|
|
Әдеби ертегілер. Қарабатыр.
Сабақ өтілетін күні: |
Ана тілі 45 минут |
4- сынып
|
Сабақ тақырыбы: |
Әдеби ертегілер. Қарабатыр. |
|
Жалпы мақсат: |
Ертегіні түсініп оқу, негізгі идеяны түсіну, ой қорытуға үйрену, шығармашылыққа жетелеу. |
|
Сілтеме: |
Ана тілі. Атамұра .2011 жыл. Ана тілін оқыту әдістемесі. |
|
Оқушылар үшін оқу нәтижелері: |
Ертегі мазмұнын түсінеді. Негізгі идеяны тауып, ой түйеді, сыни тұрғыдан ойлауға төселеді. |
|
Негізгі идеялар: |
Топқа бөліп оқу арқылы ертегі мазмұнын біледі, ертегідегі қайталанып келген сөздер арқылы туған жердің қадірін түсінеді. |
|
Сабақта қолданылатын материалдар: |
слайд, бағалау парағы, рефлексия парақтары. |
|
Оқыту әдістері: |
Power Point презентациялар. СТО стратегиялары |
|
Дерек көздері: |
Мұғалімдерге арналған нұсқаулық, интернет материалдары, 4 сыныпқа арналған Ана тілі оқулығы Атамұра 2011ж./ |
Қысқа мерзімді жоспар
Тапсырмалар: Жаңа сөздерді меңгеру. Жаңа сөздермен сөйлем құрау. Ертегі кейіпкерлерін айту. Жағымды, жағымсыз кейіпкерлерді ажырату. Постер дайындау. |
|||||||||||||||||
Ойлау деңгейлері |
Мақсаты |
Күтілетін нәтиже |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
||||||||||||
Білу |
Бұған дейінгі оқушылардың білетінін анықтау. |
Ертегіні кім жазғанын айта алады. Ертегінің түрлерін ажырата алады.Ертегіні топтастыру арқылы түсінеді. |
Қызығушылығын ояту.Топқа бөледі құстар атауымен 3 топқа бөлеміз. Қарлығаш, қарға, қаз. «Ертегі» сөзіне «Топтастыру » стратегиясын пайдаланамыз.
|
Топқа бөлініп отырады. Топ көшбасшысын тағайындайды.Үйге берілген тапсырманы топтастыру стратегиясы бойынша жасайды. Әдеби ертегі халық ертегі
Фольклорлық әдеби ертегінің жанрдың түрі авторы болады.
Шыншыл жан-жануар қиял-ғажайып |
|||||||||||||
Түсіну |
Білетіндерін әңгімелеу. |
Білетіндерін әңгімелей алады. |
Ыбырай Алтынсарин туралы видео -ролик көрсету . |
Видео роликті тамашалайды.Ыбырай Алтынсарин жайында түсінеді. |
|||||||||||||
Қолдану |
Қисынды ойлауға әкелу. |
Шығармашылық қабілетіне қарай тапсырмалар орындалады. |
Жигсо әдісін пайдаланады. 1- топ: Қарабатырдың жоғалуы. 2- топ: Қарабатырдың құстармен әңгімелесуі 3- топ: Қарабатырдың елге оралуы |
1- топ: 2- топ: 3-топ: |
|||||||||||||
Талдау |
Бұған дейінгі білімін зерделеу. |
Өз білетіндерін нақты дәлелдермен жеткізе біледі. |
Тақырыпқа сай сурет салып постер қорғайды. |
Топта сурет салады. |
|||||||||||||
Жинақтау |
Оқушыларды өз ойын жинақтап айтуға итермелеу. |
Оқушылар өз ойын жинақтап айта алады. |
Венн диаграммасы Қарабатыр қарлығаш |
Қарабатыр: Жоғалған бала,ертегі кейіпкері,өтініш айтушы,отбасын сағынуы, үйге келуі Қарлығаш: Балаға көмекші,ертегі кейіпкері,өтінішін орындаушы,қайырымдылық жасаушы,хабар беруші Ортақ қасиеті:Ертегі кейіпкері
|
|||||||||||||
Бағалау |
Ертегі желісін өз бетінше жорамалдау. |
Нақты дәлелдермен жорамалдайды. |
«Екі жұлдыз, бір тілек» кері байланыс |
Стикерге сабақ жайында өз ойларын жазады. |
Топ көшбасшысы бағалаған балаларды бағалау |
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |