналаға нұр шашылды.

Қайырлы күн, біз- көңілді баламыз!

Қайырлы күн, біз – сүйкімді баламыз!

Айтқан тілді аламыз

Достарымды көргенде

Қуана қарсы аламыз.

Сәлем!, Сәлем!, Сәлем!

 

 

 Балалар шаттық шеңберге тұрып бір – біріне қарап жаттығуды қайталайды

Ұйымдастырушылық – ізденушілік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жұмбақ.

Қалқиып екі құлағы,

Елеңдеп қорқып тұрады  

 

Тәрбиеші:- Балалар бізге қояндар қонаққа келіпті, қояндар жолдың бойымен секіріп келеді.

Кәне қояндардың түсін айтыңдаршы қандай?

 

Тәрбиеші:-Ал балалар алдарыңда екі жол жатыр, кәне салыстырайық

 

 

Тәрбиеші:- Ал біздің ақ қоян қандай жолмен секіріп келді?, түсі қандай?

 

Тәрбиеші:- Ал біздің көк қоян қандай жолмен секіріп келді?, түсі қандай?

 

Салыстыру әдісі

Тәрбиеші: Балалар қараңдаршы кәне сластырып көрейік қай қоян бірінші келді?

Себебі неде?

 

Ойын: «Сиқырлы жолдар»

 

 

Д/о «Сәбіздерді салыстыр»

 

 

Тәрбиеші- Қояндар қонаққа келді кәне қояндарға кім тақпақ айтып береді?

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту сәті:

Қ/ о «Түлкі мен қояндар»

 

 

Тәрбиеші: - Балалар біз қандай сандарды білеміз?

 

«Кім көп біледі?» ойыны.

Санамақ айту.

 

Тәрбиеші:- Балалар қандай ақылды балаларсыңдар, бәрін біледі екенсіңдер. Енді пішіндер туралы не біледі екенсіңдер?

 

Тақтамен жұмыс.

 

Пішіндердің түстері қандай?

 

 

д/о «Қоянның үйі»

 

Жауабы:

Қоян.

 

 

 

Ақ қоян, көк қоян.

 

 

 

 Жолдарды салыстырады

Ұзын жол, қысқа жол.

 

  Ұзын жол,түсі қызыл.

 

 

 

Қысқа жол, түсі сары.

 

Балалар жолдарды салыстырып, көк қоян бірінші келгенін айтады

Себебі: жол қысқа.

Жолақшаларға қояндарды орналастырып ойнайды

Сәбіздерді салыстырады.

 

Ермахан:

Ақ қоян- ау , ақ қоян

Үркек қоян, сақ қоян.

Қарша берсең қалыңға,

Қорқағым деп ат қоям.

 

 

Дарина:

 

Ұзын құлақ сұр қоян,

Естіп қалып сыбдырды.

Ойлы- қырлы жерлермен,

Ытқып- ытқып жүгірді.

 

Балалар көңілденіп ойнайды.

Бір. екі, үш.

 

Балалар санамақ айтады.

Балалардың жауабы:

Үшбұрыш, төртбұрыш, дөңгелек.

Қызыл , жасыл, сары.

Геометриялық пішіндерден қояндарға үй құрастырады.

 

 

Рефлексивно – коррегирующий

 

 

 

 Тәрбиеші:- Балалар үйді әдемі құрастырдыңдар, енді қояндар осы үйде тұрады, рахмет

Сабақты қорыту

 

 

 

 Қояндар балаларға рахмет айтып сыйлықтарын береді.

 


Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Ертегі елінде
Ойыншықтар сыры.
Геометриялық пішіндер
Қыс ғажайыптары
«1,2,3,4,5 цифрлары туралы өткенді пысықтау»
Қыс қызығы
5 санымен таныстыру
Ойыншықтар сыры
Саңырауқұлақ саясында
Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру.
Бөлім: Уроки / Балабақша | Көрсетілім: 4448 | Қосты: NA | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык