|
|
Экология ғылымының зерттеу әдістері
Сабақтың тақырыбы: Экология ғылымының зерттеу әдістері
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: оқушылардың экология ғылымының зерттеу әдістерін үйрету, экологиялық сауаттылығын арттыру, экологиялық апаттарды болдырмаудың алдын алу шараларын ұйымдастыра білуге үйрету.
Дамытушылық: экологиялық сананы қалыптастыру арқылы, табиғатпен қарым-қатынаста қалыптар мен ережелерді бұзбауға үйрету.
Тәрбиелік: жас ұрпақтарды туған жер табиғаттын сүюге және қорғауға, табиғат байлықтарын тиімді пайдалана білуге тәрбиелеу.
Экология ғылымы ХХ ғасырда өзінің қалыптасу кезеңдерін аяқтап, көп салалы ғылым деңгейіне көтерілді. Оның негізі алғы шарттары: жер шарындағы халық санының артуы, ғылыми-техникалық прогресс (ҒГП), ғарышты игеруге байланысты ғылымның жаңа бақытқа дамуы.
В.И.Вернадский биосфера деңгейіндегі барлық өзгерістерге таңдау жасай келіп, өзінің ноосфера тұжырымдамасын ұсынды. Ноосфера грекше «noos» — «ақыл-ой» деген мағынаны білдіреді. Ол, «Болашақты адам баласы жер бетіндегі барлық өзгерістердің негізгі факторы болады», деген еді.
Биосфера деңгейіндегі әлемдік проблемаларды шешуде «Адам-қоғам-табиғат» арасындағы үндестіктерді қалыптастыру мен тұрақтандыру экология ғылымының әлеуеттік эклномика саласына негіз болады.
Сабақты бекіту сұрақтары:
-экология ғылымы туралы сипаттама?
-экологияның зерттеу әдістерін ата?
-өңірімізде экологиялық зерттеудің қандай әдісі қолданылады?
Қорытынды
Үйге тапсырма: Экология зерттеу әдістері туралы деректер жинау
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |