Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Үш таңбалы санға көбейту және бөлу


Үш таңбалы санға көбейту және бөлу

Сабақтың тақырыбы: Үш таңбалы санға көбейту және бөлу

Сабақтың  мақсаты:   Оқушыларға  үш таңбалы  санды  көбейту және  бөлуді  меңгерту.Тапсырмаларды орындау  арқылы  логикалық  ойлау қабілеттерін  арттыру.Шапшаңдыққа  топтық  есеп  шығару  арқылы  ұйымшылдыққа  тәрбиелеу.
Түрі:   Аралас  сабақ
Әдіс –тәсілдері:  түсіндіру , сұрақ –жауап.
Көрнекіліктері: плакат,глобус, ойындар,семантикалық карта,сәйкестендіру тесті
Сабақтың  барысы :   Ұйымдастыру  кезеңі
Психологиялық   дайындық:
Көп  ойнаған  бала болады,
Көп  ойланған  дана болады.
I  Қызығушылығын  ояту:
Балалалар ,қазір  жылдың  қай мезгілі?
Қыста  қандай  ойын  түрлерін  ойнағанды  ұнатасыңдар?
-Олай болса,балалар ,бүгін  қысқы  ойын  түрлерімен  жақынырақ  танысамыз және  ойнаймыз.
Балалар  осы  ақпан  айында  болып  жатқан  қысқы  олимпиада  қай мемлекетте , қай  қалада  болып  жатыр? Бүгінгі   біздің   сабағымызда   жарыс  түріндегі   сайыс  сабақ  болғалы   тұр. Жарыс  сабақ  болғандықтан   екі   топқа    бөлінеміз.1 топ   « Шаңғышылар»                    2 топ    « Хоккейшілер»
Спорт –көркі  өмірдің ,                             Жеңімпаз  болу  оңайма,
Спорт –досың, серігің                                 Арман  болған  талайға
Жаттықсаң   шымыр    боларсың            Болмасаңда  ұқсап  бақ,
Шынығып , өсіп  толарсың.                     Жарысқа   түсіп  қалайда
II  Өткенді   пысықтау
1) Үй  тапсырмасын  тексеру
2) « Күш  білімде» № 5 есеп
 
Ойын  « Кім жылдам ?»
1) Қашықтықты   табу  үшін  не  істейміз?
2) 40пен 8-дің көбейтіндісі нешеге тең ?-320
3) Уақытты  қалай  табамыз?
4) Неше рет арттырса да өзгермейтін қандай сан ?
5) Жылдамдықты   қалай  табамыз?
6) Көбейтудің қасиеттерін ата ?
 
III Жаңа сабақ
5*457
№1   5*(400+50+7)=(2000+50+7)=2000+250+35=2285
№2  5*457=2285    2285:5=457
№3  Бөлуді   орында   және   оны  тексер
3720:465=8                                   8*465=3720
2552:319=8                                   8*319=2552
2944:736=4                                    4*736=2944
5562:927=6                                     6*927=5562
№4 Қалдықпен  бөлуді орында
3781:465=8(қ 61)                  2987:736=4(қ 43)
2552:319=8 (қ 146)                5693:927=6 (қ13)
 
№5
Үстел-6                                        Шешуі: 99000:(6+5 )=99000:11=9000т
Парта-5                                         Жауабы: 9000т
Бір  парта    бағасы?                      9000*5=45000т  ж: 5п  45000т
Бір үстел                                          9000*6=54000т  ж: 6ү  54000т
5 парта    қанша
6 үстел   төленді?
№7
376376:56=6721                  209*205=42845
8ц7кг*56=4872                    18т:250кг=72
№8
88101+9870:35=88383
49469-14382:47=49163
51643-22320:36=51023
67431-2772:21=67299
452*16-3101=4131
IV Шығармашылық  жұмыс 
Барлығы :3936          Ш:  32*54=1728
a) Сиыр -32               3936-(32+1728)=3936-1760=2176
b) Жылқы-1728
c) Қой -?
V   Семантикалық   карта
 
Сәйкестендіру    тесті  
( 20+3)*2      472
(40+5)*2       350
236*2           135
(72-2)*5         46
 
VI«Ғажайып   алаң » ойыны 
1. 8-ге көбейткенде 32 шығатын санды тап
2. Қандай санды 4есе арттырғанда 28 шығатын санды тап ?
3. Тік төртбұрыштың периметрі неге тең ?
4. Қандай санды 3есе арттырса 900 шығады?
5. Қандай санды 9-ға бөлегенде 4 шығатын санды ?
6. Қандай санды 4есе кеміткенде 6-шығатын санды тап ?
ѴІІ . Үйге тапсырма № 6
ѴІІІ. Бағалау.

Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Олимпиада есептері
Екі таңбалы санды екі таңбалы санға бөлу тәсілін пысықтау
Көбейтудің жазбаша тәсілдері. Пысықтау
Көбейтудің жазбаша тәсілдері. Жазбаша көбейту алгоритмі. 43х3, 143х3
Үш таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту және бөлу. Өткенді пысықтау.
Екі таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша бөлу
Үш таңбалы санды, бір таңбалы санға жазбаша көбейту және бөлу
Көп таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту және бөлу, сәйкес қалдықпен бөлу
Қалдықпен бөлу
«Бөлігі бойынша санды табу» тақырыбы сабағының қысқа мерзімді жоспары
Бөлім: Уроки / Математика | Көрсетілім: 9764 | Қосты: NA | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык