Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Бөлім: Уроки / Биология |
Көрсетілім: 2488 |
|
|
|
Қосмекенділер класын қайталау
Сабақтың тақырыбы Қосмекенділер класын қайталау
Сабақтың мақсаты:
а) Білімділік: Елімізде кездесетін қосмекенділер жайында жан – жақты қайталау
ә) Дамытушылық: Қосымша суреттермен жұмыс жасап, ойлау қабілеттерін арттыра отырып, өз бетінше жұмыс істей білуге дағдыландыру
б) Тәрбиелік: Еліміздің әрбір тіршілік иелеріне келешек ұрпағымыздың оң көзқараспен қарауына ықпал жасай отырып, сирек кездесетін қосмекенділерді танытып, оларды қорғауға тәрбиелеу. Сабақ түрі: Аралас
Пәнаралық байланыс: география, экология Сабақтың көрнекілігі: АҚТ,интерактивті тақта, слайд ,видео тірек сызбалар, ребустар, сөз жұмбақтар, карта, тестік тапсырмалар Сабақтың әдісі: 1. Оқушыларды топқа бөліп, психалогиялық тренинг жүргізу
2. Ассоциация(видеодан бақалардың дауысын тыңдағанда оқушылар нені көз алдарына елестеді)
3.Миға шабуыл (менен сұрақ, сіздерден жауап)
1.Неге қосмекенділер класы деп аталады? 2.Қосмекенділер класының қандай отрядтарын білеміз? 3.Қазақстанда қосмекенділердің қанша түрі бар? 4. Қосмекенділер қандай мүшелері арқылы тыныс алады? 5.Қосмекенділердің қаңқа бөлімдерін атаңдар? 6.Қосмекенділердің қан айналым жүйесінің қандай ерекшеліктері бар? 7.Олра қалай көбейеді? 8.Қандай мүшелері жақсы дамыған?
4.Ментальді картамен
жұмыс(әр топ өздеріне берілген жұмыстарынқорғайды)
1-топқа «Құйрықты Жетісулық бақа», 2-топқа « Құйрықсыз жасыл бақа»
5.Адасқан нысынды табу.
Құйрықты Сыртқы бейнесі құртқа ж/е жыланға ұқсас, аяқтары жойылған, денесі сақина тәрізді
Құйрықсыз 400дей түрі бар дене пішіні созылыңқы әрі құйрығы айқын білінеді.
аяқсызқосмекенді 4мыңдай түрлері бар, артқы аяқтары алдыңғы аяқтарынан ұзын әрі жақсы дамыған,секендеп қозғалады.
6.Биологиялық диктант(сөйлемдердегі түсіп қалған сөздерді тауып жаз)
Бақаның асқорыту бездеріне-------------------------------------------------- жатады. Жүрегі-------------, қанайналым жүйесі---------------------, қанайналымы ересектерінде-------------------------------жолмен жүзеге асады. Олардың-------------------- және ----------------- ---------------,сондай-ақ ----, -----------------------мүшесі және ортаңғы құлағы жоқ. Қосмекенділерде алғаш рет ------------------------------------- шеңбері пайда болған.
7. Сергіту сәті.(Ең-Ең ойыны)
1.Ең алғаш шөп бақаны сипаттап жазған ғалым?(К.Линней)1875ж. 2.Ең алғаш көл бақаны зерттеген ғалым?(орыс ғалымы П.С.Паллас) 3.Ең алғаш рет протейдің жұмыртқалайтыны нешінші жылы анықталды? (1875ж) 4.Ең алғаш тірілей туатын құрбақаны тапқан ғалым? )Неміс ғалымы Торнир 1905ж.)
8.Джексо әдісі(екі топ дайындап әкелген тесттік тапсырмаларды бір –бірлеріне беріп орындайды)
9.Кім көп біледі?
10.Релаксация «мағнаны тану» анограмма
11.ребус, сөз жұмбақ шешу.
Үйге тапсырма: Қызыл кітапқа тіркелген қосмекенділер жайлы хабарлама жазып келу.
Оқушыларды бағалау( ағаш бастарында оқушылардың отырған, суреті беріледі, сол жерден әрбір оқушы өзін тауып белгілейді) Ағаштың ең биік жерінде отырған оқушы «5», ортасында отырған «4», оан төмен отырған «3», ал ағаштың түбінде отырған «2» деген бағаларға ие болды.
Қорытынды: Бүгін сабақта оқушылар өте белсенділікпен жұмыс жасады.
Сұлтан, Мадина, Әділ, Алуа, Айбол «5» , Темірболат, Айым «4» деген бағалармен бағаланды.
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |