|
|
«Жаныңда жүр жақсы адам»
Пәні: Өзін- өзі тану
Сыныбы: 6“A”
Сабақтың мақсаты:
-оқушыларға адамды жақсылыққа жетелейтін жақсы қасиеттер мен әрбір жақсы істердің шапағатын туралы өткен сабақта алған түсініктерін кеңейту.
Міндеттері:
-оқушыларды адамдардың өзара қарым-қатынасындағы ынта-ықылас, жан жылуы мен жақсылықты сезініп, бағалай алуға үйрету.
-оқушылардың қоршаған ортаға, айналасындағы адамдарға мейрімді қатынас жасай алу және жақсылықты түсіне білу дағдыларын әрі қарай дамыту;
-оқушыларды сүй іспеншілікке, сезімталдыққа, сыпайлыққа, жақсыны сезіне білуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Ашық сабақ
Жұмыс түрі: Топтық.
Сабақтың көрнекілігі: Плакаттар түрлі- түсті, үнтаспа, карточкалар, ойыншық.
Сабақтың барысы
Сабақтың тақырыбын ойын арқылы таба білуге, мақсатын нақтылы қоюға үйрету.
Ойын: Балалар! Ойын ойнасақ қалай қарайсыңдар. Фонетика саласы бойынша «Адасқан әріптер» ойыны. Адасқан әріптеді таба отырып, сабақтың тақырыбын ашу керек.
Адасқан әріптерді біріктіре отырып, «Жаныңда жүр жақсы адам» жаңа сабақтың тақырыбын таба білдіңдер.
Сонымен сабағымыздың мақсатын белгілеп алайық. Жаныңда, жүр, жақсы, адам сөздерінің мағынасын ашып алайық.
Ұйымдастыру кезеңі
Шаттық шеңбері
«Щеңбер болып тұрайық жылы жүзбен»- деп мұғалім оқушыларды ортаға жинайды. Үнтаспадағы баяу музыка орындалады. Әр бір оқушы сөзін:«Жаныңда жүр жақсы адам» -деп бастап, көрші сыныптасының бойындағы құндылықтарын айтып, бір-біріне шығармашылық табыс, көтеріңкі көңіл күй, зор денсаулық тілейді. Осы ретпен оқушылар әрқайсысы өз тілектерін жалғастыра береді.
Топпен отырғызу рәсімі шарлар арқылы.
Жаңа сабақ
Дәйексөзді талдау «Жақсы болсаң- жақын көп» халық даналығы.
Жақсы, жақын сөзерін аша білу.
Өзін- өзі тану әлеміне шолу
-“Өзін-өзі тану” пәні ұнай ма?
-Пәннен қандай нәрселерді үйрендің?
-“Өзін-өзі тану” пәнінің мақсаты қандай деп ойлайсың?
Әңгімелесу сәті:"Ойланайық, пікірлесейік!" айдары.
- Айналадағы адамдардың жақсылығын қалай сезінесіңдер?
- Жақсы іс адамның қандай әрекеттерінде көрініс табады?
- “Әрбір жақсы істің жарасымдылығы жүрекке нұр шашады” дегенді қалай түсінуге болады?
Шығармашылық жұмыс: Берілген тақырыптағы жұмыстар
- ”Маған қымбат жандар” тақырыбында эссе жазу .
- Қымбат жандарға арналған бір зат ойластырып, оны сурет арқылы қорғау.
Түйіндеме: Мұғалім «Жаныңда жүр жақсы адам» тақырыбы бойынша берілген құндылық туралы ұғымдардың адам өміріндегі маңызы туралы түйіндеме жасайды. Оқушыларға оларды күнделікті қарым-қатынаста пайдалана алу үшін төмендегі қағидаларды есте сақтау керектігіне тоқталады.
Жанында жүрген жақсы адамды ойлап, оның қандай қасиетіне қарап жақсы адам ойлайтынын кезекпен айтып шық. |
Жанында жүрген жақсы адамды ойлап, оның қандай қасиетіне қарап жақсы адам ойлайтынын кезекпен айтып шық. |
АНА
|
ӘКЕ |
Жанында жүрген жақсы адамды ойлап, оның қандай қасиетіне қарап жақсы адам ойлайтынын кезекпен айтып шық. |
Жанында жүрген жақсы адамды ойлап, оның қандай қасиетіне қарап жақсы адам ойлайтынын кезекпен айтып шық. |
АТА
|
ӘЖЕ |
Жанында жүрген жақсы адамды ойлап, оның қандай қасиетіне қарап жақсы адам ойлайтынын кезекпен айтып шық. |
Жанында жүрген жақсы адамды ойлап, оның қандай қасиетіне қарап жақсы адам ойлайтынын кезекпен айтып шық. |
АҒА
|
ӘПКЕ |
Жанында жүрген жақсы адамды ойлап, оның қандай қасиетіне қарап жақсы адам ойлайтынын кезекпен айтып шық. |
Жанында жүрген жақсы адамды ойлап, оның қандай қасиетіне қарап жақсы адам ойлайтынын кезекпен айтып шық. |
ҰСТАЗ
|
ДОС |
Жанында жүрген жақсы адамды ойлап, оның қандай қасиетіне қарап жақсы адам ойлайтынын кезекпен айтып шық. |
Жанында жүрген жақсы адамды ойлап, оның қандай қасиетіне қарап жақсы адам ойлайтынын кезекпен айтып шық. |
КӨРШІ
|
НАҒАШЫ |
Оқушыларға карточкалар таратылады. Карточкадағы адам жөнінде ойлап, сол адамның қандай қасиеттері бар екенін атап шығу.
Тапсырма: Бұл тапсырманы оқушы карточкаға орындайды.Балалар төмендегі сөйлемдерді өз ойларынша әрі қарай жалғастырады.
АТЫ-ЖӨНІ ...........................................................................................................
ТАПСЫРМА.
Өз ойынды жалғастыр:
- Менің ойымша, жақсы адам болу үшін.......................................................
- Менің досым....................................................................................................
- Бәріненде менің жақсы көретінім, адамның бойында..............................
- Менің сыныптасым.........................................................................................
- Мен сабақта жақсы нәтиже көрсетер едім, егер.....................................
- Маған саяхатта жақсы болар еді, егер......................................................
- Менің ойымша әр адам өзі жақсы болса, онда............................................
__________________________________________________________________
Тыныштық сәті: Релаксациялық тәсілін өткізумен жалғасады. Сыныпта оқушылардың демалуына жағдай жасалады. Үнтаспадағы баяу музыка орындалады. Мұғалімнің сөздері: «Сендер отбасыларыңмен тау бөктеріне демалуға бардыңдар. Бәрің сондай қуаныштысыңдыр, отбасы мүшелерінің барлығы мәз – мейрам. Әдемі түрлі – түсті гүлдер, көбелектер қалықтап жүр.Құстар әсем ән салуда. Сендер өз ата- аналарыңмен қуанып ойнап, шаттанып жүрсіңдер. Қуанышты көңілмен көзімізді ашып, қандай сезімде болғанымызды айталық».
Сабақты қорытындылау: Сабақта қолданылған барлық әдіс –тәсілдердің ұтымдылығы берілген тақырыптың меңгерілу нәтижесін көрсетеді.
Мұғалім
|
Не білдім
|
Рефлексия |
|
|
|
Менің ассоциацияларым:
|
||
|
Жүректенжүрекке: Жаныңда жүрген жақсы адам кім десек, біз ойланбастан анамызды айтамыз. Мұғалім ешқандай сезімнің ана махаббатына, ананың ыстық алақанына тең келмейтінін айтып, жүректен жүрекке әдісін өткізеді.
Бағалау: Әр бір оқушыға көңіл күй сыйлау: Смайлик таратылады.
Үйге тапсырма: Әр оқушы өзінің жан деген отбасы қымбат жандарына тілек жазып келеді.
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |