|
|
Архимед күші. Денелерлің жүзу шарттары.
Сабақтың тақырыбы: Архимед күші. Денелерлің жүзу шарттары
Сынып: 7
Білімділік: Архимед күші, денелердің жүзу шарттары түсіну, дененің және сұйықтың тығыздығына байланысты болатынын түсіндіру, тәжірбие қою дағдыларын, іскерліктерін қалыптастыру.
Дамытушылық: Оқушылардың ойлау қабілеттерін арттыру және дамыту.
Тәрбиелік: Оқушылардың топ боп жұмыс атқаруын, ойларын тұжырымдап, шапшаң, жинақы айтуын, әр топтың бірін-бірі сыйлауға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Аралас.
Сабақтың типі: жұптық, топтық
Көрнекілігі: Тығыздықтар кестесі, суреттер, кесте (керосин, бензин, глицерин), әрбір оқушыда суы бар ыдыс динамометрлер, дененлер, жүк жиынтығы, кіші альминий, мұз, тығын, метел кестесі, табақша, картоп, тұзды су, карточкалар, пластилин шарик, топ жазылған плакат.
Құрал жабдықтар: интерактивті тақта, аққағаз беті, фломастерлер, маркерлер
Пайдаланылатын әдебиеттер: 7 сынып оқулығы «Физика және астрономия», электронды оқулық, есептер жинағы.
Сабақ кезеңдері |
Уақыт |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушылардың іс-әрекеті |
І.Ұйымдастыру кезеңі |
5 мин
|
Сәлеметсіздер ме, балалар, ұлы ағартушы Ы.Алтынсарин атамыз «Кел, балалар, оқылық, оқығанда көңілге ықыласпен тоқылық....» деді емес пе, ендеше бүгінгі сабақта барлығымыз ынталы, белсенді, ықыласты, зейінді, зерделі болайық! Интербелсенді тақтадан «Дене жаттығулары» бейнеролигін көрсету, оқушылармен бірге жаттығу жасау |
Сәлемдеседі.
Бейнероликте көрсетілген жаттығуларды оқушылар істейді.
|
5 мин Білу АКТ
СТО
|
Қызығушылықтарын ояту Өткен сабақтарда «Манометрлер. Сорғылар» тақырыбы бойынша оларға не жататынын және қайда қолданылатынын интербелсенді тақтаға шығып, оқушылар толтырады Ӏ топ ӀӀ топ Манометрлер Сорғылар
|
«Манометрлер. Сорғылар» тақырыбы бойынша әр топтан оқушылар шығып толтырады |
|
ІІ. Өткен тарауды тексеру
|
10 мин
Түсіну ОБжК ДО Жұппен, Топпен жұмыс ОЖЕСОжО ТжДБО СТО |
Бүгінгі біздің тақырыбымыз «Архимед күші. Денелерлің жүзу шарттары».
Одан кейін оқушыларды тағы да топтармен орындарын ауыстырып, яғни қызыл және жасыл түстерге бөлу. Әр топқа флипчарт , маркер, түрлі түсті фломастер таратылады. |
Әр топ өз міндеттерін орындайды. Әр топ тақырыпты оқиды, бір-бірімен, жұппен, топпен өзара талқылайды
Оқушылар дыбыссыз қадам жасап, 2 топқа бөлінеді.
|
ІІІ. Негізгі бөлім. Жаңа тақырыпты игеру |
10 мин Қолдану ОжОЖТ ДО ОБжК
|
Тақырыпты оқуға 4 минут, топта талқылап, флипчартқа «Архимед күші. Денелерлің жүзу шарттары» тақырыбын түсіреді. Әр топ жасаған флипчарттарын қорғау |
Тақырыпты оқып, топта талқылып, флипчартқа түсіреді топ Флипчартты қорғайды.
|
7 мин Талдау
АКТ Топпен жұмыс ДО ТжДБО СТО |
Интербелсенді тақтада «Архимед күші. Денелерлің жүзу шарттары» не жатады, әр топтан бірнеше оқушылар интербелсенді тақтаға шығып, жазады
|
Әр топ түсінгені бойынша интербелсенді тақтадағы «Архимед күші. Денелерлің жүзу шарттары» толтырады
|
|
8 мин Синтездеу СТО ДО Бағалау ОҮБжОБ |
- Венн диаграммасы: Архимед күші мен ауырлық күші
Оқушылар сендер өздерінді өздерін бағалайсыңдар. Бүгін бәріміз жақсы жұмыс жасадық Осы тақырыпқа «Эссе» жазып келіңдер. |
Венн диаграммасын оқушылар интербелсенді тақтаға шығып, толтырады
Оқушылар өзін-өзі, жұпты, топты бағалайды |
|
|
|
|
|
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |