|
|
Шөл зонасы
Мақсаты: Қазақстанның шөл зонасы туралы білімдерін дамытуға жағдай жасау.
Мұғалімнің іс – әректінің мақсаты:
- Қазақстанның негізгі табиғат зоналарымен;
- Олардың географиялық орнының, климатының, топырақ – өсімдік жамылғысы мен жануарлар әлемінің ерекшеліктерін;
- Әрбір табиғат зоналарындағы экологиялық мәселелер мен адам әрекеті
- Шөл зонасының ерекшеліктерін ажырата білуге жағдай жасау.
Оқушы іс – әрекетінің мақсаты:
* ұжымда жұмыс істеуге дағдылану, ақпарат көзі арқылы жұмыс жасау, жан – жақты іздену.
*Оқушыларды әдептілікке, ұқыптылыққа, экологиялық тәлім арқылы адамгершілікке, елін-жерін сүю арқылы патриоттыққа тәрбиелеу
* білімдерін логикалық ойлау арқылы дамытуға жағдай жасау,
*оқушыларды танымдылыққа баулу, кездей соқ жағдайларда әр түрлі тапсырмаларды орындауға, шапшаңдылыққа, дағды мен икемдерін дамыту.
Әдісі: үшөлшемді бағалау технологиясы
Түрі: жеке
Көрнекілігі: Интерактивті тақта
І. Тірек тапсырмалар
Миға шабуыл
1. Шөлейт зонасы Қанша шақырымға созылып жатыр?
2. Зонаның оңтүстіктегі шекарасы нешінші ендіктерде
орналасқан?
3. Топырақтың қандай түрлері таралған?
4. Климаты қандай?
5. Шөлейт зонасында шаруашылықтың қай саласы дамыған?
Тапсырма:1 Шөлейт зонасының климатыа мына сөздерді тиісті орнына қойып сипаттама беріңдер?
Континентті шілденің орташа температурасы жауын – шашын көп жауын – шашын аз жылдық жауын – шашын 180 – 300мм
+15 ° С +17 ° С -22 °С – 24 °С қысы суық қаңтардың орташа температурасы
Тапсырма:2 Мына кестені толтырыңдар
топырағы |
өсімдіктері |
жануарлары |
|
|
|
Тапсырма №3. Дала мен шөлейтте кездесетін жануарларды табыңдар:
құм тышқаны құм қояны бүркіт қасқыр ақбөкен суыр күзен саршұнақ сасық күзен қосаяқ түлкі қарақұйрық
дала жануарлары |
шөл жануарлары |
|
|
флип. тест Шөлейт 8 сын..flp
ІІ. Жаңа сабақты меңгеру алгоритмі
Жоспары
1. Географиялық орны
2. Климаты
3. Топырағы
4. Өсімдігі
5. Жануары
6. Шаруашылыққа пайдаланылуы
Ой сергіту
- Қазақстанның шөл зонасы қайда орналасқан?
- Қазақстанның шөлдері
А. Орналасуына қарай:
Ә. Түрлері бойынша:
3. Шөл климаты қандай?
4. Шөлде қандай өсімдіктер мен жануарлар тіршілік етеді?
5. Шөлдің топырағы қандай? Ол қалай игерілген?
Тапсырма:2 Картамен жұмыс
1. Шөл зонасының алып жатқан ауданын көрсет.
2. Республика аумағының неше пайызын алып жатыр?
3. Картадан көрсетілген ? белгісі орналасқан жерлерде қандай шөлдер жасырылған? Олардың қайсысы құмды, қайсысы тасты шөлдерге жатады?
тапсырма №3. Шөл зонасының өсімдіктері мен жануарлары қоршаған ортаға қалай бейімделген.
Тапсырма: №4.Жұмбақ.
1. Тамақ атымен аталатын құм
- 2. Құс атымен аталатын үстірт
3.. Ұлт атымен аталатын жазықтар
4. Дене мүшесінің атымен аталатын құм
5. Бояу атымен аталатын құм
ІІІ. Деңгейлік тапсырмалары
І – деңгей
- Шөлдерді ерекшелігіне қарай:
А) Ә) Б)
2. Шөл зонасында ұйымдастырылған қорықтарды ата?
3. Шөлдерді орналастыр:
ІІ – деңгей
- Оқулық пен атласты пайдалана отырып мына кестені толтыр.
Табиғат зонасы |
Географиялық орны |
аумағы |
климаты |
топырақ |
өсімдік |
жануары |
|
|
|
|
|
|
|
- Құмды және сазды шөлдердің табиғатына салыстырмалы сипаттаманы мына жоспар бойынша беріңдер:
- Климаты
- Топырағы
- Өсімдігі
- Жануарлары
- Шөл зонасының климатының басты белгілерін анықта.
ІІІ – деңгей
- Егер де, шөл табиғатын қолдан суару арқылы өзгертер болсақ, онда көз алдыңда қандай табиғат көрініс берер еді? « Гүлденген шөл далам » тақырыпта шығарма – эссе жазыңдар
Қорытынды.
Бағалау.
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |