|
|
Үш таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту және бөлу. Өткенді пысықтау.
Сабақтың тақырыбы: Үш таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту және бөлу. Өткенді пысықтау.
Сабақтың мақсаты: Үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға көбейту және бөлу туралы білімдерін пысықтау. 3-4 амалмен орындалатын құрама есептерді шығаруға үйрету. Құрылымы күрделірек теңдеулерді шығару дағдыларын бекіту. Логикалық ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Шапшаңдыққа, алғырлыққа, тапқырлыққа тәрбиелеу.
Сабақтың барысы:
а) Ұйымдастыру кезеңі.
ә) Үй тапсырмасын тексеру
б) Жаңа сабақ
І. Қызығушылығын ояту.
«Қай қатар жылдам?» ойынын ойнау.
1.Есепте
123*2 311*2 448/4 777/7
123*3 232*2 396/3 482/2
2.Өрнектердің мәнін тап.
224/2+133 145+969/3
224/2+133*2 142*2+969/3
3.Тиісті таңбаны қой
123х3*224х2 390/3*240/2
480/2*880/4 261х3*562/2
- Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы «Үш таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту және бөлу. Өткенді пысықтау.» болмақ.
ІІ. Мағынаны ажырату.
Оқулықпен жұмыс.
1-тапсырманы ауызша орындау.
2-тапсырмадағы өрнектерді есептеу, дұрыстығын тексеру.
4-тапсырмадағы теңдеулерді шешу.
3-тапсырмадағы есепті тақтаға шығару.
Сергіту сәті.
ІІІ. Ой толғау.
Математикалық диктант.
- Тоқаш 18 теңге тұрады. 90 теңгеге осындай неше тоқаш сатып алуға болады?
- Дәуренде 100 теңге бар. Егер ол 18 теңгеден 4 тоқаш сатып алса, оған қанша теңге қайтарады?
- Дәліздің екі жағына бірдей 40 қызыл және 50 көк шардан ілінді. Бір жағына қанша шар ілінді?
- Бүгінгі сабағымызда қандай тапсырманы орындау қиын болды? Неліктен?
ІҮ. Бағалау.
Бағалау парағы арқылы бағалау
Ү. Үй тапсырмасы.
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |