|
|
Қайталау
Тараудың тақырыбы: « Қайталау»
Тараудың мақсаты:
20,100,1000 көлеміндегі сандарды есептеу білігін жетілдіру және есептеудің қолайлы тәсілдерін,қосу мен азайтудың қасиеттерін қолдану;Үш таңбалы сандардың құрылуын,жазылуын,оқылуын және оларды салыстыруды,қосу мен азайту амалдарының орындалу ретінің ережелерін (тәртібін) қайталау;
Шамалар туралы білімді қайталау,шамаларды түрлендіру және оларға амалдар қолдану білігін жетілдір;Теңдеулерді шешу алгоритмі білімін, 2,3,4-ке көбейту және бөлудің кестелік жағдайларының құрылу тәсілдерін,көпбұрыштың периметрін табу тәсілдері туралы білімдерін қайталау;
Теңдеу құру арқылы есептерді шығару білігін,сандық және әріпті өрнектерді құру және олардың мәндерін табу білігін,қарапайым және құрама есептерді арифметикалық тәсілмен шығару,геометриялық фигураларды ажырату,оларды салу білігін жетілдіру,дамыту.
Тараудың міндеттері:
- Берілген есептерді шығара білу білігін жетілдіру
- Үш таңбалы сандарды разрядтық қосылғыштарға жіктеу,үш таңбалы сандарды жазу және оқу,үш қосылғыштың қосындысын табуға арналған құрама есептерді шығару,1000 көлеміндегі сандарды ауызша есептеу тәсілдері білігін жетілдіру,дамыту.
- Математикалық материалға алгоритмдік ұйғарымдар мен ережелерді,үлгілерді қолдану,математикалық терминдер мен символдарды қолданып,өз ой,пікірін ауызша және жазбаша түрде анық әрі нақты жеткізу білігін қалыптастыру.
Тарауды оқыту барысында күтілетін нәтиже:
- Бірлесіп жұмыс жасайды,бір-бірін қолдауға тәрбиеленеді;
- Қосу мен азайтудың өзара байланысын негізге ала отырып,үш таңбалы сандарды ауызша есептеу тәсілдерін,қалдықты табуға арналған құрама есептерді шығара білу дағдылары қалыптасады.
Келісемін: Бекітемін:
Оқу ісінің меңгерушісі: Қ.Ыбыраева Мектеп директоры: А.Ұлықманова
«------» --------------2014ж «------» --------------2014ж
Математика пәні 3 « ә» сынып
Орта мерзімді жоспар
Тараудың тақырыбы: « Бір таңбалы сандарды көбейту және бөлудің сәйкес жағдайлары»
Тараудың мақсаты:
Көбейту мен бөлу амалдарының құрылу тәсілдерін,салыстырудың қарапайым әдістері негізінде «Аудан» ұғымын қалыптастыру.
0-ге,1-ге көбейтілетін жағдайлармен және нөлді санға бөлу,санды нөлге бөлудің мүмкін еместігі туралы таныстыру;Санды өрнектерді құру,жазу,олардың мәндерін табу,көбейту мен бөлу амалдарына байланысты есептерді шығара білу біліктілігін жетілдіру;
Көбейту амалындағы белгісіз компоненттерді және белгісіз бөлгіш,бөлінгішті табу ережелерімен,көбейту, амалы бар теңдеулерді шешу алгоритмімен, бөлужақшасы бар және жақшасыз өрнектердегі амалдардың орындалу реті ережесімен таныстыру.
Тараудың міндеттері:
- Көбейтудің және бөлудің компоненттерін және олардың арасындағы тәуелділікті қайталау.Көбейту амалына байланысты есептерді шығару,салыстыру қатар қою,қорытынды жасау,көбейтудің ауыстырымдылық қасиетін пайдалана білу мәтіндік есептерді шығара білу және есептеу дағдыларын жетілдіру.
- Өзара кері амалдарды білу негізінде белгісіз бөлінгіш пен бөлгішті табуға арналған теңдеулерді шешуді үйрету.
- Зейінін,жадын,математикалық тілін дамыту.
Тарауды оқыту барысында күтілетін нәтиже:
- Көбейту мен бөлу амалдарының құрылу тәсілдерін,салыстырудың қарапайым әдістері негізінде «Аудан» ұғымын біледі.
- 0-ге,1-ге көбейтілетін жағдайлармен және нөлді санға бөлу,санды нөлге бөлудің мүмкін еместігі туралы таныстыру;Санды өрнектерді құру,жазу,олардың мәндерін табу,көбейту мен бөлу амалдарына байланысты есептерді шығарып,орындапй алады.
- Көбейту амалындағы белгісіз компоненттерді және белгісіз бөлгіш,бөлінгішті табу ережелерімен,көбейту, амалы бар теңдеулерді шешу алгоритмімен, жақшасы бар және жақшасыз өрнектердегі амалдардың орындалу реті ережесін пайдалана алады.
Келісемін: Бекітемін:
Оқу ісінің меңгерушісі: Қ.Ыбыраева Мектеп директоры: А.Ұлықманова
«------» --------------2014ж «------» --------------2014ж
Математика пәні 3 « ә» сынып
Орта мерзімді жоспар
Тараудың тақырыбы: « Кестелік көбейту және бөлу»
Тараудың мақсаты:
2-ге,3-ке,4-ке,5-ке,6-ға көбейту және бөлу кестесін құрастыру принципімен таныстыру;
Тең бөліктерге бөлу,санның үштен бір бөлігін табу үшін 3-ке көбейту мен бөлу кестесін пайдалануға,4-тен бір бөлігін табу үшін 4-ке көбейту және бөлу кестесін пайдалана білу білігін қалыптастыру;
Санның бөлігі ұғымын және оны табу,бөлігі бойынша санды табуға арналған қарапайым есептерді шығару білігін қалыптастыру;
Тараудың міндеттері:
- Қосындыны табуға арналған жанама есептерді шығару білігін, «жарты» ұғымын қалыптастыру,логикалық ойлауды,салыстыру,қатар қоя білуді дамыту.
- Пәнге деген қызығушылығын арттыру,дербестікке,белсенділікке,жауапкершілікке тәрбиелеу;
- Теңдеудің көмегімен қарапайым есептерді шығару,орындалған амал нәтижелерін тексеру білігін,1000 көлемінде есептеу дағдыларын дамыту
Тарауды оқыту барысында күтілетін нәтиже:
- 2-ге,3-ке,4-ке,5-ке,6-ға көбейту және бөлу кестесін біледі.
- Тең бөліктерге бөлу,санның үштен бір бөлігін табу үшін 3-ке көбейту мен бөлу кестесін пайдалануға,4-тен бір бөлігін табу үшін 4-ке көбейту және бөлу кестесін пайдалана алады.
- Санның бөлігі ұғымын және оны табу,бөлігі бойынша санды табуға арналған қарапайым есептерді шығару білігін орындай алады.
Келісемін: Бекітемін:
Оқу ісінің меңгерушісі: Қ.Ыбыраева Мектеп директоры: А.Ұлықманова
«------» --------------2014ж «------» --------------2014ж
Математика пәні 3 « ә» сынып
Орта мерзімді жоспар
ІІ тоқсан
Тараудың тақырыбы: « Кестелік көбейту және бөлу»
Тараудың мақсаты:
Қалдықпен бөлуді орындау және тексеру жасау біліктерін қалыптастыру.
Жақшалы,жақшасыз өрнектердегі амалдардың орындалу тәртібі ережесімен,тік төртбұрыштың периметрін табудың екі тәсілімен ,санға көбейту жәнге бөлу кестесін құрастыру,аудан бірліктері:1м2,1дм2,1см2-мен таныстыру.
Фигуралардың ауданын табу тәсілімен,еселік салыстыру ұғымымен таныстыру.Палетканы пайдалануды үйрету.
Тараудың міндеттері:
- Сандық өрнектердің мәндерін табу,есептеу дағдыларын,құрама есептерді шығару,талдау,қорытындылау біліктілігін жетілдіру.
- Берілген ереже бойынша фигуралардың ауданын табу білігін қалыптастыру.
- Математикалық мәтінмен жұмыс жасай білу білігін қалыптастыру.
- Натурал сандарды еселік салыстыру ұғымын енгізу.
Тарауды оқыту барысында күтілетін нәтиже:
- Қалдықпен бөлуді орындау және тексеру жасау біліктері қалыптасады.
- Жақшалы,жақшасыз өрнектердегі амалдардың орындалу тәртібі ережесімен,тік төртбұрыштың периметрін табудың екі тәсілімен ,санға көбейту жәнге бөлу кестесін құрастыру,аудан бірліктері:1м2,1дм2,1см2-мен танысып,өз беттерімен орындауға дағдыланады.
- Фигуралардың ауданын таба алады,еселік салыстыру ұғымы туралы түсінік қалыптасады.
- Палетканы қолданып біледі.
Келісемін: Бекітемін:
Оқу ісінің меңгерушісі: Қ.Ыбыраева Мектеп директоры: А.Ұлықманова
«------» --------------2014ж «------» --------------2014ж
Математика пәні 3 « ә» сынып
Орта мерзімді жоспар
Тараудың тақырыбы: « 1000 көлеміндегі сандарды жазбаша қосу және азайту»
Тараудың мақсаты:
Шамалармен таныстыру.Шамалар арасындағы тәуелділікке берілген есептерді шығару,үш таңбалы сандарды қосу мен азайтудың ауызша тәсілдерін білу,разрядтан аттамай қосу мен азайтудың жазбаша тәсілдерін пайдалану білігін қалыптастыру.
Бағасы,саны,құны,мөлшері шамалары арасындағы тәуелділікке байланысты есептердің жаңа түрімен таныстыру.
Геометриялық фигураларды белгілеуге қызмет ететін латынның бас әрітерінің жазылуымен таныстыру.Үш таңбалы сандарды қосу мен азайтудың жазбаша тәсілдерін үйрету(разрядттан аттау)
Тараудың міндеттері:
- Шама ұғымын қалыптастыру,шамалармен жұмыс кезіндегі есептеу білігін бекіту.
- Бірнеше бірлікке кемітуге,бірнеше есе арттыруға,екі қосылғыштың қосындысын табуға арналған құрама есептерді шығару білігін жетілдіру.
- Құрылымы күрделі әріпті өрнектердің мәндерін табу білігін бекіту.
- 3 амалдан тұратын сандық өрнектерді есептеп шығару техникасын дамыту.
- 462+476,938-476 түріндегі үш таңбалы сандарды қосу мен азайтудың жазбаша тәсілдерін үйрету.
Тарауды оқыту барысында күтілетін нәтиже:
- Шамалар арасындағы тәуелділікке берілген есептерді шығара алу,үш таңбалы сандарды қосу мен азайтудың ауызша тәсілдерін білу,разрядтан аттамай қосу мен азайтудың жазбаша тәсілдерін пайдалана біледі.
- Бағасы,саны,құны,мөлшері шамалары арасындағы тәуелділікке байланысты есептерді шығарып,орындай алады.
- Геометриялық фигураларды белгілеуге қызмет ететін латынның бас әрітерінің жазылуын есте сақтайды.
- Үш таңбалы сандарды қосу мен азайтудың жазбаша тәсілдерін (разрядттан аттау)орындай алады.
Келісемін: Бекітемін:
Оқу ісінің меңгерушісі: Қ.Ыбыраева Мектеп директоры: А.Ұлықманова
«------» --------------2014ж «------» --------------2014ж
Математика пәні 3 « ә» сынып Орта мерзімді жоспар
ІІІ тоқсан
Тараудың тақырыбы: «100 көлеміндегі сандарды ауызша және бөлу тәсілдері»
Тараудың мақсаты:
Ондықтар мен бірліктерді бір таңбалы санға көбейту ,бөлуді,қалдықпен бөлуді ,оны тексеруді,таңдап алынған өлшем бойынша сыйылымдылықтарды өлшеу және салыстырудың жаңа тәсілін үйрену.
10-ға,100-ге көбейтуге,бөлуге үйрету.Ұзындық бірлігі-миллиметрмен және ұзындық бірліктері арасындағыжәне аудан бірліктері арасындағы арақатынастармен: 1м2=100дм2 ,1дм2=100см2 ,1см2=100мм2 ,1а=100м2 ,санның кубы ұғымдарымен ,тура теңдіктердің қасиеттері негізінде қарапайым теңдеулерді шешу , қосындыны санға бөлу ережесімен ,қолайлы қосылғыштарға жіктеу арқылы екі таңбалы санды бір таңбалы санға бөлу,үш таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту тәсілдерімен таныстыру.
Фигуралардың көлемдерін салыстыру,табуға үйрету.Қосындыны санға көбейту,разрядтық қосылғыштарға жіктеу арқылы екі таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту білігін қалыптастыру.
Тараудың міндеттері:
- Ондықтар мен жүздіктерді бір таңбалы санға көбейту,бөлу ,натурал сандарды көбейтудің ауыстырымдылық,терімділік қасиеттерін қолдану, фигуралардың көлемдерін салыстыру,әр түрлі есептерді шығару шамалармен амалдарды орындау,қосындыны санға көбейту, разрядтық қосылғыштарға жіктеу арқылы екі таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту білігін қалыптастыру.
- Санның квадраты мен кубын табу білігін қалыптастыру.
Тарауды оқыту барысында күтілетін нәтиже:
- Ондықтар мен бірліктерді бір таңбалы санға көбейту ,бөлуді,қалдықпен бөлуді ,оны тексеруді,таңдап алынған өлшем бойынша сыйылымдылықтарды өлшеу және салыстыруды біледі.
- 10-ға,100-ге көбейтуге,бөлуге үйрету.Ұзындық бірлігі-миллиметрмен және ұзындық бірліктері арасындағыжәне аудан бірліктері арасындағы арақатынастармен: 1м2=100дм2 ,1дм2=100см2 ,1см2=100мм2 ,1а=100м2 ,санның кубы ұғымдарымен ,тура теңдіктердің қасиеттері негізінде қарапайым теңдеулерді шешу , қосындыны санға бөлу ережесімен ,қолайлы қосылғыштарға жіктеу арқылы екі таңбалы санды бір таңбалы санға бөлу,үш таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту тәсілдерін пайдалана біледі.
- Фигуралардың көлемдерін салыстырып,таба білу.Қосындыны санға көбейту,разрядтық қосылғыштарға жіктеу арқылы екі таңбалы санды бір таңбалы санға көбейте алады.
Келісемін: Бекітемін:
Оқу ісінің меңгерушісі: Қ.Ыбыраева Мектеп директоры: А.Ұлықманова
«------» --------------2014ж «------» --------------2014ж
Математика пәні 3 « ә» сынып
ІV тоқсан
Орта мерзімді жоспар Тараудың тақырыбы: « 1000 көлеміндегі сандарды көбейтудің және бөлудің жазбаша тәсілдері.Екі таңбалы және үш таңбалы сандарды бір таңбалы сандарға көбейту және бөлу»
Тараудың мақсаты:
Екі таңбалы және үш таңбалы санды бір таңбалы санға разрядтан аттамай жазбаша көбейту,х+4х2=24түріндегі теңдеуді шешу тәсілдерімен,нөлмен аяқталатын үш таңбалы санды бір санға жазбаша бөлумен таныстыру.
Екі таңбалы,үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша бөлу тәсілімен таныстыру(84:2 түріндегі бөлу)
Жоғары разряд бірліктері сол санға бөлінбейтін үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша бөлу тәсілдерімен (126:2), бөліндінің мәнінде нөлі бар үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша бөлумен тангыстыру.
Тараудың міндеттері:
- Екі таңбалы санды бір таңбалы санға разрядтан аттамай жазбаша көбейту тәсілдері білігін жетілдіру.
- Үш таңбалы санды бір таңбалы санға разрядтан аттамай жазбаша көбейту тәсілдеріне салыстырмалы талдау жасау.
- Есептеу дағдыларын жетілдіру.
- Өтілген сабаққа деген қызығушылығын арттыру.
Тарауды оқыту барысында күтілетін нәтиже:
- Екі таңбалы және үш таңбалы санды бір таңбалы санға разрядтан аттамай жазбаша көбейту,х+4х2=24түріндегі теңдеуді шешеді тәсілдерімен,нөлмен аяқталатын үш таңбалы санды бір санға жазбаша бөлуді орындай алады.
- Екі таңбалы,үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша бөлуді біледі(84:2 түріндегі бөлу)
- Жоғары разряд бірліктері сол санға бөлінбейтін үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша бөлу тәсілдерімен (126:2), бөліндінің мәнінде нөлі бар үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша бөлуді өз беттерімен орындай алады.
- Жүктеу
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |