Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Геометриялық фигуралар. Көпбұрыштардың периметрі .


Геометриялық фигуралар. Көпбұрыштардың периметрі .

Геометриялық фигуралар. Көпбұрыштардың  периметрі .

Тақырыбы : Геометриялық фигуралар. Көпбұрыштардың  периметрі .

 

Мақсаты : Тұйықталған көпбұрыштардың периметрін табуды ,теңдеулерді шешу ,есептерді

                   құрастыру  және шығаруды пысықтау .

                   Оқушыларға өздеріне жұмыстар істету арқыл ой - өрісін дамыта отырып ,

                   есте сақтау қабілеттерін  қалыптастыру .

                   Ұйымшылдыққа ,іздемпаздыққа тәрбиелеу .Ұтқыр  ойға, ұтымды жауап беруге баулу .

Көрнекілігі : интерактивтік тақта , текше , геометриялық  пішіндер, оқулықтар .

 Барысы : I .Ұйымдстыру бөлімі .

                 II .Үй  тапсырмасы .              

                 III . Қайталау .

 

I . Ой қозғау . Жұмбақ шешу .

 

1 .Жоқ өзінде бас та ,қас та , мойын да .

    Ұзындығы жазылған өз бойында . (Сызғыш)

 

2 . Көпбұрыш дегеніміз не ?    ( Тұйықталған сынық сызық )

3 .Көпбұрыштардың периметрі дегеніміз не ?

  (Тұйықталған көпбұрыштардың қабырғаларының ұзындықтарының қосындысы . )

 

II . Оқулықпен жұмыс.

   2 топқа оқушыларды  бөліп , текшені пайдалана қай топтың   жұмысты бастайтынын анықтау .

 

                          1 ші топ шаршы , 2 ші топ тіктөртбұрыш .

 

1-есеп .

Тіктөртбұрыштарда жазылған сандардың қосындысы неге тең ?      (290)

Төртбұрыштарда жазылған сандардың қосындысы неге тең ?  ( 188 )

Дүниетанудың сұрағы  : 1 .План деген не ?

( Жергілікті жердің немесе заттың үстінен қарағандағы сызбасы )

2 . Тәуелсіздік алғанымызға неше жыл ? ( 20 )

Қазақ тілінің сұрағы : 1 . Сөз таптарын ата :

( Зат есім ,сын есім ,сан есім ,етістік )

2 . Сөйлемнің түрлерін ата :

( Хабарлы сөйлем , сұраулы сөйлем , лепті сөйлем )

2 - есеп :

Басқа қабырғаларын өлшемей –ақ , мына фигуралардың периметрін есептеуге болама ?

1 ,          4 см                                           а = 4 см ,  в = 1 см 5 мм

                                                               Р = 4 см+1 см 5мм +4 см +1 см 5мм

                                     1 см 5 мм                   Р = 11 см

                                2 см                     а= 3 см ,  в =2 см

3 см                                       Р = 3см +2см+3см+2см       Р = 10 см

             « Кім жылдам » ойыны .

1 , 2 , 3 , 4 , 5 сандарын пайдаланып , тігінен де , көлденең де орналастырғанда

1 топ- 10 , 2 топ - 9 сандарын шығару керек .

Бір санды 2 рет пайдалануға болмайды .

3 – есеп :

Төртбұрыштардың периметрін есептеу :

            1)   а = 4 см ,   в = 2 см    Р =  4см+2см+4см+2см ,  Р = 12 см

 

2)  а = 2см 5мм ,  Р = 2см5мм+2см5мм+2см5мм+2см5мм , Р = 10см

 

III . Сергіту сәті .

                               « Фигуралар сөйлейді »

10 см= 1дм                  1мин = 60с                                                 1 тонна = 1000кг

10дм=1м                     60мин= 1сағ                                               10ц =1тонна

1м =100см                   1 тәул= 24 сағ                                            1кг=1000г

                                      1жыл 365 ,366 тәул .

                                                 100жыл= 1ғасыр .

                                                 1мүшел =12 жыл

4 –есеп:

     а)

         Үшбұрыштың периметрі 24 см .Бірінші қабырғасының ұзындығы 6 см ,екінші

         қабырғасының ұзындығы 8 см .

         Үшінші қабырғасының ұзындығы неше сантиметр ?      

а = 6 см ,  в = 8см , с = ?                                      Р = 24 см-(6см+8см)=10 см

             С=10см

       ә) Сызба бойынша есеп құрастыр :

          а=2см , в=12см  ,с=?см

          2 см                               ? см                                 Р = 27 см-(12см+2см)=13см

            С= 13см

                                        12см

 «Әдебиеттік оқу » Суретке қарап , қай мәтіннен екенін ата:

« Әдеп »  Аян мен Арман

Арман орын бермегеніне ұялып , алмасын жей алмады .

5 –есеп:

Суретсіз -3                          ?           ? кем    Ш : 1) ( 30+7 ) +30 = 67

Суретті -? 7 арты                                                2) 37-30 = 7

                                                         

                                                                                  Ж : суретті -37 ,барлығы -67.

                                                                                         Суретсіздің беті 7- ге кем .

« Көршісін тап » ойыны

1-топ:      (791) 792 (973)                        ;       (998)  999  ( 1000 )

2- топ :    (499) 500  (501)                 ;             (881)  882  (883)

6- есеп :

458+961=1419                                           972-358=614

1000-512=488                                             654+219=873

453-167=286                                               587+162=749

Жұмбақ шебері кім ?

Айқасқан екі таяқ ,

Тұрады жоқты сұрап . ( Х )

7 есеп : Теңдеулерді шеш :

78+х=125+68                  а-750=1000-920

78+х=193                        а-750=80

Х=193-78                                              а=750+80

Х=115                                                   а=830

78+115=125+68                                    830-750=1000-920

    193=193                                            80=80

 

Тест :

1 топ :   4жүзд .4онд .6 бірл және 3бірліктің қосындысын тап :

        а) 5 онд  ;   ә) 4 жүзд .4 онд .  ;  б) ) 4жүзд .4онд .9 бірл

 

2 тап : Көпбұрыштардың қабырғалары қалай аталады ?

           а) қабырға  ;  ә)  кесінді  ;   б)  сәуле

 

Қорытынды бөлім :

Үй тапсырмасы № 3 , 6 , 7 аяқтау .

Бағалау


Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Тіктөртбұрышты параллелепипед және текше. Санның кубы.
Үшбұрыштарды шешу
Үшбұрыштар тарауын қайталау
Шаршы. Есепті әртүрлі тәсілмен шығару
Үшбұрыштар тарауын қайталау
Үшбұрыштан тұратын фигура құрастыр
Көпбұрыштың периметрі
Көпбұрыштың периметрі
Геометриялық фигуралар
Үшбұрыштың орта сызығы. 8 класс
Бөлім: Уроки / Бастауыш сынып | Көрсетілім: 8847 | Қосты: NA | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык