|
|
Ауа құрамы
Aптa 12 |
29.11.2014ж |
Caбaқ 3 |
|
Caбaқтың тaқыpыбы: |
Ауа құрамы |
||
Pecypcтap: |
Оқулық, сулар, слайдтар, су тамшылары, |
||
Мiндeтi: |
1.Бiлiмдiлiк : Ауаның сезінуге болатындығын дәлелдей отырып, жер бетін ауа қоршағанын, тірі табиғат үшін пайдасын ашу, тәжірибе жасау арқылы көз жеткізу. 2.Дaмытyшылық : Сөздік қорын кеңейту, көз алдына елестету мүмкіндігін, өзінің ойын айтып жеткізу мүмкіндігін дамыту. 3.Тәpбиeлiк : Табиғатты қорғай білуге, аялауға, өз үлесін тигізе білетін азамат болуға тәрбиелеу. |
||
Мaқcaты: |
Ауаның құрамы туралы түсінік беру. |
||
Тaпcыpмaлap |
1-тaпcыpмa. Топпен жұмыс. Кластер құру. Динамикалық диктант 1-модуль. Oқытy мeн oқyдaғы жaңa тәciлдep. Диaлoг (тoптық әңгiмe) |
2-тaпcыpмa: Жұмбақ шешу. Мағынаны тану.Сарамандық жұмыс. 2-модуль. Cыни тұpғыдaн oйлay.
|
|
3-тaпcыpмa. Оқулықпен жұмыс. Зерттеу парақшасы. 6-модуль. Oқyшылapдың жac epeкшeлiктepiнe cәйкec oқытy жәнe oқy.
|
4- тaпcыpмa: Пікірталас.Рөлдік ойын 5-модуль. «Алтын балық пен балықшы»ертегісі.Ыстық орындық. 7-модуль. |
||
|
Cepгiтy cәтi АКТ 4-модуль. |
||
Oқy нәтижeci: |
Алған білімді жүйелеп, бірлесіп жұмыс істеу дағдысын қалыптастырды. |
||
Бaғaлay |
Қaлыптacтыpyшы бaғaлay: өзiн-өзi бaғaлay, тoптық бaғaлay, мұғaлiмнiң бaғaлayы .3-модуль |
||
Кepi бaйлaныc |
Смайлик |
||
Caбaқтың жүpici: |
||||
Мұғaлiмнің ic-әpeкeтi |
Оқушының іс-әрекеті |
|||
І.Ұйымдастыру.
. Оқушыларды түстер арқылы топқа бөлу, топ мүшелерін міндеттерімен таныстыру
ІІ.Үй тапсырмасын сұрау Мұғалімнің сұрағы: «Сусыз тіршілік жоқ» дегенді қалай түсінесіңдер Мұғалімнің нұсқауы: : Қазір осы сұрақ бойынша жеке түрде бар білгендеріңізді жазыңыздар. Кейін, жиналған мәліметтерді жұпта, одан кейін топта талқылап ұжымға жариалауға дайындаласыздар. 1.Табиғатта судың ластануы туралы білгендеріңді айтып беріңдер? Судың ластану жолдары, денсаулыққа әсері. Сызбамен жұмыс. завод Кен орындары темір жол
жуындылар өнеркәсіп
мұнай өнеркәсібі шахта
судың маңайына күл-қоқыстар төгу. * Динамикалық диктант а) Сұрақ – жауап:
III. Жаңа сабақ 1.Қызығушылығын ояту
Жер бетінде көзге көрінбейтін бір сиқыршы бар.Онымен әркім-ақ күнделікті кездесіп отырады.Сен оны көрмейсің,бірақ маңайыңда екенін сезесің.Міне,ол есікті тарс жапты.Көшемен келе жатқанда жапырақтың жұлынып түсіп, жорға- Мұғалім сөзі: балалар, ауа айналаның бәрінде бар екен дәлелдейміз. 1-тәжірибе. 2-тәжірибе. Шарды үрлеп, сонан соң оның желін шығарады. –Үрлегенде және желін шығарғанда шар қандай күйге түсті? 3-тәжірибе. Екі ұртынды ауамен толтыр да, екі саусағыңмен ұртыңды бас. Не байқадың?
Түссіз Серпімді
Иіссіз Сығылады
Қоспа Барлық жерде бар
Ауаның маңызы туралы тірек-сызба арқылы түсіндіру; -Ендеше, бүгінгі өтетін сабағымыздың тақырыбы «Ауаның құрамы» деп аталады. Мұғалімнің нұсқауы: Ауа көзге көрінбейді.Біз оны көрмейміз.Бірақ айналамызда екенін білеміз. Біз сабын көпіршіктерін ұшырғанда немесе желпуішті желпігенде ауаның қозғалысын байқай аламыз.
-Іштей оқимыз Оқушыларға кезек - кезек оқыту -Хатшы,баяндамашы,толықтырушы «мәтін бөліктерін оқыту» ойыны
Мұғалім: Ауа таза болу керек пе? Оқушы.-Иә. Сау-саламаттықпен бақытты өмір сүру үшін адамға ең алдымен таза ауа керек. Ауаны ластамау керек! Мұғалім: Адам ауаны неге ластамау керек? Адамға тыныстау үшін таза ауа керек. Ауаның құрамындағы оттегі алдымен өкпеге барады.
Әр топ мүшелері өздері үшін ауаның маңызын түсіндіру керек. 1-топ адамдардың атынан сөйлейді. 2-топ экологтардың атынан сөйлейді. 3-топ жануарлар атынан сөйлейді.
Саусақпен мұрын қысайық, Әншіге біраз ұқсайық. Әрбір сөздің дыбысын Қандай екенін ұғайық. -Сергіту сәтінде дыбыс неге дұрыс шықпады? Ауа аузымыз арқылы шығатындықтан дыбысымыз өзгереді.
Сендердің алдарыңда «Зерттеу парақшасы» жатыр.Сол арқылы оқулықтардан жауаптарды табыңыз. Әр топқа әр түрлі сұрақтар қойылған. Дайындалуға 5 мин. беріледі. Ауызша.
Дәптермен жұмыс Ауаның құрамындағы газдардың атауларын дәптерлеріне жазу. Топпен жұмыс: 1-топ: Бес жолды өлең жазу.«Ауа» туралы өлең жазу 2-топ: «Ауаны қорғандар!» тақырыбында сурет салу. 3-топ:-Ауаның құрамы қандай? Тірек –сызба салу.
Аузекі ғылыми жұмыс. «Егер мен ... болсам» Мұғалімнің нұсқауы : Ғылыми жұмыста әр бір топ өздерін «жер, су, ауа» ның орнында болып қалған жағдайда адамдар үшін қандай пайда әкелетіндігін айтып береді. 1топ. «Егер мен су болсам» Бүкіл әлемге өзімнің таза суымды беретін едім. Завод және әр түрлі кәсіпорындардан шығатын лас суларды жоғалтып, таза судың мөлшерін көбейтер едім. 2топ. «Егер мен ауа болсам» Адамдардың денсаулығы мықты болып, ұзақ өмір көруі үшін, ауаның ластауына жол бермей, таза ауа болатын едім. 3топ. «Егер мен жер болсам» Адамдар үшін қызмет етер едім. Өнімді жерлерімді өсімдіктердің саналуан түрлерін көбейткен болар едім. |
Оқушылар ынтымaқтacтық aтмocфeрacын ұйымдacтырып, психологиялық ахуалды сыныпта орнатты. Оқушылар түстер арқылы топқа бөлінді. Oқyшылap cынып epeжeciн құpaды.
Оқушылар сұрақтарға жауап алу.
Топпен орындау
Кластер қорғау
Негізгі мағынасын ашу
Мұғалімнің түсіндірмесі
Жұмбақ шешу
Оқушылар ауа туралы білетндерін топпен жұмыс жүргізу.
Тәжірибе жасау
Оқушылар түсініктемесі Топпен жұмыс
Тірек сызбамен жұмыс.
Жаңа тақырыптың негізгі мағынасын ашу.
Оқушылар іштей оқытып,ойын ойнату арқылы тақырыпты меңгерту.
Топпен жұмыс. Пікірталас.
Көрініс көрсету арқылы ауаның маңызын түсіндіру
Оқушылар сергиді
Сұрақтарға топпен жауап беру.
Дәптерге ауаның құрамындағы газдарды жазу.
Топпен жұмыс
Оқушылар өз су,ауа,жер болып адамдарға қандай пайда әкелетінін айтып ортаға салады. |
|||
IV. Сабақты қорытындылау Е) Ой толғаныс «Алтын балық және балықшы» ертегісін баяндай отырып, Ертегі кейіпкері негізінде «кейіпкермен сұхбат» өткізіледі. Мұнда бір оқушы кейіпкер, қалғандары ертегі негізінде сұрақтар қояды. Сұрақ: Сіз не үшін зәулім сарай салдырдыңыз? Жауап: Мен үлкен, әдемі, зәулім ғимараттарда түрғанды ұнатамын. Сұрақ: Сіз не себепті үлкен завод салдырдыңыз? Жауап: Бай болып өмір сүргім келді. Сұрақ: Сіз алтын балыққа тағыда жолығып қалсаңыз нені сұраған болар едіңіз? Жауап: Мен алтын балықтан тағыда, кездесіп қалсам жасыл даламды, ормандарымды, сан алуан гүлдерімді қайтарып беруін сұраған болар едім.
V.Үйге тапсырма: 1.«Кейіпкерге хат» жазасыздар. Мұнда ертек кейіпкеріне «не айтқыңыз, қандай насихат бергіңіз келеді, нені дұрыс істеді» - деген сұрақтарға жауап жазасыз. 2.Мәтінді оқып, әңгімелеу
VI.Бағалау.
|
Оқушылар ертегіні тыңдай отырып, кейіпкермен сұхбат өткізіледі.
Ыстық орындық
Үй тапсырмасын күнделіктеріне жазып алу;
Оқушылардың бағасын жинақтаған ұпай сандары бойынша мадақтаулар мен ескертулер жасай отырып бағалау |
|||
Рефлексия |
«Смайлик» |
Oқyшылap пікірлерін жазып iлeдi. |
||
Кейінгі тапсырмалар |
Мәтінді оқып,түсінгенін айту |
Деректер жинақтау |
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |