|
|
М.Дулатов «Бөрік» мәтіні.
Сабақтың тақырыбы: М.Дулатов «Бөрік» мәтіні.Буын 62-64 жаттығу
Сабақтың мақсаты:
1.Білімділік мақсатыОқушылардың буын туралы білімдерін қалыптастырып,жинақтау. М.Дулатов туралы түсінік беру. Оқушыларды сұрақ қою арқылы жан-жақты ойлауға үйрету.
2.Тәрбиелік мақсаты. Оқушыларды еңбекқорлыққа, білімділікке, сөз тапқырлыққа, өз ойларын еркін айтуға, ұйымшылдыққа тәрбиелеу
3.Дамытушылық мақсаты. Оқушылардың ой өрісін, сөздік қорын, тіл байлығын дамыту, мәнерлеп оқуға, сұрақтарға толық жауап беруге дағдыландыру. Сауатты жазуға машықтандыру.
Әдіс-тәсілдер: Баяндау, сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсініп оқу.
Сабақтың түрі: саяхат сабақ
Сабақтың көрнекілігі: М.Дулатовтың суреті «Бауырсақ» ертегісінің суреттері, слайд.
Сабақтың барысы:а) Ұйымдастыру кезең
Мұғалім: 1,2,3Сынып іші тып-тынышЖалқаулықты тастаймызСабақты біз бастаймыз.ә) Үй тапсырмасын сұрау1) Ә.Дүйсенбиевтің «Не деу керек» өлеңін жатқа сұрау.2) Өлеңдегі сауалдарға жауап алу.
ІІ Жаңа сабақ-Біздің бүгінгі сабағымыз ерекше болмақ. Бүгінгі «Бауырсақ» ертегісіне саяхатқа шығамыз. Ертеде шал мен кемпір болыпты. Шал кемпіріне бауырсақ пісіріп берші дейді. -Балалар, бауырсақтың суретіне қарайықшы. Бауырсақ қандай геометриялық пішіннен тұрады? ( дөңгелек, шеңбер )-Дұрыс, балалар. Бауырсақта суыту үшін терезенің алдына қояды. Бауырсақ домалап қашып кетеді. Домалап келе жатса алдынан қоян шығады. Қоян бауырсақты жегісі келеді. -Қане, балалар бауырсақты қояннан құтқарып алайық. Тапсырманы орындасақ, қоян бауырсақты жемейді.а) Жұмбақ есепті шығару арқылы жаңа тақырыпты ашу.1)Алма ағашта 5 алма 2) 5 алманың үшеуінҚандай тәтті жесе алма Досың сұрап аладыБесеуінде жеп қойсам. Айтшы сонда нешеуіҚалады онда неше алма Өз қолыңда қалады.
О 2
Б Ө
3) Көлден ұшты 7 қаз 4) Табақта 5 өрікҚайтып келді 2 қаз Қолымда 4 өрікҚонбады оның нешеуі Қосқанда барлығын Қане, кім тез шешеді. Болады неше өрік 5 9 Р І
5) Алмаға кеп күн араҚонушы еді 1 араБүгінгі 9 туысынЕртіп келді бұл араСонда бүгін алмағаКеліп қонды қанша ара10К
ә) « Бөрік» сөзіне дыбыстық талдау жасатуб) М.Дулатов туралы түсінік беру
М. Дулатов (1885-1935)
|
Өмірі Қостанай обл. Торғай өңіріндегі Сарықопа жерінде туған. |
Қызметі Ақын, қайраткер ағартушы, педогог, журналист .
|
Еңбегі «Оян қазақ», «Есеп құралы», «Азамат», «Күз». |
-«Бөрік» мәтінін оқып , түсіндіру.- Бөрік түрлерімен таныстыру-Мәтінді іштей оқыту-Мәтінді тізбектей оқытуҚоянға сәбіз теруге көмектесейік. Ол үшін сәбіздің артындағы сұрақтарға жауап беруіміз керек.
1Нұрмаш әкесінің бөрік не үшін кигісі келеді?2 Әкесінің бөркін киген Нұрмашты сипаттаңдар?3 Бекбай атай неліктен бөрікке тіл қатты?4 Өзіңнің үлкендерге ұқсағың келе ме? Неліктен?-Жақсы, балалар , бауырсақты қояннан құтқарып алдық. Бауырсақ ормаға қарай домалап кетті. Алдынан қасқыр шығып, бауырсақты жегісі келді.-Балалар бауырсақты қасқырға жегіземіз бе?-Ендеше қасқырдың тапсырмасын орындайық.
ІІ Дәптермен жұмысКүннің жадын жазу. Көркем жазу 62-жаттығуД/О «Адасқан сөздер»
- Буынға бөлінген сөздерді оқыңдар.
Алма орман қоян..-.. ..-.. ..-..
- Төмендегі сөздерді буынға бөліп, бағандағы тиісті сөздердің астына жазыңдар.Ұс-та Ас-тық ки-ікән-ші әс-кер пи-язеш-кі
- Сөз буындарының неше дыбыстан құралғанын айтыңдар. Екі дауыссыз дыбыс қатар келген сөздерді атаңдар.ІІІ Сергіту сәті Қандай суық қыс деген Қалтырады құс деген Құлақшынды кимесең Құлағыңды тістеген-Сөйтіп бауырсақты қасқырдан құтқарып алдық. Бауырсақ орманда домалып келе жатса, алдынан аю шығады. Аю бауырсақты жегісі келеді. Бауырсақты аюдан құтқарайық.
Аюдың тапсырмасы. 63-жаттығу Аюға «құлпынай теруге» көмектесейік. 1. Құлпынайдағы сөздерді буынға бөліп тиісті себетке жинауымыз керек. Бал-ға жал-быз и-ық жыл-қы дәп-тер и-ек дүр-бі қыр-ман и-іс
2. сөз буындарының неше дыбыстан құралғанын айтыңдар. Екі дауыссыз дыбыс қатар келген сөздердің атаңдар.
Бауырсақты аюдан құтқарып алдық. Бауырсақ орманда домалап келе жатса алдынан түлкі шығады. Түлкіден бауырсақты құтқарайық.64-жаттығу.Венн диограммасы
- Буынға бөлінген сөзді оқыңдар.
- Берілген сөздердің буынға бөліп, тиісті сөздердің астына орналыстырыңдар.жұмыртқа, шегіртке, ұртта, айтпа
ерт-те |
құ-мырс-қа |
Балалар сендер сабаққа жақсы қатысу арқылы бауырсақты құтқардыңдар. Балалар, бізге қонаққа келген аңдарға сыйлық сыйлайық. Қоянға не сыйлаймыз, қоян нені жақсы көреді? -Сәбіз -Қасқырға не сыйлаймыз? -Ет -Аюға не сыйлаймыз? -Бал -Түлкіге не сыйлаймыз? -ірімшік ІV Сабақты қорыту -Біз бүгін қандай тақырыппен таныстық? -Бөрік -Бөріктің қандай түрлері бар? V Үйге тапсырма: -«Бөрік» мәтінін оқып келу VІ Бағалау Күніміз ашық болсын Түніміз тыныш болсын Ауамыз таза болсын Даламыз гүлге толсын Бәріміз аман-сау болайық.
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
|
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |