Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Қандай өсімдіктер түрлері болады (топсеруен)


Қандай өсімдіктер түрлері болады (топсеруен)

Сабақтың тақырыбы: Қандай өсімдіктер түрлері болады (топсеруен)

Сабақтың мақсаттары:
а) Білімділігі. Оқушыларға  өсімдіктердің  көптүрлілігін  және  маңызы  жайлы түсінік  беру,   білімдерін  арттыру.
ә) Тәрбиелілігі. Оқушыларға өсімдіктердің  маңызы, көптүрлілігі  жайлй түсіндіріп, олардың  дүниетанымдық көзқарасын  қалыптастыру, өсімдіктерді  қорғауға тәрбиелеу.
б)Дамытушылығы.Оқушылардың  өсімдіктердің  адам  өмірі  үшін  маңызын  өз  бетінше  ойлау  қабілетін  дамыту.
Сабақтың  көрнекілігі: Өсімдіктер  туралы  кітап, Өсімдіктің  суреттері, өсімдіктердің  кеппе шөбі, жеміс-жидек муляжы, тірі  өсімдіктер, интерактивті тақта, оқулық                    
Сабақтың  әдісі:СТО әдісі, сұрақ – жауап, баяндау, қорыту, жартылай іздену.
Сабақтың  түрі: Дәстүрлі
Пәнаралық  байланыс:  табиғаттану, , әдебиет.
Оқытудың  нәтиже: . Оқушыларға  өсімдіктердің  көптүрлілігін  және  маңызы  жайлы түсінік  беру,   білімдерін  арттыру.
Кезеңі Әдіс -  тәсіл Уақыт Мұғалімнің іс- әрекеті Оқушының іс -әрекеті
Психологиялық
ахуал
1 мин Табиғат - біздің анамыз, 
Табиғатқа баламыз. 
Табиғатты қорғайтын, 
Біз әдепті баламыз. 
Жер байлығы көп екен, 
Меңгеруді қалайды. 
Осының бәрін меңгертер, 
Дүниетану сабағы. Шеңбер  құрып,  бір  біріне  сәттілік  тілейді.
Ұйымдастыру
кезеңі ОЖЕСОжО 2 мин Топ құру Қиылған суреттерді құрастыру  арқылы топқа бөлу.
Білім
 
ДО   3 мин - Оқулықтағы тақырыпты оқу, негізгі өсімдіктің топтарын бөліп көрсет.
-  жоспар бойынша сипаттама бер:
а) атауы;
ә) қасиеттері;
б) маңызды,қолданылуы
Бұл жұмысты топтарға бөліп орындаймыз. Үстелде жатқан өсімдіктердің  топтарын ажырата білу.
 
Түсіну СТО 6 мин І топ: Ағаштар.  
ІІ топ: Бұталар. 
ІІІ топ: Шөтесін  өсімдіктер. Әр берілген тапсырманы орындайды
Қолдану
 
 
ТжДБО 7мин Оқулықпен жұмыс жасау.Тізбектей, обзацпен оқушыларға оқыту. Мазмұнын өз сөздерімен айтуға баулу.
Талдау
 
ОЖЕСОжО 8мин а) Үлгі оқу, түсіндіру.
ә) Кезектесіп оқу
б) Тапсырмалармен жұмыс Тапсырмаларды орындау
Сергіту  сәті 2 мин Музыка әуенімен қимылмен жасау
Жинақтау Ой   толғаныс 
7мин Бағыт – бағдар  беру Географиялық   диктант.
(әр өсімдіктердің атауының орнына, шарттыбелгілерін  қойып отырады.)
Бағалау
 
ТжДБО
5мин Сұрақтар арқылы сабақты бағалау
Екі жұлдыз,бір тілектерін стикерлерге жазады.
-« Өсімдіктер тобына » 5 жолды өлең құрастыру. Әр топтан бір оқушыдан өлең шығарады.
 

Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Өсімдіктер қандай болады?
Өсімдіктердің көптүрлілігі. Өсімдіктер өсетін орта жағдайларының алуан түрлілігі.
Түбірлес сөздер
Сөз құрамы туралы берілген білімді еске түсіру
Біржылдық, екіжылдық, үшжылдық өсімдіктер
Жабайы және мәдени өсімдіктер
Өсімдіктердің тіршілік ортасы
Өсімдіктерді қорғау керек
Жануарлардың әлемінің сан алуандығы
Ашық тұқымды өсімдіктердің табиғаттағы және адам өміріндегі маңызын қорытындылау
Бөлім: Уроки / Биология | Көрсетілім: 5487 | Қосты: NA | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык